Shoppagina.nl

Shoppagina.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Shoppagina.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company431
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Shoppagina.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 431 ervaringen.

www.TheMysteryGame.nl

Na het uitproberen van diverse webshop software pakketten kwam ik bij shoppagina.nl die mij verraste met het gemakt van het opzetten en koppelen van diverse diensten die nodig zijn bij het runnen van een webshop.

www.shishaliqa.nl
www.shishaliqa.nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top site alles duidelijk en easy to do!.

Webshop.saldenherenmode. nl
Webshop.saldenherenmode. nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zij goed bij gestaan.

www.kralen-design.nl

Heel gebruiksvriendelijk, makkelijk zelf aan te passen en een zeer snelle reactie van de helpdesk. bij problemen wordt je zeer goed en snel geholpen. wel zijn er bepaalde zaken die ik zelf anders had gewild en wat niet mogelijk is. dit zijn dan zaken die vast liggen in het systeem en niet aangepast kunnen worden. over het algemeen een dikke voldoende!.

www.ictedewebshop.com

Het is een zeer fijn programma om mee te werken, en het is voornamelijk handig dat je producten kan importeren vanaf je leverancier. een verbeterpuntje zou zijn dat er een functie is waar door de btw automatisch word opgeteld bij het bedrag wat je invoert.

Maxia Lane

Mijn ervaring met shoppagina tot deze punt is goed. de website is een beetje langzamer maar het is niet zo vaak. ik heb geen probleem op dit moment.

artbydutchwomen.eu

Shoppagina is 'hemels' vergeleken met andere webshop software die ik in de jaren heb geprobeerd. niet alleen zijn de processen helemaal kloppend en efficiënt maar is ook het cms eenvoudig en snel in tegenstelling tot vele anderen..
de service is zeer behulpzaam en vriendelijk!.

Goed (8/10)
Score voor Shoppagina.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het is echt super makkelijk om producten toe te voegen. het enige puntje, er staat demostore bovenaan mijn webshop. verder is alles super goed dus ik geef jullie 4 sterren!.

Matig (5/10)
Score voor Shoppagina.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik vind het vooral heel moeilijk om het template te veranderen in iets van mij...elke keer heb ik wat en dan is het weer weg ;-(.

lamplady.nl
lamplady.nl
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Aanmelden en op starten webshop is zo gedaan en als je vragen hebt worden ze snel beantwoord,kortom een aanrader.

Bedrijfsinformatie

Shoppagina.nl is de oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga meteen aan de slag met je webshop!
Adres
Kanaalweg 14-L