Marjan Kamminga British Food & Lifestyle Center (britishfoodshop.nl)

Goed, snel antwoord op mijn vraag via mail

Hieke Ottevanger / Kidz Label14

Ik vind het een hele overzichtelijke pagina, het was allemaal snel geregeld en nu ben ik druk bezig mijn webshop te bouwen....

Maartje Mans

Top begeleiding

Wilfried Werkman / Pascàlle Coatings

Ik ben sinds kort mijn webshop gestart en kwam al snel uit bij Shoppagina.nl. De gebruikersreviews waren heel positief en ik kan me daar nu ook volledig bij aansluiten. Een fijne duidelijke goed... Ik ben sinds kort mijn webshop gestart en kwam al snel uit bij Shoppagina.nl. De gebruikersreviews waren heel positief en ik kan me daar nu ook volledig bij aansluiten. Een fijne duidelijke goed leesbare handleiding en correcte vriendelijke telefonische helpdesk hebben mij geholpen de site relatief snel online te kunnen plaatsen. Kortom, shoppagina.nl top!

Groet Wilfried
(nuverfbestellen.nl)

Ellemiek Hagebeuk

Super makkelijk om je webshop met shoppagina te maken en om ermee te werken. Duidelijk enoverzichtelijk

W.J. Ricord

Fijn programma om je site mee te bouwen. Duurde heel even voor ik mijn weg vond maar met de duidelijke handleiding kom je er prima. Er is veel mogelijk en je kunt de site volledig naar eigen smaak... Fijn programma om je site mee te bouwen. Duurde heel even voor ik mijn weg vond maar met de duidelijke handleiding kom je er prima. Er is veel mogelijk en je kunt de site volledig naar eigen smaak maken. Heb nog niets waarvan ik denk , gut dat dat niet kan is jammer. Alles is tot nu mogelijk. Ook al de helpdesk nodig gehad en via de chat benaderd. Snelle reactie, vriendelijk persoon en directe oplossing voor mijn probleem gekregen.
Kortom...aanrader....zekers

Theo Baan

Al jaren tevreden!

J. H. Reynaert

Goede service, complete site, snelle reactie bij vragen

Ronald Kooij Lachspiegelexpert

Uitstekend!