Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Sandra Ajodhia

Wij hebben de fotoshoot en de presentatie als erg plezierig ervaren. Vriendelijk personeel!
Ik vind alleen een beetje duur voor een klein boekje met 25 fotos waarvan er 3 kleine fotos op 1...

Leuke fotograaf!

Het fotoboek mag verbeterd worden. 1 foto op 1 bladzijde.

Tjitske Castricum

Leuke foto's die er gemaakt zijn. Het enthousiasme waarmee de fotograaf een ieder enthousiast maakt. Ook degene die het niets vindt om op de foto te gaan.

Astrid Koeman

Zou het aanraden

Sterke punten:

Een fijne toegankelijke sfeer en laagdrempelig voor mensen die nog nooit een fotoshoot hebben gedaan.

Ik zou de bewerkingen van de foto's minder verschillend maken. Sommige zijn erg magenta en sommige bewerkingen zijn gedateerd vanwege de aparte kleuren etc.

Dirk Tjwa

De fotoshoot en de afspraak om de foto's te bekijken zijn ons prima bevallen.

alles

IK zou een buitenshoot opnemen in het aanbod

Aida

Duidelijk brand, consequent in niveau

Fotografie en communicatie

Wellicht een ander foto achtergrond, andere poses.

J. Wagter

Een 9! Vanwege de kwaliteit van de foto's, professionaliteit, creativiteit, presentatie en sfeer.

De beleving

De pakketmogelijkheden voor afname digitale bestanden en afdrukken flexibeler maken.

Fam. van den Kieboom

We hebben de fotoshoot en de presentatie als erg plezierig ervaren.

Sterke punten:

De fotoshoot was erg leuk

We hebben de fotoshoot en de presentatie als erg plezierig ervaren.

fam. yeral

De dames zijn heel vriendelijke en kindvriendelijk fotografen.

Vriendelijk

niets is een huiselijke sfeer de kinds hadden het gevoel dat ze thuis waren

HM Assen

Sterke punten:

De shoot was erg ontspannen. Er was ruimte voor onze eigen inbreng, maar ook werden er goede ideeën aangedragen. We hadden de tijd die we nodig hadden en onze kleine man kreeg de ruimte om af en toe even te ontladen.

geen idee

Arjan Buijks

Heel goede dienstverlening, mooi eindresultaat en prettige ervaring in het algemeen. ook met kleine kinderen. top!

Sterke punten:

heel goede dienstverlening, mooi eindresultaat en prettige ervaring in het algemeen. ook met kleine kinderen. top!

betere koffie van vers gemalen bonen.