JFFeiren

FUCKING SLECHT. ZOEK EEN LEVEN!!! STRATO IS VEEL BETER HOER

fred

EEN FUCKING SHITTY WEBSITE EN WAAR NIKS WERK!!!!!! ZOEK EEN LEVEN!!! GA OP FUCKING STRATO!!!

Van Vliet Send Pompen

Sinds maart problemen die niet opgepakt lijken te worden. Minimale reactie van support, geen actie. telefonisch niet bereikbaar. Bepaalde functies om je webshop aan te passen, lijken ineens niet... Sinds maart problemen die niet opgepakt lijken te worden. Minimale reactie van support, geen actie. telefonisch niet bereikbaar. Bepaalde functies om je webshop aan te passen, lijken ineens niet meer toegankelijk te zijn. Geen informatie te vinden over dat probleem en we komen dus al maanden niet tot een oplossing!! Dat kost geld.....en héél veel tijd.....Slechte zaak!

V Altay

Ik heb nog niet heel veel ervaring, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden! Voor iemand die voor het eerst start met het bouwen van een website en geen ervaring heeft, heel helder!

Aanrijbeveiliging.website

Een Shoppagina webshop is uiterst gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. De service en maatwerkmogelijkheden zijn oneindig en wij zijn daar ook erg tevreden mee.

Yvonne Joseph / Broche Boetiek.

Overzichtelijk, eenvoudig in gebruik en de juiste en begrijpelijke gebruiksaanwijzing.

kreatiefbedrukt

Geen update er gebeurt al jaren niks werken er nog mensen.

Iza

Prima webshop provider

Spanish shop Cosaniki

Zeer slechte support. Vaak geen reactie of geen antwoord op de vraag per mail. Telefonisch niet bereikbaar.

Int europe

Probeer al 3 weken in contact te komen omdat het SLL certificaat verlopen blijkt te zijn. Onze website is dus niet veilig meer en niet meer bereikbaar, dus geen omzet. Meedere maken gebeld. VC... Probeer al 3 weken in contact te komen omdat het SLL certificaat verlopen blijkt te zijn. Onze website is dus niet veilig meer en niet meer bereikbaar, dus geen omzet. Meedere maken gebeld. VC ingesproken, gemailed, contact formulier ingevuld. Nergens wordt op gereageerd. Echt waardeloos. Zijn al jaren lid, maar nu gaan we op zoek naar een andere webshop host. Ben benieuwd of meerdere mensen hier problemen mee hebben