Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Zorghulpmiddelkopen.nl

Tot nu toe goed, nu afwachten hoeveel een sale kost

Leuke tool

Graag nog een tussen pakket tussen gratis en pro, verschil is nu wel erg groot
Dashboard mag mooier

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Zorgt ervoor dat je klanten een code krijgen om toch lekker tot bestelling over te gaan

Eenvoudige installatie via CCVshop. Standaard abonnement biedt wel wat weinig design opties, waardoor maatwerk al snel nodig lijkt te zijn.

Eenvoudige manier om klanten iets extra's te bieden.

Te weinig standaard designs waardoor maatwerk bijna direct nodig is.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een eenvoudige manier om klanten wat extra's te bieden en conversie mogelijk te verhogen.

Het is duidelijk en zelfs voor beginners goed beheersbaar.
Het is overzichtelijk en erg gebruiksvriendelijk.

Je speelt heel handig in op wat in mijnwebwinkel.nl de tekortkomingen zijn. Zij hebben namelijk niet de optie om een klant een korting aan te bieden die op mijn site belandt. Dit is een prachtige... Je speelt heel handig in op wat in mijnwebwinkel.nl de tekortkomingen zijn. Zij hebben namelijk niet de optie om een klant een korting aan te bieden die op mijn site belandt. Dit is een prachtige oplossing.

Ik vind het wel duur. Want er komen voor je het weet steeds smeer mensen op mijn website en dan gaat het goed in de papieren lopen. Ik zou als het ook snel gedaan is met de credit niet al te vaak... Ik vind het wel duur. Want er komen voor je het weet steeds smeer mensen op mijn website en dan gaat het goed in de papieren lopen. Ik zou als het ook snel gedaan is met de credit niet al te vaak opnieuw aanschaffen, omdat het dan gewoon te duur wordt.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Superhandig oplossing voor wat bij een ander platform een tekortkoming is!

Pim van Velsen/ Pillowsonline

Werkt makkelijk/snel en goed - wel degelijk een Shop - Boost

gemak bij installatie /koppeling

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

een snelle boost om twijfelende bezoekers over de streep te trekken

Body & Soap

Er zijn al 8 kortingscodes gegenereerd op aanvraag, maar hebben no niet tot bestelling geleid. Ben benieuwd naar de ontwikkelingen.
Interesse is er.

Het idee is super, ik hoop echt op een boost.

Informatie naar de klant met uitleg hoe het precies werkt en wat de mogelijkheden zijn.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Als ik merk dat de bezoekers tot koop overgaan zou dat super zijn. Alleen kortingscode aanvragen en er niets mee doen is nog geen klant. Maar wat niet is kan nog komen.

Mijnweek-aanbiedingen

Ik gebruik shopboost al een tijdje voor mijn website en dit bevalt me heel erg goed!

Horticenter bvba

Geweldig!

Snel en vlotte service

overzicht van de kosten via het dashboard? Dit is momenteel wat beperkt.

Zeker een aanrader!

Handige app. Werkt prima.

Eenvoudig installeren!

AnderWereld

Ik vind het een erg leuk en laagdrempelig concept, vooral ook voor startende ondernemers, om zo twijfelende klanten, nét dat extra duwtje te kunnen geven. Blij mee!

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Fijn, behulpzaam bedrijf, die je webshop een boost kan geven

onlinedistributeur.nl

Het lijkt voor onze webshop vrij goed te werken. Helaas kost het wel flink wat dus moeilijk om echt toegevoegde waarde te hebben.

Stijgende conversie

Meer opties in prijs plannen. Ook gewoon los credits kopen.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Paardenmiddel geschikt voor bedrijven met veel marge