1914 beoordelingen

Daphne

Vriendelijk en luisteren naar wat je graag zou willen zien op de foto

Vriendelijk en luisteren naar wat je graag zou willen zien op de foto

Rosalie

Super gezellige en leuke shoot met fotografe Michelle! De foto’s zijn heel mooi geworden!

Sterke punten:

Ontspannen gezellige sfeer en een enthousiaste fotografe!

Niets

Fred

Prima en vakkundige fotoshoot. Enig minpunt: geen visagiste of iets in die geest.

Misschien meer attributen?

Beijlevelt

Wij waren erg tevreden over LIsa, ze kan erg goed met kinderen om gaan en heeft veel geduld, erg vrolijk en heeft leuke ideeen.

Sterke punten:

wij hebben hier niks op aan te merken, ook hebben ze een erg fijne speelhoek waar kindjes lekker kunnen spelen. Dit is erg handig met een peuter.

Anouk

Het was leuk en gezellig, we hebben gelachen

Het was leuk en gezellig, we hebben gelachen

Geen idee?

Carola

Rustig, de tijd nemend en uitdagen om ontspannen op de foto te komen. Wat fijn dat er rustig de tijd genomen wordt om keuze te maken in welke foto wel/niet mee gaat. Zonder druk om iets te moeten... Rustig, de tijd nemend en uitdagen om ontspannen op de foto te komen. Wat fijn dat er rustig de tijd genomen wordt om keuze te maken in welke foto wel/niet mee gaat. Zonder druk om iets te moeten kopen

Niets alles is duidelijk

Anne

Superleuke enthousiaste fotograaf!

Superleuke enthousiaste fotograaf!

Goedkopere digitale foto's

Pim van Boxel

Het was een leuke en spontane fotograaf veel gelachen en natuurlijk zijn het mooie foto's geworden.

Sterke punten:

Niks dat is eigenlijk smaak en mening.

Demy&Jopie

Ze waren erg vriendelijk en het zijn super mooie foto’s

Sterke punten:

ze waren erg vriendelijk en het zijn super mooie foto’s

niets

Kim