Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Shoppagina.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company450
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 450 ervaringen.

www.hondencoachangie.nl
Goed (8/10)
www.hondencoachangie.nl
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk, professionele uitstraling, erg tevreden! net begonnen dus nu nog bekendheid krijgen.

iConic
iConic
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden klant. goede service, snel en overzichtelijk.

www.linasjaals.nl

Telefonisch erg vriendelijk en zeer behulpzaam..
door deze ervaring heb ik gekozen voor shoppagina.nl.
en het product wat shoppagina mij bied sluit ook aan mijn wensen.

Diypipe.nl

Goed werkende webwinkel heb ik nu. ben er blij mee nu nog verder inrichten en klanten trekken. in het begin even puzzelen maar nu weet ik wel de weg met het pakket. ik mis wel een tool in het pakket om te zien hoeveel bezoekers ik heb gehad en welke producten het meest worden bekeken. ik heb nu google analytics maar dat is erg complex en niet overzichtelijk. verder dik tevreden.

www.coverplaza.nl

Op zich is shoppagina prima voor een webshop. makkelijk te onderhouden. ik heb naast mijn webshop bij shoppagina ook een webshop bij ccv shop. als ik de moglijkheden ga vergelijken dan loop ik bij shoppagina toch tegen beperkingen aan. wat ik vooral mis is het schedulen van productfeeds. in mijn ccv shop heb ik automatische koppelingen die elk uur voorraad etc. bijwerken. dit soort features mis ik hier vooral. ook jammer dat "powered by shoppagina.nl" alleen tegen maandelijkse betaling weggehaald kan worden. in het duurste pakket zou dit gewoon standaard moeten zijn..
al met al prima webshopsoftware maar voor mij persoonlijk toch een aantal beperkingen aangezien de max aantal producten in het duurste pakket redelijk laag is. ik twijfel dan ook of ik na het gratis jaar nog verder ga met deze partij. maar daar ben ik nog niet over uit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tweede webshop inmiddels. uitstekende service, het systeem wordt steeds beter met alle uitbreidingen.

www.schapenvachtenlifestyle.nl

Ben nu ongeveer 1/5 jaar bezig met mijn webshop, nog niet veel contact gehad met shoppagina want de handleiding spreekt voor zich. wanneer ik wel contact op neem is mijn vraag zeer snel beantwoordt. top shoppagina.

Shoppagina.nl 1 beoordeling

Shoppagina geeft de mogelijkheid webshops zeer eenvoudig te beheren , er is geen weinig kennis nodig om een webshop te beheren. shoppagina biedt verschillende pakketten aan waaronder een proefpakket, super om alles een beetje uit te proberen! tot nu toe alleen maar positief over!.

www.meneercadeautje.nl
Zeer goed (9/10)
www.meneercadeautje.nl
Score voor Shoppagina.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel mogelijkheden, duidelijke handleiding. werkt fijn! ben net begonnen dus ik vermoed dat er nog veel meer mogelijk is dan ik momenteel heb ontdekt.

www.mobameubel.nl
www.mobameubel.nl

Handig in gebruik.

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L