Werkt handig en zelfs met enige inzet voor een digibeet te begrijpen

Ik ben heel tevreden over shoppagina. Vooral alle mogelijke koppelingen met boekhoudsoftware en verzendetiketten aanmaken was voor mij doorslaggevend om over te stappen.

www.bedrukte-keycords.nl

Het is een simpel programma om je webwinkel in te richten, ik had al enige ervaring met een programma wat ik voorheen gebruikt heb, maar de meeste dingen kon ik met behulp van de gebruiksaanwijzing...

FashionNails-ML

Handig , Makkelijk en heerlijk overzichtelijk.

www.annaskleinehuis.nl

Zeer duidelijk, klantvriendelijk, vele mogelijkheden

Www.bagsscape.com

Goede ervaring snelle reactie bij vragen jammer alleen dat jullie tot 17 uur beschikbaar zijn voor vragen

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,

Bedankt voor je positieve review! Je kunt ons na 17:00 uur inderdaad niet meer bellen omdat wij niet met avonddiensten werken, maar wanneer je ons mailt ben je de volgende ochtend zo snel mogelijk aan de beurt. Wist je dat je op onze website ook een grote kennisbank kunt vinden met antwoorden op meer dan 200 veelgestelde vragen? Zo helpen we je snel weer op weg, ook buiten onze openingstijden!

Hartelijke groet,
Het Shoppagina-team.

Ron Esseveld

Prima omgeving om mee te werken zeker voor een digibeet zoals ik ben, tot nu vindt ik alle extra's (plugins) erg prettig. wel een beetje weinig templates maar ja dan heb je ook geen keuzestress.

www.italianmarket.nl

Fijne platform, Gebruiksvriendelijke ready-set-go CMS. Front-end ziet er ook strak uit.

EPC Besseling

Vakkundig , goede uitleg en zeer professioneel. Leuke startersacties en checklist is zeer bruikbaar.

Boetiek van vliet

Werkt prima ook zonder ervaring