Fotopresentatie

Richenel

Zeer Positieve ervaring,
Bij de fotografe van ShootsandMore in Amersfoort

Sterke punten:

Caitlin was heel gastvrij vriendelijk en meedenkend en wij konden zelf ook onze input geven.
een geweldige Fotoshoot gehad alleen waren mijn oudste en jongste zonen er niet bij. dus wij gaan zeker weer een keer terug, en dan
maken wij er een uitstapje van naar Amersfoort, en dan maken wij het compleet.(Wij komen vanuit Amsterdam)
Wij zijn in Haarlem geweest en dat viel ontzettend tegen en uiteindelijk hebben wij geen Shoots gedaan.

Sabrina

Ik ben zeer teleurgesteld. We hadden een grote groep mensen. 4 gezinnen en een stelletje. Één van mijn nichtjes was verdrietig , wilde gewoon niet, dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar de tijd... Ik ben zeer teleurgesteld. We hadden een grote groep mensen. 4 gezinnen en een stelletje. Één van mijn nichtjes was verdrietig , wilde gewoon niet, dit kan natuurlijk altijd gebeuren, maar de tijd die verloren ging konden namelijk alvast andere foto’s gemaakt worden, is helaas niet gedaan, zoals de kinder foto’s en gezin foto’s, deze foto’s werden daarna gehaast gedaan. We hadden een wens voor een groepsfoto, maar De fotografe drukte haar standaard (Familie) shoots and more foto’s erdoorheen wat totaal ook niet Coronaproof was, de 1,5 meter werd zeker niet gewaarborgd, daarom hadden wij ook de wens voor die groepsfoto. Die groepsfoto was uiteindelijk wel gedaan, maar de fotograaf heeft niet goed gekeken en zeker niet de tijd voor genomen of iedereen er opstond. Uiteraard heel jammer, die Foto’s waren goed gelukt, maar ja mijn nichtje van 3 maanden stond er niet op. Zeer slechte zaak natuurlijk. Wat betreft mijn eigen dochtertje, zij was super vrolijk , amicaal en knuffelde veel met haar neefjes en nichtje. Er waren echt leuke poses voor een foto, maar natuurlijk de fotografe heeft die momenten zeker gemist, daarna werd ze moe om het allemaal zo lang duurde, werd daarna nog vlug wat foto’s gemaakt van de kids en ja hoor prachtige gaap foto’s. En dit maakt mij heel boos omdat ik een vrolijke dochter heb gezien, er waren mooie knuffel momenten en die momenten zijn niet benut.

Sterke punten:

We waren iets eerder aanwezig , mochten binnen wachten

- Luisteren naar de wensen van de klant, dit is zeker niet gedaan
- tijd nemen voor spontane momenten
- Luisteren naar de wensen van de klant, dit is zeker niet gedaan
- tijd nemen voor spontane momenten
- de tijd benutten die er is en niet afwachten of iedereen klaar is. We wilden namelijk verschillende soorten foto’s, van de kids, allemaal bij elkaar en gezinsfoto’s. 20 min is verloren gegaan. En daarna werd het gehaast.
- kijken of iedereen wel op de foto staat
- origineel zijn en niet de standaard shoot en more poses, rennen naar de fotograaf en elkaar duwen. Na 4 keer een fotoshoot bij shoot and more te hebben gehad , word dat saai en zeker niet origineel meer.

Shoots and more den haag

Leuke ervaring leuk bedrijf.

Sterke punten:

Airco! En spontane fotograaf met leuke ideeën

Carmen

Super service

Sterke punten:

super mooie foto’s van ons gezin laten maken bij shoots&more Zwolle om 09:00 sochtens op zondag stond de dame die ons fotografeerde er enthousiast bij, we hebben veel complimenten gehad over het... super mooie foto’s van ons gezin laten maken bij shoots&more Zwolle om 09:00 sochtens op zondag stond de dame die ons fotografeerde er enthousiast bij, we hebben veel complimenten gehad over het resultaat!

Ook de foto die wij in een kleinere maat thuis hadden ontvangen werd er totaal niet niet moeilijk gedaan over het verzenden van een grotere foto.

Ik raad het zeker aan om hier een fotoshoot te gaan doen, leuk voor iedereen!

Geen verbeter punten of tips

Kirsten schoot and more

Super goed

De rust en vriendelijkheid

Liesbeth

19_6_20 leuke fotoshoots gehad
Wat en leuk en gastvrij was het in Zwolle echt een aanrader
Jet was en topper

Nvt

Meschiein een aan rader buiten schoots

Angela Dulfer

Kom elk half jaar terug en vanaf de start altijd leuke foto’s. Elke keer tot nu toe een andere fotograaf gehad en een ieder weet het weer voor elkaar te krijgen dat ze er perfect op staat.

Niks houden zo!

Mireille Postma

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Sterke punten:

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Een locatie met eigen parkeerterrein

Silke en Thijmen

Ze zijn heel vriendelijk en leuke ideeen en super mooie foto's.

Sterke punten:

Ze zijn heel vriendelijk en leuke ideeen en super mooie foto's.

Niks we zijn echt meer dan super tevreden.

Monique

Mooie foto's, leuke ideeën en veel kunnen lachen.

Sterke punten:

Mooie foto's, leuke ideeën en veel kunnen lachen.

ik heb geen opmerkingen