Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Tuindromer

Ik heb nog niet veel ervaring met jullie, maar ik verwacht dat de verrassing prima werkt voor klanten.

De verrassing voor klanten

Nee

effectief

BB

Werkt goed,goed zichtbaar,makkelijk

Goed Zichtbaar en mensen klikken er meteen op .

Tot nu toe nog niks.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Makkelijk in gebruik en snel te installeren.

Goed. Het steeds opnieuw ontvangen van de notificatie's bij het gebruik van de shopboosts zijn erg handig voor het analyseren van het gebruik hiervan. En zo het mogelijk doorzetten van het gebruik... Goed. Het steeds opnieuw ontvangen van de notificatie's bij het gebruik van de shopboosts zijn erg handig voor het analyseren van het gebruik hiervan. En zo het mogelijk doorzetten van het gebruik van de shopboosts.

Voornamelijk hier boven genoemd. De kans om het product voor een korte periode 'gratis' te proberen is erg fijn voor beginnende webshops zoals die van ons. We merken dat de eerder genoemde... Voornamelijk hier boven genoemd. De kans om het product voor een korte periode 'gratis' te proberen is erg fijn voor beginnende webshops zoals die van ons. We merken dat de eerder genoemde notificatie's ook een fijne indicatie van gebruik geven.

Na ons korte gebruik/ervaring: niets

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een efficiënte en slimme manier om de twijfelde klant toch over de startstreep te trekken.

DK

Zeer goed, snel geregeld en

Snel en gemakkelijk.

Geen verbeterpunten.

Even uitzoeken hoe het werkt maar dan prima als gratis tool

Petra Coade - Potse

Prima, werkt goed en makkelijk.

Bij het plaatsen van het html script voor de shopboost op mijn website ben ik heel goed geholpen.

Een paar extra keuzes van pop-ups voor de gratis variant.. ik heb maar een klein bedrijf en 30 euro investeren iedere maand is te veel voor mij.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een goed systeem voor het boosten van de verkoop. Ik heb het net aangezet, dus ik kan nog geen verhoging meten.

Online goed bereikbaar, nette emails.

Snelle reacties en emails, beleefd.

Niet gelijk allerlei pakketten aanbieden, terwijl iemand pas net begonnen is.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Goede service en snelle mailwisseling.

fromMotoyou

Geen persoonlijke contacten mee maar de website is duidelijk en doet wat ie belooft

hoe eea werkt weet ik niet maar door gebruik van de credits lijkt er wel conversie. Is moeilijk meetbaar hoe dit zonder zou zijn maar er wordt met de korting wel gekocht

ik begrijp dat een upgrade naar abonnement gewenst is, maar vind die kosten wel hoog. In de huidige versie komt het wel soms voor dat mensen meerdere keren een code aanvragen. Dat is wel zonde

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

een handige tool om conversie te verhogen.

MorLex Toys

Geeft een extra boost aan de verkoop.

Styling voor niet-professionele accounts verruimen.

Zeker doen !!!