Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

fromMotoyou

Geen persoonlijke contacten mee maar de website is duidelijk en doet wat ie belooft

hoe eea werkt weet ik niet maar door gebruik van de credits lijkt er wel conversie. Is moeilijk meetbaar hoe dit zonder zou zijn maar er wordt met de korting wel gekocht

ik begrijp dat een upgrade naar abonnement gewenst is, maar vind die kosten wel hoog. In de huidige versie komt het wel soms voor dat mensen meerdere keren een code aanvragen. Dat is wel zonde

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

een handige tool om conversie te verhogen.

MorLex Toys

Geeft een extra boost aan de verkoop.

Styling voor niet-professionele accounts verruimen.

Zeker doen !!!

Tamara

Erg fijn! Altijd leuk om je klanten een extraatje aan te bieden.

Goede klantenservice

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Door shopboost heb ik meer klanten die overgaan tot aankoop.

Berry Dijkhuis

Makkelijke aanvulling op je webshop

makkelijk, overzichtelijk, je krijgt zelf een mail met de laatst bezochte pagina's van diegene die de korting wil

een makkelijke aanvulling

pop-en-wagen

Fijn contact bij vragen en makkelijk in gebruik.

Makkelijk om een pop-up te maken met verschillende thema's en verschillende doelen.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Erg makkelijk om bezoekers te verrassen of om je maillijst te laten groeien

Dedierenoutlet

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Helaas nog geen extra verkopen door shopboost

webshop-devolierevogel.nl

Ben shopboost nu al een tijdje aan het gebruiken met succes. Mijn conversies zijn hierdoor verhoogt. Klanten die twijfelen worden hierdoor over de streep getrokken en gaan over tot kopen. Ben shopboost nu al een tijdje aan het gebruiken met succes. Mijn conversies zijn hierdoor verhoogt. Klanten die twijfelen worden hierdoor over de streep getrokken en gaan over tot kopen.

Ik gebruik de gratis versie maar deze is echt dikke prima.

Je koopt voor 30 credits voor €30,00excl. Dit is het dan ook echt waard.

Een aanrader dus van mij.😃👍

De instel mogelijkheden in het Dasboard.

Misschien ook in de gratis versies extra thema's

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een must have voor iedere webshop👍

Spirituele webwinkel - Anne Meeldijk

Shopboost heeft daadwerkelijk voor meer klanten gezorgd. Mensen die twijfelen worden met een kleine korting (bedrag van de verzendkosten) toch over de streep getrokken.

Ik krijg echter...

Ik krijg echter wel soms de opmerking dat de code niet werkt. Maar wanneer ik deze zelf test werkt het wel. Waar de 'fout' dan ligt kan ik zo niet zeggen. Maar ik vermoed dat men dan niet weet waar de code in te vullen of dat er ngo op toepassen geduwt moet worden ;) Ligt dus waarschijnlijk niet aan de werking van shopboost.

Doet absoluut wat je ervan verwacht!

Ik ben niet heel geduldig en/of technisch en vind het dan toch nog wel een gedoe om de beheeromgeving uit te zoeken. Zou van mij nog gebruiksvriendelijker mogen ;) Meer jip en janneke taal etc. :)

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Shopboost maakt haar beloftes waar

Huis, tuin en tafelzeil

Op een gratis manier kennis gemaakt met dit bedrijf, positieve ervaring - wat ertoe gaat leiden dat ik een abonnement ga afsluiten.

Klantvriendelijk - makkelijk in gebruik

x