chavi mode

Shoppagina vind ik super handig! ik leer er veel van en het is makkelijk om alles zelf in elkaar te zetten. alles staat duidelijk aangegeven en op deze manier kan iedereen het zelf doen!

Beautilicious

Tot nu toe, leuk om mee te werken. Moet af en toe wel zoeken maar tot nu toe alles zelf op kunnen lossen. Inmiddels een hopen bij geleerd. Ik ben zeker enthousiast. Zelfs al een aanbeveling gedaan... Tot nu toe, leuk om mee te werken. Moet af en toe wel zoeken maar tot nu toe alles zelf op kunnen lossen. Inmiddels een hopen bij geleerd. Ik ben zeker enthousiast. Zelfs al een aanbeveling gedaan richting familie! ?

Dedicated24ct

Heel duidelijk voor startende ondernemers. En mooie site voor een lage instap prijs.

Een goede behulpzame support die direct bereikbaar is.Alles wat je nodig hebt om een webshop te runnen is aanwezig.

Gift Trends

Zeer professionele software, zonder dat het té technisch wordt. Kortom, zeer eenvoudig om een webwinkel te maken en in te richten met alles erop en er aan. Ben bij Shoppagina mijn tweede webwinkel... Zeer professionele software, zonder dat het té technisch wordt. Kortom, zeer eenvoudig om een webwinkel te maken en in te richten met alles erop en er aan. Ben bij Shoppagina mijn tweede webwinkel aan het maken, wanneer die af is verhuis ik zeer waarschijnlijk mijn eerste webwinkel óók naar Shoppagina, die nu nog op een ander systeem runt.

Akplectrums.com

Goede service, je wordt goed geholpen met alle uiteenlopende vragen over het inrichten van je website. Tot dusver ook geen lange wachttijden aan de telefoon. Erg tevreden!

Www.vvda-shop.nl

Veel mogelijkheden. Soms lastig te programmeren.

Ik wilde op eenvoudige wijze een goed werkende en goed ogende webshop voor mijn tassen op www.mactire-tassen.nl
Daar zijn meerdere mogelijkheden voor maar uiteindelijk gekozen voor...
Daar zijn meerdere mogelijkheden voor maar uiteindelijk gekozen voor shoppagina.nl vanwege de mogelijkheden, prijs en goede sjablonen om vandaan te vertrekken. Ook betaalmogelijkheid via ideal was een paar muisklikken geregeld. Zelfs de koppeling met e-Boekhouden was zo gepiept. Het is natuurlijk altijd even kijken hoe e.e.a. werkt maar de support is prima. Ik had op de paar vragen heel snel antwoord. je kunt ze geloof ik zelfs bellen. An dat voor dit geld. ik ben echt heel tevreden.

www.cupcakedozen.nl

De eerste site die we hebben overgezet naar Shoppagina.nl was Cupcakedozen.nl. Dat beviel zo goed dat we ook onze groothandelssite aan het overzetten zijn. Met name de SEO integratie, snelle en... De eerste site die we hebben overgezet naar Shoppagina.nl was Cupcakedozen.nl. Dat beviel zo goed dat we ook onze groothandelssite aan het overzetten zijn. Met name de SEO integratie, snelle en goede ondersteuning en de eenvoudige en soepele integratie met diverse externe koppelingen waren daarbij doorslaggevend. Daarbij is de prijs ook prima ?

Werken met Shoppagina is erg gemakkelijk en kom je er even niet uit, bel je gewoon met één van de deskundige medewerkers die altijd snel en goed helpen.
Ook heeft de webshop erg veel...
Ook heeft de webshop erg veel mogelijkheden en mooie templates.
Kortom: veel voor weinig!