Remco Kersten/ Dasspelden OV

Super. Het is even uitzoeken hoe en wat, maar alles staat duidelijk uitgelegd. Mijn webshop is puur voor hobbymatige dus qua kosten is het rendabel.

Gitta Peters

Ik zocht een webshopsoftware provider waarmee ik snel honderden producten via CSV kan importeren. Voor een betaalbare scherpe prijs. Na wat uitproberen en aanpassen werkt deze optie geweldig voor... Ik zocht een webshopsoftware provider waarmee ik snel honderden producten via CSV kan importeren. Voor een betaalbare scherpe prijs. Na wat uitproberen en aanpassen werkt deze optie geweldig voor mij. Daarnaast verbaasd het mij hoe gemakkelijk je met Shoppagina snel je webshop kunt bouwen. Door de vele opties maak je hem helemaal naar je eigen idee. En dan heb ik het nog niet eens over de vele externe tools waarmee je de webshop kunt koppelen. Ik denk dat ik mijn andere webshop ook naar Shoppagina ga overzetten. Maar eerst ga ik deze afmaken.

esport-gear.nl

Als beginnend ondernemer ben ik er blij met die dienst die shoppagina.nl mij kan bieden

Ronald Kooij

Uitermate makkelijke software, en als je het toch niet snapt of begrijpt kun je naar hun perfecte helpdesk bellen en word je snel en vriendelijk geholpen.

vape-go

Super!! je wortd snel geholpen

Andre Van Schaijk

Prima service, wel is het even wennen met maken van een webwinkel werkt net weer even anders.

Mark Kalfsbeek Eerstehulpspellen.nl

Prima webshop software

Tom

Geen zaken mee doen

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Omdat een review met 1 ster en de huidige tekst wellicht toekomstige klanten kan laten afhaken hierbij een korte uitleg.
De klant geeft aan niet tevreden te zijn met de...
Beste klant,
De klant geeft aan niet tevreden te zijn met de reactietijd van de support en het feit dat zijn webshop offline is geweest. Qua reactietijd kan ik zien dat de mailtjes (die ik nog kan zien) binnen enkele uren (de meeste binnen 1 uur) beantwoord zijn. Dat de webshop tijdelijk offline is geweest, is natuurlijk niet wenselijk maar nooit volledig te voorkomen. Dit komt echter bijna nooit voor en kan ook door externe factoren komen waar wij helaas geen invloed op hebben.
Het Shoppagina-team

Christel Bouterse / Haaratelier christel

Heel handig en makkelijk in gebruik, ook voor de digibeet. Je kan je pakket snel updaten tot een meer uitgebreider webshop pagina, met meer tools. Helemaal top..............10 sterren :-)

Aqua-Fauna-Natura

Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel... Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel moeten worden geinstalleerd maar dat lost zich ook wel op.Het is even nadenken.