www.zinktools.nl

Geweldige prijs-prestatieverhouding, support goed bereikbaar.

www.sweetandsmall.nl

Werkt heel prettig! Support is goed, zowel de chat als de handleidingen.

Nicole

Shoppagina is een intuïtief goed gebouwd systeem waarmee je in een handomdraai een overzichtelijke webiste neerzet. Dingen die ik bij de concurrenten misten heeft Shoppagina allemaal! De... Shoppagina is een intuïtief goed gebouwd systeem waarmee je in een handomdraai een overzichtelijke webiste neerzet. Dingen die ik bij de concurrenten misten heeft Shoppagina allemaal! De klantenservice reageert zeer snel en adequaat op je vragen, dus helemaal top!

www.pulvernutrition.nl

Top, snelle reactie wanneer wij er niet uitkomen en een goede handleiding. Ook zijn er veel opties, en is uitbreiden erg makkelijk.

detektormarkt.nl

Makkelijk in gebruik ,goede prijs en snel geregeld.

Kunstboek-shop.nl

Ben tot nu toe positief over Shoppagina. Als ik bel voor support wordt er doorgaans snel opgenomen. De medewerkers aan de telefoon helpen zo goed als zij kunnen om mijn vragen te beantwoorden en... Ben tot nu toe positief over Shoppagina. Als ik bel voor support wordt er doorgaans snel opgenomen. De medewerkers aan de telefoon helpen zo goed als zij kunnen om mijn vragen te beantwoorden en oplossingen te bieden. Heel plezierig zo moet het ook zijn.

www.bcosy.be

Zoek niet verder naar goede webshop software !
Zoek niet verder naar goede webshop software !
Wij draaien reeds 4 jaar www.bcosy.be op shoppagina. In 2015 heb ik gedurende 2 weken alle pakketten vergeleken en iedereen opgebeld. Niet alleen de mogelijkheden maar ook het vriendelijke contact met kennis van zaken en daarbovenop de concurrentiële maandelijkse prijs hebben me overtuigd. Ik heb er nog geen minuut spijt van gehad.
Wij hebben 11000 artikels online en een 100.000 tal foto's. Een paar weken geleden laadde de webshop wat trager. Ik heb het gemeld en het shoppagina team heeft dit zo snel als mogelijk aangepast. De productfoto's laden nu supersnel op. Sneller dan ervoor !
Nu en dan vind je een verbeterpuntje, en dit is normaal. Maar wat belangrijker is ze lossen dit ASAP op.
Niet twijfelen.

Shoppagina is best gemakkelijk om mee te werken. Ik vind het SEO gedeelte in het beheer erg goed. De support chat is erg snel, je hoeft niet lang te wachten als je vragen hebt. Ik ben de webshop nog... Shoppagina is best gemakkelijk om mee te werken. Ik vind het SEO gedeelte in het beheer erg goed. De support chat is erg snel, je hoeft niet lang te wachten als je vragen hebt. Ik ben de webshop nog aan het opstarten, dus wat de verkopen gaan worden weet ik nog niet. Tot nu toe is het goed.

CAPS

Je kunt goede webshops maken.
soms wel wat problemen, maar dat was gewoon een kwestie van de handleiding lezen.
maar voor de rest werkt het goed.
top

Erik van Delft

Leuk en makkelijk je shop maken kan hier.
Mooie plugins en makkelijk te bedienen.
Vooral doorgaan. ;>)