Selftan Shop

Fantastische websopsoftware met oneindige funcionaliteit. Ook bieden ze support die met je meedenkt, beter nog live kunt spreken.

Margriet Sijperda

Beetje eigenwijs niet eerst de handleiding gelezen. Beetje dom misschien. Maar desondanks in 3 dagen een mooie starterswebsite in elkaar genknutseld met shoppagina.nl. Goede prijs-kwaliteit... Beetje eigenwijs niet eerst de handleiding gelezen. Beetje dom misschien. Maar desondanks in 3 dagen een mooie starterswebsite in elkaar genknutseld met shoppagina.nl. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mireille van Kruijssen

Een goeie site om je webshop te maken enzo...

Onlinewoondecoratie.nl

Een bedrijf met kennis van zaken, klantvriendelijk en behulpzaam.

Mbroid-Solutions

Tot op heden moeilijk op tablet

Mandy Casa Bimba

Echt een super handige site! Ik dacht dat het voor mij nooit te realiseren was om een webshop te starten tot ik shoppagina tegenkwam. Ik heb nu een hele mooie webshop en het is gemakkelijk om mee te... Echt een super handige site! Ik dacht dat het voor mij nooit te realiseren was om een webshop te starten tot ik shoppagina tegenkwam. Ik heb nu een hele mooie webshop en het is gemakkelijk om mee te werken. Het ziet er proffesioneel uit en is overzichtelijk. Echt een aanrader!

Marc Schoenmakers

Prima werken met shoppagina.

Sasja Prins / Little Princes Design

Superleuk om mee te werken, nog wel even wat uitzoeken, maar met de handleiding is alles goed te vinden.

Jan van Erp

Eenvoudig back office waarin je veel mogelijkheden hebt om de producten aan te prijzen

Ines van Aert

Gemakkelijk & snel een mooie website in elkaar steken.