Gebruiksgemak
Hulp en advies
Informatie op de website en het dashboard

Tamara

Erg fijn! Altijd leuk om je klanten een extraatje aan te bieden.

Goede klantenservice

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Door shopboost heb ik meer klanten die overgaan tot aankoop.

Berry Dijkhuis

Makkelijke aanvulling op je webshop

makkelijk, overzichtelijk, je krijgt zelf een mail met de laatst bezochte pagina's van diegene die de korting wil

een makkelijke aanvulling

pop-en-wagen

Fijn contact bij vragen en makkelijk in gebruik.

Makkelijk om een pop-up te maken met verschillende thema's en verschillende doelen.

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Erg makkelijk om bezoekers te verrassen of om je maillijst te laten groeien

Dedierenoutlet

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Helaas nog geen extra verkopen door shopboost

webshop-devolierevogel.nl

Ben shopboost nu al een tijdje aan het gebruiken met succes. Mijn conversies zijn hierdoor verhoogt. Klanten die twijfelen worden hierdoor over de streep getrokken en gaan over tot kopen. Ben shopboost nu al een tijdje aan het gebruiken met succes. Mijn conversies zijn hierdoor verhoogt. Klanten die twijfelen worden hierdoor over de streep getrokken en gaan over tot kopen.

Ik gebruik de gratis versie maar deze is echt dikke prima.

Je koopt voor 30 credits voor €30,00excl. Dit is het dan ook echt waard.

Een aanrader dus van mij.😃👍

De instel mogelijkheden in het Dasboard.

Misschien ook in de gratis versies extra thema's

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Een must have voor iedere webshop👍

Spirituele webwinkel - Anne Meeldijk

Shopboost heeft daadwerkelijk voor meer klanten gezorgd. Mensen die twijfelen worden met een kleine korting (bedrag van de verzendkosten) toch over de streep getrokken.

Ik krijg echter...

Ik krijg echter wel soms de opmerking dat de code niet werkt. Maar wanneer ik deze zelf test werkt het wel. Waar de 'fout' dan ligt kan ik zo niet zeggen. Maar ik vermoed dat men dan niet weet waar de code in te vullen of dat er ngo op toepassen geduwt moet worden ;) Ligt dus waarschijnlijk niet aan de werking van shopboost.

Doet absoluut wat je ervan verwacht!

Ik ben niet heel geduldig en/of technisch en vind het dan toch nog wel een gedoe om de beheeromgeving uit te zoeken. Zou van mij nog gebruiksvriendelijker mogen ;) Meer jip en janneke taal etc. :)

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Shopboost maakt haar beloftes waar

Huis, tuin en tafelzeil

Op een gratis manier kennis gemaakt met dit bedrijf, positieve ervaring - wat ertoe gaat leiden dat ik een abonnement ga afsluiten.

Klantvriendelijk - makkelijk in gebruik

x

Aquariatics

Effectief hogere verkoop en conversie.
Zeer makkelijk in gebruik. Mooi dat ik deze ook voor mijn Franstalige webwinkel kan gebruiken aangezien 40% verkoop Franstalige is.
Echt een...
Effectief hogere verkoop en conversie.
Echt een meerwaarde 👍

Meertalig mogelijk.

Een must have

Door de juiste support en snelle reacties heb ik veel klanten die gebruik maken van de kortingscode
Hierdoor zijn mijn klanten toegenomen

Snel contact als er vragen zijn!

Zou je Shopboost in één zin kunnen samenvatten?

Het trekt twijfelende klanten echt over de streep