Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Jolanda

Gemakkelijk te installeren in webshop. Kreeg al snel inschrijvingen van klanten.

Top dat je gewoon gratis versie kunt proberen.

nog niet.

Eerder moeten ontdekken!

Werkt eenvoudig en makkelijk.

Simpel en doeltreffend

Design van dashboard is verouderd. Ook de pop-up is niet echt een hoogstaand design.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Handig om je conversie te boosten.

App geactiveerd en binnen een uur al een extra sale. Doet wat het moet doen.

Gemakkelijk in te stellen.

Iets duidelijker dashboard en uitleg wat de knoppen etc precies doen.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Prima app, doet wat het moet doen.

Kist4all

Het werkt prima voor de twijfelende klant

het valt me op dat door shopboost toch sommige bestellingen door komen wat klanten niet geplant hebben

Shopboost zou eventueel een optie kunnen toevoegen om nog meer conversie te krijgen door extra reclame to promoten

Prima onderneming

Huisje van Katoen

Nog niet zo goed bekend met shopboost dus lastig om al een mening te geven. Tot zover: ik vind het een leuk idee om op deze manier klanten over de streep te kunnen halen. Echter is de prijs aan de... Nog niet zo goed bekend met shopboost dus lastig om al een mening te geven. Tot zover: ik vind het een leuk idee om op deze manier klanten over de streep te kunnen halen. Echter is de prijs aan de hoge kant tov van MWW. Ik begrijp dat er verdiend moet worden hoor en als leek heb ik er geen idee van wat voor werk er verzet moet worden om dit tot stand te brengen. Maar goed, zoals ik zijn er meer leken ;-)

Mailtjes met feedback en hulpvragen vind ik fijn. Het is me niet duidelijk of dit automatisch mailtjes zijn of dat er daadwerkelijk iemand achter de mail zit.

De kosten vind ik dus echt een dingetje. Ik betaal voor MWW 20 euro per maand en vind het raar dat ik voor een toevoeging 30 euro per maand zou moeten betalen. Ik zou graag zien dat er een tussen... De kosten vind ik dus echt een dingetje. Ik betaal voor MWW 20 euro per maand en vind het raar dat ik voor een toevoeging 30 euro per maand zou moeten betalen. Ik zou graag zien dat er een tussen stap zou komen, of dat het goedkoper zou worden waardoor meer webwinkels van het aanbod gebruik kunnen maken. Maar nogmaals, dit is iets wat ik niet kan beoordelen.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Daar maak ik echt nog te kort gebruik van helaas. Vraag het me over een aantal weken gerust nogmaals.

Koffiegeluk.nl

Positief. Merk wel dat er klanten uit voort komen. Zijn nu nog te klein voor een groot abonnement. Zeker iets voor de toekomst.

Het werkt

Kan ik geen noemen

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Extra positief hulpmiddel voor aankopen consument

Beertjes & Co

Heeft me al heel wat bestellingen en contacten opgeleverd.

Werkt zoals het hoort

De coupon die opspringt mag iets kleiner zijn

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Werkt zoals het hoort en beloofd

UV-Zwemkleding.nl

Handige app, makkelijk in gebruik

Verbeterd omzet, zichtbaar resultaat

vormgeving voor gratis versie, meer opties zodat je het bij je webshop kan laten passen zou fijn zijn.

Handig

Bakker

Ideaal om meer conversie te realiseren in webshop.
Twijfelende klanten worden op nette manier benaderd om alsnog hun gekozen winkelwagen producten af te komen rekenen

Perfect systeem van email benadering klant

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Must have ondersteuning voor elke webshop eigenaar

Nautic Lounge

De installatie was super gebruiksvriendelijk. je kon uit allerlei variabelen kiezen en zo een actievoucher op maat maken

Goede informatie en zeer gebruiksvriendelijk!

op dit moment niet

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

zeer gebruiksvriendelijk en goed voor een extra stimulans voor de klant