Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Duncan van Vessem

Leuke service en een leuke en ruime keuze aan kwaliteit foto's. leuke fotograaf en zeer leuke ideeën!

Sterke punten:

Leuke inrichting, goede service en goede sfeer.

Wendy Nabbe

Erg enthousiaste fotografen, staan overal voor open en hebben zelf ook erg leuke ideeën

Noortje Kox

Prachtige studio, foto's worden op een leuke speelse manier gemaakt en het resultaat is helemaal naar wens!

Myra Snellaars

Lief voor onze kleine dreumesen, gingen gemakkelijk om met de rommel van de cake smash, was voldoende ruimte en tijd ingepland.

Spullen in huis voor een cake smash, zodat de klant niet alles zelf mee hoeft te nemen.

Carla de Rooij

Wij vonden het een zeer fijne ervaring en wij werden goed geholpen en voor ons gezorgd.

Wij zouden niet zo veel veranderen, het was een leuke ervaring.

Helga Hoogeveen

Dankzij de fotografe hebben we enorm veel lol gehad tijdens de shoot en dat heeft geresulteerd in prachtige foto’s!

Sterke punten:

Goed met kinderen. Relaxed. Professioneel. Gastvrij.

Corry Aalders

Spontane fotograaf, veel tijd, ook bij het uitkiezen. Super service. Zelfs de hond was welkom en stond er prachtig op.

Marie-José

Echt een leuke ervaring dit kwam vooral door de Spontane SanneSophie, haar enthousiastme en lach werkte aanstekelijk en dit zag ik terug op mijn gezicht en van mijn ouders op de foto's. Mijn...

Sterke punten:

Entree en fotoruimte aankleden met seizoen gebonden natuur-producten, die evt. ook te gebruiken zijn voor de foto's. Denk hierbij aan zand schelpen bladeren kastanjes etc.

Alicia

Fijne begeleiding, vraagt naar je wensen, veel verschillende poses, geeft je de tijd om goed te kunnen beslissen en na te denken over welke foto's je graag zou willen.

Sterke punten:

Nemen de tijd voor je. Fijne begeleiding.

Pauline

Vanaf het begin een huiselijke sfeer en gastvrij ontvangen. Tijdens de shoot werd er goed meegedacht en niks moet alles mag, dat was wel prettig. Verder werd er goed de tijd voor is genomen en...

Sterke punten:

Er wordt goed meegedacht. Huiselijke sfeer en gastvrij ontvangen.