Dinet

Prima ervaring. Simpele en duidelijke uitleg.

www.horeshop.nl

Ik zou zeggen, kijk zelf maar. In denk ik vanaf het eerste moment van gebruik in rond de 16 uur in elkaar geknutseld.
Niet gek, al zeg ik het zelf. www.horeshop.nl

Feestshoptiel

Zeer positief het systeem werk goed en als ik er even niet uit komt dan sta de support weer klaar.

Zeer snelle opstart service. af en toe nog wel onduidelijk waar je alles kan vinden en bewerken.

Www. Fashionboutiquegoesonline.nl

Prima easy bewerkingsprogramma. Zelfs een leek zou een site kunnen bouwen met shoppagina!

Barbolsella

Waardeloze software. Templates onmogelijk te bewerken. Meeste layout bestaat uit complete afbeeldingen die vooraf gemaakt worden met andere programma's en geüpload. Dus vaak tekst en afbeelding niet...

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,

Spijtig om te horen dat de software je niet geheel bevalt. Op Shoppagina heb je de keuze uit 9 templates die je grotendeels naar eigen hand kan zetten. De afbeeldingen in de templates zijn voorbeelden om te zien wat er zoal mogelijk is, en hoe het eruit zou kunnen zien. Echter heeft elke webshop natuurlijk zijn eigen afbeeldingen die meestal met externe software als Photoshop gemaakt worden. Maar hiervoor bieden wij bijvoorbeeld ook een standaard editor aan.

Wij proberen de teksten zo duidelijk mogelijk te maken waardoor zonder vakkennis de vele opties en mogelijkheden begrijpbaar moeten zijn.

Wellicht dat we je nog verder op weg kunnen helpen?

Niels van het Shoppagina team.

Art of diamonds

Super leuk en veel opties mogelijk

Gemakkelijk en redelijk flexibel in te richten. Helpdesk is zeer accuraat.

www.exotiqueshirt.nl

wt-autocameras.nl

Momenteel nog bezig met het inrichten van de webshop.
Maar alles is duidelijk en samen met de handleiding kom je er zeker uit.
Zeer tevreden met de keuze voor shoppagina.