Maxia Lane

Mijn ervaring met Shoppagina tot deze punt is goed. De website is een beetje langzamer maar het is niet zo vaak. Ik heb geen probleem op dit moment.

artbydutchwomen.eu

Shoppagina is 'hemels' vergeleken met andere webshop software die ik in de jaren heb geprobeerd. Niet alleen zijn de processen helemaal kloppend en efficiënt maar is ook het CMS eenvoudig en snel in...

Het is echt super makkelijk om producten toe te voegen. Het enige puntje, er staat demostore bovenaan mijn webshop. Verder is alles super goed dus ik geef jullie 4 sterren!

Ik vind het vooral heel moeilijk om het template te veranderen in iets van mij...Elke keer heb ik wat en dan is het weer weg ;-(

lamplady.nl

Aanmelden en op starten webshop is zo gedaan en als je vragen hebt worden ze snel beantwoord,kortom een aanrader

Ruitershop 't Patersnest

Een prima organisatie om je webwinkel onder te brengen. Het is duidelijk, overzichtelijk & handig. Als je er niet uitkomt is er een servicepagina of download de handleiding en je komt verder.

horloge-outletstore.nl

Prima duidelijke uitleg. Veel combinatiekortingen. Makkelijk te bedienen

Sheap Car Parts

Shoppagina is heel gebruikersvriendelijk...zelfs ik , als leek , heb mijn webshop kunnen opbouwen.
Je moet niet zelf gaan prutsen maar de ( hele duidelijke ) handleiding volgen, daar staat...

issaoui

Heb bessteld en heb het snel ontvangen.

www.cezz.nl

Vriendelijk personeel en oplossingsgericht!