Fleur Jansen

Tevreden

Daar zijn we blij om, Fleur! 😊

Toys4toys

Strippagina werkt goed en mijn webshop ziet er goed uit.
Het enige nadeel is namelijk dat je zelf geen koppelingen kan toevoegen

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! Wat voor koppelingen mis je? Laat het ons vooral weten via info@shoppagina.nl!

Ramazan Demir

Achteraf veel opties betaald.

Beste klant,
Beste klant,
Geen van onze betaalde uitbreidingen zijn verplicht of essentieel om met succes een webshop te kunnen runnen. Je bent altijd vrij om te kiezen of en welke uitbreidingen je gebruikt, of deze nu gratis of betaald zijn. Uiteraard horen we natuurlijk altijd graag je suggesties voor eventuele verbeteringen.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina-team.

Geurherinnering

Hele fijne site! Binnenkort gaat die van mij online! Heel duidelijk uitgelegd en een goed zoeksysteem waar je kunt kijken en alles in vindt. Mijn andere website ga ik er binnenkort ook maken, zo... Hele fijne site! Binnenkort gaat die van mij online! Heel duidelijk uitgelegd en een goed zoeksysteem waar je kunt kijken en alles in vindt. Mijn andere website ga ik er binnenkort ook maken, zo enthousiast ben ik geworden! Nog nooit zo'n goede handleiding gehad, dat stelt je echt gerust!

Reactie Shoppagina.nl:

Wat fijn om te lezen! Heel veel succes met beide webshops! En mocht je ondanks de kennisbank en/of handleiding toch nog vragen hebben, we zitten klaar om je verder te helpen. 😊
Met vriendelijke...

Bart Beemsterboer

Snelle helpdesk

Reactie Shoppagina.nl:

Daar doen we ons best voor. 💪Bedankt voor de review!

Nelly's Café

Uitermate goed en super in de hulp op afstand.

Reactie Shoppagina.nl:

Hartelijk dank voor de review en mooie score!

Armin Uhlig - OrientalPanda

Goede service, eenvoudige setup

Reactie Shoppagina.nl:

Heel erg bedankt voor de mooie review, Armin!

Happy Skin

Fijne en duidelijke webshop!

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review! 😊

LovelyHandmade

Goed. Na een fout van mijzelf contact opgenomen met de support. Binnen 10 min een reactie én oplossing.

Bedankt voor je review!

Debby Van Dijk

Super service... de pagina is makkelijk om mee te werken en bij kan je de helpdesk raadplegen die altijd snel reageren.

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je mooie review Debby, fijn dat je tevreden bent!