Dennis Sluijter

Dankzij Shoppagina hebben wij gemakkelijk een webshop kunnen maken voor Autospullenshop.nl

Hssclub

Ze doen wat ze beloven, het systeem zit goed in elkaar.
De extra koppelingen is zeer handig zo bepaal je zelf hoeveel je wilt uitgeven, draai nu 1 maand en alles zonder problemen.

Bijoux & Bisoux

Heel erg fijn! In het begin lastig maar uiteindelijk een erg fijn en overzichtelijke website maker :)

Jens Cornelis Fredericus Harmse

Goed. Sommige dingen zijn wat onduidelijk bijv. het stapelkorting systeem. Verder is het systeem erg fijn!

mpp van de berg

Het is een gemoderniseerde shop met een goede uitleg waar je veel aan hebt.Ik heb hun nog niet nodig gehad om iets te vragen en de admin is behoorlijk groot geworden maar ook de rest is over... Het is een gemoderniseerde shop met een goede uitleg waar je veel aan hebt.Ik heb hun nog niet nodig gehad om iets te vragen en de admin is behoorlijk groot geworden maar ook de rest is over zichtelijk met een goede hulp.Kortom perfect.

Bella Maxi Fashion

Het was even zoeken , maar daarna gebruiksvriendelijk! Je wordt telefonisch goed geholpen

JP de Ruiter

Mijn vrouw is nu zelf de producten aan het toevoegen! Dus dat zegt genoeg?

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat onze software voor iedereen zo toegankelijk is. 😉

Laila Jetten

Super! Makkelijk, logisch en goede support.

Daar gaan we voor Laila! Bedankt voor je review! 😊

Ellen Kroeze- Atelier Helderrood

Positief, met vragen kan ik bellen. Maar ik ben nog niet helemaal klaar met de webshop.

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review Ellen! Veel succes verder en je weet ons te vinden als je hulp nodig hebt. 😉

Nigel Tjong a hung Tranquillo

Het was wel wennen om eerlijk te zijn met vindt het nu super goed systeem om mee te werken!

Reactie Shoppagina.nl:

Goed om te horen, bedankt voor je review! 😄