Bij de Tweeling

Telefonisch en per mail goed geholpen met het opstarten van onze webshop!

Kathy Myncke

Denkt mee met de klant

Huzeyfe Uysal

We zijn nog niet klaar met bouw, maar het lijkt allemaal makkelijk

Warmscooter

Simpel in gebruik, Sterke webshop. Altijd hulp als het nodig is. Zeer tevreden.

Nataline's appearance

Handig en goed te doen zonder ervaring. Met vragen zijn ze snel te bereiken en krijg je antwoorden waar je ook echt wat mee kunt.

paul hagen

Werkt perfect, service ook

M Gerrits

Mooie websites kun je maken goede voor bewerking

Nikola Bloos

Na lang zoeken zijn wij bij shoppagina terecht gekomen.
Na lang zoeken zijn wij bij shoppagina terecht gekomen.
Door eerst met het proefpakket te mogen starten, ben je veel meer betrokken en ga je je steeds meer verdiepen in verschillende mogelijkheden. Bij vragen stonden ze voor ons klaar en de uitleg was altijd duidelijk.
Vanaf 10 januari zijn wij LIVE nu maar alles inzetten om er een groot succes van te maken!

Josemieke Segers

Ik ben heel tevreden , ben iemand die geen zin heeft om gebruiksaanwijzingen te lezen ?
Dus ik denk dat het me wel wat meer tijd dan nodig was heeft gekost om alles uit te vogelen ?. Maar er was meteen chatsupport wanneer ik dat nodig had. Ik vind de layout van de webshop duidelijk en er zijn genoeg mogelijkheden om er iets moois van te maken. Ik heb iets gemaakt dat qua sfeer het dichtst bij mijn website past.

Theo Baan

Al 14 jaar een tevreden klant!