Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Bakker

Ideaal om meer conversie te realiseren in webshop.
Twijfelende klanten worden op nette manier benaderd om alsnog hun gekozen winkelwagen producten af te komen rekenen

Perfect systeem van email benadering klant

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Must have ondersteuning voor elke webshop eigenaar

Nautic Lounge

De installatie was super gebruiksvriendelijk. je kon uit allerlei variabelen kiezen en zo een actievoucher op maat maken

Goede informatie en zeer gebruiksvriendelijk!

op dit moment niet

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

zeer gebruiksvriendelijk en goed voor een extra stimulans voor de klant

Tuindromer

Ik heb nog niet veel ervaring met jullie, maar ik verwacht dat de verrassing prima werkt voor klanten.

De verrassing voor klanten

effectief

BB

Werkt goed,goed zichtbaar,makkelijk

Goed Zichtbaar en mensen klikken er meteen op .

Tot nu toe nog niks.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Makkelijk in gebruik en snel te installeren.

Goed. Het steeds opnieuw ontvangen van de notificatie's bij het gebruik van de shopboosts zijn erg handig voor het analyseren van het gebruik hiervan. En zo het mogelijk doorzetten van het gebruik... Goed. Het steeds opnieuw ontvangen van de notificatie's bij het gebruik van de shopboosts zijn erg handig voor het analyseren van het gebruik hiervan. En zo het mogelijk doorzetten van het gebruik van de shopboosts.

Voornamelijk hier boven genoemd. De kans om het product voor een korte periode 'gratis' te proberen is erg fijn voor beginnende webshops zoals die van ons. We merken dat de eerder genoemde... Voornamelijk hier boven genoemd. De kans om het product voor een korte periode 'gratis' te proberen is erg fijn voor beginnende webshops zoals die van ons. We merken dat de eerder genoemde notificatie's ook een fijne indicatie van gebruik geven.

Na ons korte gebruik/ervaring: niets

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een efficiënte en slimme manier om de twijfelde klant toch over de startstreep te trekken.

DK

Zeer goed, snel geregeld en

Snel en gemakkelijk.

Geen verbeterpunten.

Even uitzoeken hoe het werkt maar dan prima als gratis tool

Petra Coade - Potse

Prima, werkt goed en makkelijk.

Bij het plaatsen van het html script voor de shopboost op mijn website ben ik heel goed geholpen.

Een paar extra keuzes van pop-ups voor de gratis variant.. ik heb maar een klein bedrijf en 30 euro investeren iedere maand is te veel voor mij.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een goed systeem voor het boosten van de verkoop. Ik heb het net aangezet, dus ik kan nog geen verhoging meten.

Online goed bereikbaar, nette emails.

Snelle reacties en emails, beleefd.

Niet gelijk allerlei pakketten aanbieden, terwijl iemand pas net begonnen is.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Goede service en snelle mailwisseling.