Christel Bouterse / Haaratelier christel

Heel handig en makkelijk in gebruik, ook voor de digibeet. Je kan je pakket snel updaten tot een meer uitgebreider webshop pagina, met meer tools. Helemaal top..............10 sterren :-)

Aqua-Fauna-Natura

Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel... Wij dachten dat deze webwinkel moeilijker zou zijn om deze operationeel te maken ,maar dat viel reuze mee.Nog een paar kleine probleempjes oplossen even achter zien te komen hoe die in de webwinkel moeten worden geinstalleerd maar dat lost zich ook wel op.Het is even nadenken.

Frank Moos/eigen label

Wij hebben diverse webshops bij jullie

joseph christyn vape-go

Echt top, Ik kom van jouweb over gestapt omdat het platform niet echt bedoeld is om een echte webshop te maken, Ze zijn meer bezig met prullen zoals (je logo veranderen op je smart telefoon) dan de... Echt top, Ik kom van jouweb over gestapt omdat het platform niet echt bedoeld is om een echte webshop te maken, Ze zijn meer bezig met prullen zoals (je logo veranderen op je smart telefoon) dan de echte zaken die een webshop zou moeten hebben. Ik geef jullie een dikke pluim ,zo een platform had ik nu echt nodig professioneel en goede service tot nu toe :-)

www.cosliqvera.nl

Ze zijn heel behulpzaam.
Reageren snel.

GreatGift

Top bedrijf, super snelle service

Roy Pijnenburg

Shoppagina is makkelijk simpel en snel.
Telefonie is ook perfect met hun
Ben er heel blij mee

Joyce van Gessel/ Beliefin

Goede ervaring, duidelijke uitleg. Snelle antwoorden dmv chat functie. Ik ben zeer tevreden.

Het Brokkenpaleis

Erg goed, we zijn als leek begonnen maar met de hulp van Schoppagina kom je overal zeker wel uit.

Haki Polat

Goed en hulpzaam