Fotopresentatie
Communicatie

Peyre

Super relaxed

Sterke punten:

Ze nemen echt de tijd voor je. Professioneel .

Sommige foto's met dezelfde houding zag je een paar keer. Anderen zag je helemaal niet . Misschien wat meer variatie ?

Miriam

Vriendelijke fotograaf die met eigen ideeën kwam maar ook om onze input vroeg. Zelfs nog een foto opnieuw gemaakt; er werd goed de tijd voor ons genomen. Een minpuntje is echter dat de foto's aardig... Vriendelijke fotograaf die met eigen ideeën kwam maar ook om onze input vroeg. Zelfs nog een foto opnieuw gemaakt; er werd goed de tijd voor ons genomen. Een minpuntje is echter dat de foto's aardig prijzig zijn om te bestellen; dit hebben we toch maar gedaan omdat ze wel erg leuk zijn. Achteraf blijkt echter dat je de niet gekozen foto's nog kan nabestellen, voor heel veel minder geld. Als we dit hadden geweten, hadden we de foto's liever achteraf besteld want het scheelt erg veel. Dit is niet erg netjes om niet te vermelden.

Sterke punten:

Vriendelijkheid, de tijd nemen, originele foto's.

Het nabestellen van foto's is vele malen goedkoper dan het direct bestellen van foto's. Dit wisten wij niet van tevoren maar het zou netjes zijn om dit te vermelden. Het is sowieso vreemd dat dit... Het nabestellen van foto's is vele malen goedkoper dan het direct bestellen van foto's. Dit wisten wij niet van tevoren maar het zou netjes zijn om dit te vermelden. Het is sowieso vreemd dat dit prijsverschil zo enorm groot is (meer dan de helft minder van een groot bedrag).

Richenel

Zeer Positieve ervaring,
Bij de fotografe van ShootsandMore in Amersfoort

Sterke punten:

Caitlin was heel gastvrij vriendelijk en meedenkend en wij konden zelf ook onze input geven.
een geweldige Fotoshoot gehad alleen waren mijn oudste en jongste zonen er niet bij. dus wij gaan zeker weer een keer terug, en dan
maken wij er een uitstapje van naar Amersfoort, en dan maken wij het compleet.(Wij komen vanuit Amsterdam)
Wij zijn in Haarlem geweest en dat viel ontzettend tegen en uiteindelijk hebben wij geen Shoots gedaan.

Sabrina

Al 5 jaar vaste klant, laatste ervaring was minder/werd niet echt naar de wensen geluisterd. Volgende keer hopelijk beter. Ben wel goed geholpen via klantenservice, veel mail en bel contact. Ben... Al 5 jaar vaste klant, laatste ervaring was minder/werd niet echt naar de wensen geluisterd. Volgende keer hopelijk beter. Ben wel goed geholpen via klantenservice, veel mail en bel contact. Ben zeker gehoord.

Sterke punten:

We waren iets eerder aanwezig , mochten binnen wachten

- luisteren naar de wensen van de klant , vooral als je al heel lang klant ben. Wil je ook een keer andere soorten poses(de rest is allemaal besproken via Bellen en mail contact)

Shoots and more den haag

Leuke ervaring leuk bedrijf.

Sterke punten:

Airco! En spontane fotograaf met leuke ideeën

Carmen

Super service

Sterke punten:

super mooie foto’s van ons gezin laten maken bij shoots&more Zwolle om 09:00 sochtens op zondag stond de dame die ons fotografeerde er enthousiast bij, we hebben veel complimenten gehad over het... super mooie foto’s van ons gezin laten maken bij shoots&more Zwolle om 09:00 sochtens op zondag stond de dame die ons fotografeerde er enthousiast bij, we hebben veel complimenten gehad over het resultaat!

Ook de foto die wij in een kleinere maat thuis hadden ontvangen werd er totaal niet niet moeilijk gedaan over het verzenden van een grotere foto.

Ik raad het zeker aan om hier een fotoshoot te gaan doen, leuk voor iedereen!

Geen verbeter punten of tips

Kirsten schoot and more

Super goed

De rust en vriendelijkheid

Liesbeth

19_6_20 leuke fotoshoots gehad
Wat en leuk en gastvrij was het in Zwolle echt een aanrader
Jet was en topper

Nvt

Meschiein een aan rader buiten schoots

Angela Dulfer

Kom elk half jaar terug en vanaf de start altijd leuke foto’s. Elke keer tot nu toe een andere fotograaf gehad en een ieder weet het weer voor elkaar te krijgen dat ze er perfect op staat.

Niks houden zo!

Mireille Postma

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Sterke punten:

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Een locatie met eigen parkeerterrein