Joëlle

Slechte proefperiode

Reactie Shoppagina.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Zoals we op meerdere plekken op onze website beschrijven verwijderen we probeerpakketten als deze verlopen en worden deze niet onbeperkt bewaard. Wel kunnen we wanneer de verwijdering korter dan een week geleden heeft plaatsgevonden nog een kopie maken naar een nieuw aangevraagd betaald pakket. We hebben je enkele dagen geleden een e-mail gestuurd waarin we de benodigde stappen uitleggen, we horen graag of het gelukt is zodat wij voor je aan de slag kunnen.
Hartelijke groet,
Het Shoppagina-team.

BIG MEN

Net begonnen maar erg tevreden alles wat ik nodig heb op dit moment is aanwezig.

Selftan Shop

Fantastische websopsoftware met oneindige funcionaliteit. Ook bieden ze support die met je meedenkt, beter nog live kunt spreken.

Margriet Sijperda

Beetje eigenwijs niet eerst de handleiding gelezen. Beetje dom misschien. Maar desondanks in 3 dagen een mooie starterswebsite in elkaar genknutseld met shoppagina.nl. Goede prijs-kwaliteit... Beetje eigenwijs niet eerst de handleiding gelezen. Beetje dom misschien. Maar desondanks in 3 dagen een mooie starterswebsite in elkaar genknutseld met shoppagina.nl. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Mireille van Kruijssen

Een goeie site om je webshop te maken enzo...

Onlinewoondecoratie.nl

Een bedrijf met kennis van zaken, klantvriendelijk en behulpzaam.

Mbroid-Solutions

Tot op heden moeilijk op tablet

Mandy Casa Bimba

Echt een super handige site! Ik dacht dat het voor mij nooit te realiseren was om een webshop te starten tot ik shoppagina tegenkwam. Ik heb nu een hele mooie webshop en het is gemakkelijk om mee te... Echt een super handige site! Ik dacht dat het voor mij nooit te realiseren was om een webshop te starten tot ik shoppagina tegenkwam. Ik heb nu een hele mooie webshop en het is gemakkelijk om mee te werken. Het ziet er proffesioneel uit en is overzichtelijk. Echt een aanrader!

Marc Schoenmakers

Prima werken met shoppagina.

Sasja Prins / Little Princes Design

Superleuk om mee te werken, nog wel even wat uitzoeken, maar met de handleiding is alles goed te vinden.