Sylvia Budie

We zijn nog aan het bouwen van de webshop, maar de ervaring is nu al dat het helder en duidelijk is.

Betty Heideman

Onze stichting heeft al heel wat gratis en niet gratis shops geprobeerd de afgelopen 20 jaar, Shoppagina biedt erg veel mogelijkheden, er zijn ook wel wat kritiekpuntjes die ik met hen zelf wil... Onze stichting heeft al heel wat gratis en niet gratis shops geprobeerd de afgelopen 20 jaar, Shoppagina biedt erg veel mogelijkheden, er zijn ook wel wat kritiekpuntjes die ik met hen zelf wil delen. Over het algemeen echter ben ik zeer tevreden. Ik heb de betaalde versie.

Andrea wouters-mos

Goed, mooi systeem

tyischa ghaddari

Heel vervelend, ik wil al een tijdje opzeggen maar er is altijd wel iets zodat het langer door gaat vanuit hun

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij hebben je opzegverzoek de vorige twee keren helaas niet kunnen behandelen omdat deze niet vanaf het bij ons bekende mailadres waren ingediend. Om fraude en identiteitsvervalsing zoveel mogelijk te voorkomen nemen wij opzeggingen alleen aan als hiervoor het juiste mailadres wordt gebruikt. Inmiddels heb je ons een nieuwe mail gestuurd die wel vanaf het juiste adres afkomstig is, we zullen deze zo spoedig mogelijk gaan verwerken. Dit heeft verder geen gevolgen voor de opzegdatum: je zit nog in de gratis periode en zult dan ook geen factuur ontvangen.
Hartelijke groet,
Het team van Shoppagina.nl.

Sanja’s giftshop

Goede support! Makkelijk en duidelijk.

Tim van der Staak

Alles is duidelijk te vinden en aan te passen. als je iets niet weet kun je het ook nog eens makkelijk op zoeken met duidelijke uitleg.

Ik heb ook een Wordpress site die verder ook goed...

Ik heb ook een Wordpress site die verder ook goed te gebruiken is maar waar ik vast liep met het maken van een webshop dus ben ik over gegaan op shoppagina.

Tot nu toe zeer tevreden!

Elmer Seen

Super simpel en snel

Deijkers & Brons Beheer BV

Zeer gebruiksvriendelijk en snelle reactie van support bij hulp

Wensenkaars.nl

Super! Makkelijk, overzichtelijk en echt goed te doen, ook als je niet technisch bent :-)

Remco Kersten/ Dasspelden OV

Super. Het is even uitzoeken hoe en wat, maar alles staat duidelijk uitgelegd. Mijn webshop is puur voor hobbymatige dus qua kosten is het rendabel.