ToBriCo

Tot nu toe kom ik er niet uit, kan dus ook nog geen eerlijk oordeel geven.
de dikke handleiding zal wel uitkomst brengen, maar zo, zonder die, kom ik er niet uit.

Reactie Shoppagina.nl:

Beste,

Vervelend om te lezen dat je er niet uitkomt! Kunnen wij misschien helpen? Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur telefonisch bereiken via 030-7110340. Mailen kan ook: dit kan via info@shoppagina.nl .

Vriendelijke groet,
Rob Tooren
Shoppagina.nl

www.goedkope-luiertaarten.nl

Zeer tevreden! Fijne software. goede telefonische hulp en niet duur!

www.champagne-moutardier.nl

Zeer fijne persoonlijke hulp aan de telefoon. Makkelijke editor om zelf je website te maken.

Zeer prettig werken, super service

Gereinko.nl

Makkelijk in te stellen webshop met veel mogelijkheden.

chavi mode

Shoppagina vind ik super handig! ik leer er veel van en het is makkelijk om alles zelf in elkaar te zetten. alles staat duidelijk aangegeven en op deze manier kan iedereen het zelf doen!

Beautilicious

Tot nu toe, leuk om mee te werken. Moet af en toe wel zoeken maar tot nu toe alles zelf op kunnen lossen. Inmiddels een hopen bij geleerd. Ik ben zeker enthousiast. Zelfs al een aanbeveling gedaan...

Dedicated24ct

Heel duidelijk voor startende ondernemers. En mooie site voor een lage instap prijs.

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is.Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Gift Trends

Zeer professionele software, zonder dat het té technisch wordt. Kortom, zeer eenvoudig om een webwinkel te maken en in te richten met alles erop en er aan. Ben bij Shoppagina mijn tweede webwinkel...