Erik van Delft

Leuk en makkelijk je shop maken kan hier.
Mooie plugins en makkelijk te bedienen.
Vooral doorgaan. ;>)

Admin gedeelte nog onlogisch gestructureerd, verder wel is het wel goed te doen. Jammer dat je een aangemaakte artikel niet jan duplicatie kan maken

Www.Sibellabeautyandmore.nl

Ik vind het echt top ! Super veel mogelijkheden en als je door hebt hoe het werkt is het super !! En zeker ook de prijs is top ! Ik heb nu omdat ik beginnend ben 1 jaar gratis, dat krijg je nergens... Ik vind het echt top ! Super veel mogelijkheden en als je door hebt hoe het werkt is het super !! En zeker ook de prijs is top ! Ik heb nu omdat ik beginnend ben 1 jaar gratis, dat krijg je nergens ben mega tevreden !!

Nailstylingshop

Goed geholpen, mooie site. Mensen zijn erg behulpzaam. Net overgestapt naar Shoppagina

www.napoleonbestek.nl

Gewoon super! Na meer dan 8 jaar, nu onze tweede webshop geopend in een andere taal. Werkt perfect. De inhoud wordt gekopieerd, de voorraad gekoppeld, etc.

Super gebruikersvriendelijk...

Super gebruikersvriendelijk en voortdurend innovatief.
Heb wel eens andere platforms geprobeerd maar die kunnen niet tippen aan Shoppagina.

www.pickupyourdeal.com

Goede handleiding en makkelijk in gebruik!

www.kleinegeschenkjes.nl

Shoppagina is een mooie manier om een webshop te maken. Mijn webshop www.kleinegeschenkjes.nl heeft vandaag het levenslicht voor het eetst gezien. Na een aantal weken bezig te zijn geweest met... Shoppagina is een mooie manier om een webshop te maken. Mijn webshop www.kleinegeschenkjes.nl heeft vandaag het levenslicht voor het eetst gezien. Na een aantal weken bezig te zijn geweest met bouwen en vullen van de shop is het zover. Die keren dat ik er niet uit kon komen belde ik met shoppagina.nl daar werd is zeer snel en accuraat te woord gestaan. Ook op mail werd snel gereageerd. Mijn dank is groot. Laat de bestellingen maar komen!

www.foodforfit.nl

Goede en duidelijke interface, makkelijk in gebruik. Snel een goede webwinkel!

Smartphonebasics.nl

Fijn platform om mee te werken, tegen een nette prijs per maand. Heeft precies alle functies en koppelingen die ik nodig heb. Klantenservice is vriendelijk en reageert snel bij vragen. Gewoon een... Fijn platform om mee te werken, tegen een nette prijs per maand. Heeft precies alle functies en koppelingen die ik nodig heb. Klantenservice is vriendelijk en reageert snel bij vragen. Gewoon een dikke ruime voldoende, oftewel 5 sterren!

Grijpjedeal.nl

Duidelijk en geen verborgen kosten..