ShootsandMore.nl

ShootsandMore.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop ShootsandMore.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company790
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen ShootsandMore.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 790 ervaringen.
Gastvrijheid
Professionaliteit

Christine Hendriks
Christine Hendriks

Sterke punten:

Erg tevreden over de service bij Shoots & more. Het personeel is erg vriendelijk. De sfeer tijdens de shoot was ongedwongen en 'gezellig'. De omgang met kinderen was ook uitstekend. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Door gaan zoals het nu gaat!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Erg tevreden over de service bij shoots & more. het personeel is erg vriendelijk. de sfeer tijdens de shoot was ongedwongen en 'gezellig'. de omgang met kinderen was ook uitstekend. zeer tevreden over het eindresultaat.

romy
romy

Sterke punten:

leuke fotograaf en veel geduld met kids

meer kleine pakketprijzen aanbieden

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Leuke fotograaf en veel geduld met kids.

Chantal Linnemann
Chantal Linnemann

Sterke punten:

vriendlijk, professioneel, kwaliteit, goede prijsverhouding

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vriendelijk, professioneel, kwaliteit, goede prijsverhouding.

Marianne Willems
Marianne Willems

Sterke punten:

het is een blijvende mooie herinnering van ons gezin,

niets

Score voor ShootsandMore.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is een blijvende mooie herinnering van ons gezin,.

Carlijn Mast
Carlijn Mast

Sterke punten:

Ik vond de gehele ervaring bij Shoots & More Den Haag zeer prettig. Ik werd prettig ontvangen en de fotoshoot was leuk.
De fotograaf was vrolijk, spontaan en makkelijk in de omgang. Ze dacht naar aanleiding van mijn verhaal met mij mee waardoor het een hele leuke shoot is geworden. Ik zou zeker Shoots & More aanraden aan vrienden en familie en kom zeker zelf nog eens terug.

Als eigenaar zou ik denken dat ik het wel goed doe. Het personeel oogt tevreden en gemotiveerd. Hou dat zo. Zij toveren dit namelijk om tot een goedlopend concept.

De locatie is schoon, oogt warm en gezellig en de medewerkers maken de ontvangst en de gehele beleving een warm bad.

Kwa concept zou ik niets veranderen. Ik zou als eigenaar wel mijn dank laten zien aan het personeel. Dus mocht dit gelezen worden door de eigenaar, je hebt goed personeel :-)

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik vond de gehele ervaring bij shoots & more den haag zeer prettig. ik werd prettig ontvangen en de fotoshoot was leuk..
de fotograaf was vrolijk, spontaan en makkelijk in de omgang. ze dacht naar aanleiding van mijn verhaal met mij mee waardoor het een hele leuke shoot is geworden. ik zou zeker shoots & more aanraden aan vrienden en familie en kom zeker zelf nog eens terug.

Heidi Stroot
Heidi Stroot

Sterke punten:

Superleuk. Enthousiasme van de medewerkers en zo maken jullie er een hele leuke beleving van! En heeeeeeerlijke koffie!

Niets.

Score voor ShootsandMore.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Superleuk. enthousiasme van de medewerkers en zo maken jullie er een hele leuke beleving van! en heeeeeeerlijke koffie!.

Lara en Julia
Lara en Julia

Het was heel leuk

Niks

Het was heel leuk.

Jennifer Schouten Zwambag
Jennifer Schouten Zwambag

Sterke punten:

De manier waarop we gefotografeerd zijn vond ik ontzettend leuk , veel verschillende en leuke manieren! We waren erg benieuwd naar de fotos en konden ook lastig kiezen.

Ik heb geen idee. We vonden het erg leuk om dit bij jullie gedaan te hebben!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

De manier waarop we gefotografeerd zijn vond ik ontzettend leuk , veel verschillende en leuke manieren! we waren erg benieuwd naar de fotos en konden ook lastig kiezen.

wendy van Heijningen
wendy van Heijningen

Sterke punten:

Dit is de derde keer dat we hier komen, super gezellig!!

niets

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Dit is de derde keer dat we hier komen, super gezellig!!.

Veronica
Goed (8/10)
Veronica

Sterke punten:

heel vriendelijk en professioneel. Mooie foto's. Alleen niet voor iedereen betaalbaar, vandaar een 8 ;)

behalve de prijs, niets om op aan te merken! We zijn heel tevreden!

Score voor ShootsandMore.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Heel vriendelijk en professioneel. mooie foto's. alleen niet voor iedereen betaalbaar, vandaar een 8 ;).

Bedrijfsinformatie

Shoots & More is een eigentijdse portretstudio waar jouw geluk. Shoots & More maakt het verschil door je niet alleen mooi op de foto te zetten, maar je bovenal een fantastische tijd in de fotostudio te geven. Dagelijks werkt een enthousiast team samen om te verwezenlijken waar Shoots & More voor staat: capture happiness!
Adres
Orthenstraat 45e