Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Jope Giesberts

Nooit meer , ik blijf na bijna 500 euro te hebben betaald rekeningen krijgen. Ook waren de foto's niet professioneel te noemen fotograaf let op dingen zoals jurk zit dubbel of even jasje... Nooit meer , ik blijf na bijna 500 euro te hebben betaald rekeningen krijgen. Ook waren de foto's niet professioneel te noemen fotograaf let op dingen zoals jurk zit dubbel of even jasje rechttrekken maar nee deze niet. Heb met moeite 25 foto's uitgezocht met allemaal wel een schoonheids foutje maar je wilt toch wat foto's van je trouwen. Ook werden we door t mulle zand gestuurd om op locatie foto's te komen schoenen direct naar de ..... Als u foto's wilt die zeker naar u zin zijn kunt u nog beter zelf iemand van de familie dit laten doen en van de heel veel goede uitzoeken.
Voor ons een vreselijke tegen valler, zo jammer .

Te veel om op te noemen

M.vogels

Familie shoot

Sterke punten:

Op je gemak stellen en vrolijk

Attributen zijn er zga geen om t wat op te leuken

Hoi Manon,
Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad. We nemen de feedback rondom de attributen uiteraard mee in onze optimalisaties....
Hoi Manon,

peter

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit

goed peroneel

Hoi Peter,
Dankjewel voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent over ons personeel en de kwaliteit die wij leveren.
Hopelijk tot ziens!
Team...
Hoi Peter,
Hopelijk tot ziens!

Hanny

Super fijne fotografe die je op je gemak doet voelen

Geduld en aandacht

Tip, blijf zo geduldig en mensen op hun gemak doe voelen

Hoi Hanny,
Hoi Hanny,
We zijn blij om te horen dat jullie je op je gemak voelden gedurende de fotoshoot! Dat is zeker één van onze prioriteiten. We hopen jullie nogmaals terug te zien in de toekomst!

Wendy

Tijdens de fotoshoot voelde ik me op me gemak, en hebben we met veel plezier leuke foto's laten maken

Sterke punten:

Ze zorgen er voor dat je, je gelijk op je gemak voelt. En de foto's zijn echt super gaaf

Nvt

Hoi Wendy,
Wat fijn om te horen dat jullie het naar je zin haden op de fotoshoot! Plezier tijdens de fotoshoot staat bij ons hoog in het vaandel. Hopelijk tot snel!
Vriendelijke...
Hoi Wendy,
Team Shoots an More

Annelieke

Leuke, vrolijke activiteit!

Sterke punten:

Goede ontvangst en lekkere koffie.

Hoi Annelieke,
Dankjewel voor je positieve review! We zijn blij te zien dat je positief bent over Shoots and More en het naar je zin hebt gehad. We zien je graag terug!
Vriendelijke...
Hoi Annelieke,

Gemma

Leuke fotoshoot

Sterke punten:

Leuke begeleiding, vriendelijk en op je gemak stellen.

Emily

Super mooie foto's en een enthousiaste fotograaf

Lekker zo door blijven gaan

Shannon

Spontane fotoshoot met goede begeleiding

Sterke punten:

Erg goede en spontane fotograaf, ze neemt de tijd voor je en geeft goede begeleiding om mooie foto's te creëren. Zijn erg blij met de resultaten.

Niks!

Margot

Mooie fotoshoot

Sterke punten:

Het is een fijne, mooie manier om speciale gelegenheden toch op de plaat te zetten. De fotoshoot voelde heel comfortabel en ben blij dat ik het gedaan heb, ook op aanraden van anderen.

N.v.t.