anonymous

Mensen lokken met gratis pakketten en daarna geen reminder sturen als het betaalde abonnement in gaat. Ik zal hier geen zaken met doen

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant, Je hebt je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode. Deze code gaf je het recht op een gratis jaar. Bij het aanmelden stond duidelijk vermeld dat het vanaf het begin om een... Beste klant, Je hebt je in 2018 bij ons aangemeld met een promotiecode. Deze code gaf je het recht op een gratis jaar. Bij het aanmelden stond duidelijk vermeld dat het vanaf het begin om een doorlopend betaald abonnement ging, dit omdat een eventueel betaalde uitbreiding niet onder deze aanbieding valt. De informatie over het doorlopende abonnement hebben we zo duidelijk mogelijk gemaakt op de aanmeldpagina. Hiermee proberen we te voorkomen dat klanten een jaar later onverwachts de eerste factuur ontvangen. We zijn je bij opzegging tegemoet gekomen door de maand opzegtermijn te laten vervallen. Met vriendelijke groet, Het Shoppagina-team

The Bohemian Catlady

Heel prettig om mee te werken. Duidelijk ook voor iemand zonder enige ervaring. Je kunt heel intuitief werken met shoppagina.nl

Turkse Parels

Ik vind de chatfunctie echt ideaal! Je wordt snel geholpen zonder dat je telefoonkosten kwijt bent.

bazaartanger

Top eenvoudig en makkelijk te snappen het heeft me 4 dagen geduurd om het te maken en nu hopelijk knallen en door naar mijn 2de upgrade pakket

Het Schuttingmenneke

Uitgebreide mogelijkheden

kreatiebedrukt

Goede hulp met vragen

Reactie Shoppagina.nl:

Fijn dat je tevreden bent, bedankt voor je review!

claudwallets

Goed, makkelijk,

Bedankt voor je review!

BarkKing Hondensnacks

Goede ervaring, makkelijke cmd software. Mis alleen nog een paar kleine dingetjes...

Reactie Shoppagina.nl:

Bedankt voor je review! 😀 Wat mis je precies? We horen het graag van je, want deze informatie is voor ons belangrijk om de software te verbeteren!

sendpompen.nl

Volledig en goede service.

Reactie Shoppagina.nl:

Hartelijk bedankt voor je review!