EAM Wolfs

Snel een webshop en gemakkelig te doen

Clarinda Exalto

Fijne webshop, redelijk makkelijk in te richten. Kost uiteraard wel tijd om producten te implementeren maar dat is normaal. Wordt er steeds handiger in!

Paul Joosen

Een goede ervaring

Hendrik Verkade

Nog nooit zo makkelijk binnen 3 dagen een webshop kunnen realiseren. Alle tools zijn aanwezig om hoog in Google te komen en daarnaast kun je redelijk eenvoudig de webshop vormgeven.

Dennis Sluijter

Dankzij Shoppagina hebben wij gemakkelijk een webshop kunnen maken voor Autospullenshop.nl

Hssclub

Ze doen wat ze beloven, het systeem zit goed in elkaar.
De extra koppelingen is zeer handig zo bepaal je zelf hoeveel je wilt uitgeven, draai nu 1 maand en alles zonder problemen.

Bijoux & Bisoux

Heel erg fijn! In het begin lastig maar uiteindelijk een erg fijn en overzichtelijke website maker :)

Jens Cornelis Fredericus Harmse

Goed. Sommige dingen zijn wat onduidelijk bijv. het stapelkorting systeem. Verder is het systeem erg fijn!

mpp van de berg

Het is een gemoderniseerde shop met een goede uitleg waar je veel aan hebt.Ik heb hun nog niet nodig gehad om iets te vragen en de admin is behoorlijk groot geworden maar ook de rest is over... Het is een gemoderniseerde shop met een goede uitleg waar je veel aan hebt.Ik heb hun nog niet nodig gehad om iets te vragen en de admin is behoorlijk groot geworden maar ook de rest is over zichtelijk met een goede hulp.Kortom perfect.