Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Emily

Super mooie foto's en een enthousiaste fotograaf

Lekker zo door blijven gaan

Shannon

Spontane fotoshoot met goede begeleiding

Sterke punten:

Erg goede en spontane fotograaf, ze neemt de tijd voor je en geeft goede begeleiding om mooie foto's te creëren. Zijn erg blij met de resultaten.

Niks!

Margot

Mooie fotoshoot

Sterke punten:

Het is een fijne, mooie manier om speciale gelegenheden toch op de plaat te zetten. De fotoshoot voelde heel comfortabel en ben blij dat ik het gedaan heb, ook op aanraden van anderen.

N.v.t.

Martine

Spontane fotoshoot

Sterke punten:

Het was een spontane en gezellige shoot.

Niets

Didi

Fijne fotoshoot

Sterke punten:

Het was een fijne fotoschoot ze nam ruim de tijd

niks allemaal prima

Chantal

Heel teleurstellend

Sterke punten:

Alleen de ontvangst was goed

Fotograaf een cursus laten doen in omgaan met mensen en foto’s maken

Reactie Shoots & More:

Wat jammer om te horen dat de fotoshoot en de foto's niet het gewenste resultaat gaven en dat u niet tevreden bent over onze fotograaf. Wilt u een mail sturen naar sorry@shootsandmore.nl, zodat wij... Wat jammer om te horen dat de fotoshoot en de foto's niet het gewenste resultaat gaven en dat u niet tevreden bent over onze fotograaf. Wilt u een mail sturen naar sorry@shootsandmore.nl, zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing?

Peter van Ginkel

Slechte foto’s erg onvriendelijke fotograaf

Sterke punten:

Actievere houding van de fotograaf ze ging gewoon op de grond zitten en is er ook niet meer van afgekomen

Reactie Shoots & More:

Joany

Super leuke ervaring

Sterke punten:

Super vriendelijk naar de klant toe, en super leuke medewerkers

ik zal zelf niks veranderen, leuk aan gekleed van binnen.

Chantal

Mooie fotoshoot

Sterke punten:

Vriendelijke benadering en een mooie fotoshoot

Gewoon door gaan zoals het nu gaat

Marit

Goede sfeer

Sterke punten:

Aardige medewerker, zorgt voor een goede sfeer en maakt leuke en goede foto's met verschillende ideeen.

nvt