Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Shoppagina.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company460
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 460 ervaringen.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Ideaal voor starters, via de kvk met jullie in aanraking gekomen. alles is betaalbaar en duidelijk, ik ben alleen nog wat aan het knoeien met de vormgeving (a-technisch) maar dat komt op den duur ook wel goed dankzij jullie uitgebreide omschrijvingen.

www.sieraden-van-agnes.nl

Ik ben erg blij met shoppagina .nl .dank goede handleiding bouw je makkelijk zelf je eigene web schop .leuke functies . als starter hoef je pass na 1 jaar betalen .geweldig.

Tim Titsing
Goed (8/10)
Tim Titsing
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben nog druk bezig de webshop in te richten, af en toe mis ik de logica maar dat kan ook aan mij liggen.

Ergotoponline.nl
Uitstekend (10/10)
Ergotoponline.nl
Score voor Shoppagina.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer functioneel en overzichtelijk platform. super helpdesk.

www.viscollageen.nl

Shoppagina.nl is een eenvoudig systeem om je eigen website te bouwen en onderhouden. met weinig kennis en ervaring is het toch mogelijk om een mooie professionele webshop te starten. een ideaal systeem!.

www.omnitex.nl

Omdat wij zeer tevreden zijn hoe gemakkelijk het is om een webshop zie www.omnitex.nl aan te maken en in te richten hebben wij voor onze 2e webshop www.omni-vitaal.nl wederom gekozen voor shoppagina. de hulp is formidabel. je krijgt dezelfde dag antwoord op je vragen en als je hulp nodig heb staan ze direct voor je klaar.

www.smartphoneartikelen.nl

Goed systeem om een webshop mee te beginnen. je bent binnen no-time online. als je een grotere shop hebt is het wel iets beperkt, maar hier wordt door middel van updates aan gewerkt. als je een makkelijk systeem wilt om een webshop te beginnen raad ik shoppagina aan. als je heel erg ver wil groeien met complexe en geautomatiseerde webshop raad ik shoppagina voor nu af. misschien is dit in de toekomst beter.

www.troppobello.gifts

Nog maar pas enkele weken bezig met het inrichten van mijn webwinkel hier bij shoppagina.nl de support is perfect en men reageert bijzonder snel, met toepasbare oplossingen, indien gewenst. de software en winkelmodules zijn zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk van structuur. ik ben tot op heden erg tevreden! hartelijk groet, ingeborg names troppo bello gifts.

Little4you

Ontzettend fijn en duidleijk systeem om mee te werken. als "leek" snel via het handboek veel te weten gekomen! een aantal zaken nog onduidelijk maar een prima klantenservice die je verder helpen.

Uitstekend (10/10)
Score voor Shoppagina.nl:5/5

Zeer goed.

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L