Gastvrijheid
Locatie
Communicatie
Professionaliteit

jorne

Het is een leuke studio, de fotografen weten wat ze doen en het levert bijzonder mooie plaatjes op!

Sterke punten:

het is een leuke studio, de fotografen weten wat ze doen en het levert bijzonder mooie plaatjes op!

Familie Mulder/Derkink/Vergeest/Noslin/Anoniem

Sterke punten:

Het werd erg leuk gedaan. Ze waren gastvrij en enthousiast . De foto's waren super leuk geworden! Jammer dat de onderkin niet weggehaald kan worden. :(( Maar wel fijn dat de wallen verzacht konden worden! We zijn super blij met de foto's!

Ga zo door!:)

Debbie Koster

Heel open voor suggesties..alles is mogelijk en super klantvriendelijk

Sterke punten:

heel open voor suggesties..alles is mogelijk en super klantvriendelijk

misschien wat achtergronden

Kelly Hamelink

Ik ben zelf heel verlegen en ga nooit op de foto. Hier voelde ik me snel op mijn gemak en had er veel minder moeite mee.

Sterke punten:

Geen idee. Het was voor mij een super ervaring!

Fam. van Munster

Als familie hier een fotoshoot gedaan voor de 70ste verjaardag van mijn vader. Wat we toen nog niet konden weten was dat mijn vader 2 weken later zou overlijden. 1 belletje naar Haarlem of de...

Zorgzaam betrokken

A. Meer

Via social deal een voucher gekocht die was niet duur je kreeg daar ook 1 gratis foto bij, daar kun je het ook het beste bij laten! De gemaakte foto’s waaruit je kunt kiezen zijn prijzig! Ik heb...

Reactie ShootsandMore.nl:

Beste A. Meer,

Bedankt voor de feedback. Het klopt dat wij een bepaalde prijs hanteren voor de afname van digitale foto's, overigens is dit geheel vrijblijvend, je bent tot niets verplicht. Ik laat onze vestigingsmanager contact opnemen over de kwaliteit van de bewerkingen. De foto's kun je geheel naar wens laten bewerken tijdens de fotopresentatie. Vervolgens worden ze ook zo afgeleverd, blijkbaar is daar iets fout gegaan. We willen dit graag oplossen en de kwaliteit aanbieden waar wij voor staan. Daarnaast drukken we de foto's ook af voor jullie met de juiste kleuren.

Ik hoop dat dit een passende oplossing is.
Vriendelijke groeten, Vincent Rijkers | Shoots & More

Mies

Prettige sfeer en er wordt tijd genomen voor de fotoshoot (niet gehaast)

Sterke punten:

prettige sfeer en er wordt tijd genomen voor de fotoshoot (niet gehaast)

niets

Karin van Santvoort

Fijne open sfeer die heel vertrouwelijk aanvoelt

Sterke punten:

fijne open sfeer die heel vertrouwelijk aanvoelt

Suzanne

Creative ideeën vanuit de fotograaf waardoor het een fijne sfeer was

Creative ideeën vanuit de fotograaf waardoor het een fijne sfeer was

Een trampoline in de studio, om eventuele spring foto's te vergemakkelijken en spannender te maken

fem

Ik hield al van mijn kinderen, maar met deze fotosessie en het vastleggen van die apen, nóg meer. helemaal blij!

Sterke punten:

ik hield al van mijn kinderen, maar met deze fotosessie en het vastleggen van die apen, nóg meer. helemaal blij!