Theo Baan

Al 14 jaar een tevreden klant!

AS Camerasystemen

Ik heb Shoppagina via een kennis gehoord. Hij vertelde dat het zeer eenvoudig is om een webpagina te maken. Ik heb gelijk aangemeld en daadwerkelijk alles is van zelf sprekend. Als je niet uitkomt... Ik heb Shoppagina via een kennis gehoord. Hij vertelde dat het zeer eenvoudig is om een webpagina te maken. Ik heb gelijk aangemeld en daadwerkelijk alles is van zelf sprekend. Als je niet uitkomt is er een handleiding en eventueel support. Ik ben echt blij dat ze mij jullie shoppagina aanbevolen hebben. Daarbij zal ik zeker iedereen aanbevelen om het te gebruiken.

Annemieke van der Linden

Hele fijne basis voor een mooie, functionele webwinkel

leo jacobs

Ik beveel shoppagina aan omdat het makkelijk is om een webshop op te starten , betaalbaar , zeker als je ziet wat je ervoor krijgt .Vele mogelijkheden.
bij vragen wordt je snel geholpen.

Www.dutchweedseeds.com

Perfect!

Maksum Trading

Uitgebreide backoffice opties en vele design mogelijkheden

Marianne Goudswaard

Precies kunnen maken wat ik voor ogen had, ging vrij makkelijk. Enthousiast over Shoppagina.nl

Light Department Hilversum

Geweldige service medewerkers mensen die weten waar ze het over hebben

Marco van den Berge (Lord Of The Things Design)

Net begonnen en tot nu ideaal qua gebruiksgemak en overzicht.

Ivy's

- shop inrichten is zeer onoverzichtelijk. Na een dag werk besloten dat ik niet met dit systeem wil werken.
Direct opgezegd. Dit is niet goed door hun afgehandeld. Vervolgens krijg ik nu facturen en kan ik hier weer achterheen.

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij hebben geen eerdere opzegging van je ontvangen, waardoor wij deze niet vanaf een eerdere datum konden verwerken. Op onze vraag wanneer je hebt opgezegd en hoe dit is geweest stuurde je ons de bevestiging van een concurrerende aanbieder. Zoals in de eerder verstuurde e-mails is aangegeven zijn wij geen onderdeel van dit bedrijf en is deze dan ook niet bruikbaar als opzegverzoek naar ons.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina-team.