Fotopresentatie
Communicatie

Martine

Spontane fotoshoot

Sterke punten:

Het was een spontane en gezellige shoot.

Niets

Didi

Fijne fotoshoot

Sterke punten:

Het was een fijne fotoschoot ze nam ruim de tijd

niks allemaal prima

Chantal

Heel teleurstellend

Sterke punten:

Alleen de ontvangst was goed

Fotograaf een cursus laten doen in omgaan met mensen en foto’s maken

Reactie Shoots & More:

Wat jammer om te horen dat de fotoshoot en de foto's niet het gewenste resultaat gaven en dat u niet tevreden bent over onze fotograaf. Wilt u een mail sturen naar sorry@shootsandmore.nl, zodat wij... Wat jammer om te horen dat de fotoshoot en de foto's niet het gewenste resultaat gaven en dat u niet tevreden bent over onze fotograaf. Wilt u een mail sturen naar sorry@shootsandmore.nl, zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing?

Peter van Ginkel

Slechte foto’s erg onvriendelijke fotograaf

Sterke punten:

Actievere houding van de fotograaf ze ging gewoon op de grond zitten en is er ook niet meer van afgekomen

Joany

Super leuke ervaring

Sterke punten:

Super vriendelijk naar de klant toe, en super leuke medewerkers

ik zal zelf niks veranderen, leuk aan gekleed van binnen.

Chantal

Mooie fotoshoot

Sterke punten:

Vriendelijke benadering en een mooie fotoshoot

Gewoon door gaan zoals het nu gaat

Marit

Goede sfeer

Sterke punten:

Aardige medewerker, zorgt voor een goede sfeer en maakt leuke en goede foto's met verschillende ideeen.

nvt

Floor

Top fotoshoot

Sterke punten:

Wij werden erg vriendelijk ontvangen en de fotoshoot zelf was erg leuk en we hebben veel gelachen. We zijn erg blij met de mooie foto's!

nvt

Susan

Leuke fotoshoot

Sterke punten:

Ongedwongen vrolijk spontaan ruimte voor eigen inbreng

niets misschien pakket samenstelling

P.

Wisselend

Eerdere fotoshoots waren geweldig

Klantvriendelijkheid behouden boven commercie

Hoi Petra,
Hoi Petra,
Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent geweest met de laatste fotoshoot die je bij ons hebt gedaan. Wil je een mail sturen naar sorry@shootsandmore.nl, zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing?
Team Shoots & More