Fotopresentatie
Communicatie

Frits Spaarners

Aardige fotografen

De mensen

Fotografie is niet heel erg bijzonder

A Roeland

Mooie foto's en de omgang met de klanten erg fijn, ze stellen je op je gemak. goede sfeer en geduldig.

Sterke punten:

mooie foto's en de omgang met de klanten erg fijn, ze stellen je op je gemak. goede sfeer en geduldig.

weten we eigenlijk niet

Reba Schut

De shoot verloopt altijd naar wens, bij alle keren dat ik ben geweest hier. er wordt geluisterd naar je en alles word goed besproken met je.

Sterke punten:

de shoot verloopt altijd naar wens, bij alle keren dat ik ben geweest hier. er wordt geluisterd naar je en alles word goed besproken met je.

muziek in de foto ruimte

Fam Eurlings

De kinderen hebben erg genoten van de shoot, de foto`s waren heel natuurlijk, creatief en mooi.

Sterke punten:

de kinderen hebben erg genoten van de shoot, de foto`s waren heel natuurlijk, creatief en mooi.

niets

Helen Wilkinson

Wij waren erg tevreden met hoe de fotograaf met onze dochter omging en de verschillende ideeen voor de foto's waren erg leuk. Wij voelden ons gelijk op ons gemak waardoor het fijn was om de foto's... Wij waren erg tevreden met hoe de fotograaf met onze dochter omging en de verschillende ideeen voor de foto's waren erg leuk. Wij voelden ons gelijk op ons gemak waardoor het fijn was om de foto's te maken. Fijn ook dat we zelf met ideeen konden komen.

niks

Anouk Heij

Fijne ontvangst, hele mooie foto's, gezellige fotograaf!

Sterke punten:

fijne ontvangst, hele mooie foto's, gezellige fotograaf!

standaard 1 foto digitaal meegeven.

brenda zuur

Het was een leuke en spontane shoot. het ijs werd meteen gebroken. top fotograaf die meedenkt. ze was ook erg geintresseerd in ons.

Sterke punten:

het was een leuke en spontane shoot. het ijs werd meteen gebroken. top fotograaf die meedenkt. ze was ook erg geintresseerd in ons.

"gekleurde vloer, discolampen, ander gekleurd licht en kleine lampjes
"

Margret van der Donk

Leuke speelse ideeen voor de fotos, veel verschillende poses mogelijk

Sterke punten:

leuke speelse ideeen voor de fotos, veel verschillende poses mogelijk

niks

Anne Verschuur

Leuke enthousiaste fotografe, mooie foto's en er is ruim genoeg de tijd voor ons genomen.

Sterke punten:

Er waren wat te weinig fotoprops/verschillende achtergronden.

Jeffrey, Merel en Churchill

Een geweldige ervaring met onze fotoshoot van onze kleine Teckelpup!

Sterke punten:

Zeer gastvrije en behulpzame fotografen, dachten goed met ons mee, gaven goede tips en hadden geduld met onze pup (die kan nog niet zo goed stil zitten).

De foto’s zijn prachtig geworden,...

De foto’s zijn prachtig geworden, deze konden wij inzien in een aparte ruimte en we kregen alle tijd om deze te selecteren. Daarnaast hebben we hier gelijk een bijpassende lijst bij kunnen kiezen en hebben ze het prachtig strak in gepakt. Het eindresultaat hebben wij gelijk mee kunnen nemen!

We konden dichtbij parkeren. (Haarlem)

Geen verbeterpunten of tips.