Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Lisa

Fijne en vertrouwde sfeer in de studio, wij waren alle twee nogal wat camera schuw en absoluut niet gewend op de foto te worden gezet maar Tessa wist ons erg op ons gemak te stellen. Daarnaast een... Fijne en vertrouwde sfeer in de studio, wij waren alle twee nogal wat camera schuw en absoluut niet gewend op de foto te worden gezet maar Tessa wist ons erg op ons gemak te stellen. Daarnaast een erg ontspannen sfeer wat er voor zorgde dat zelfs wij foto's maken leuk vonden.

Sterke punten:

geen idee... ik denk niet dat wij het beter hadden gekunt.

Post

Leuke shoot, vriendelijke fotografe en fijne studio.

Sterke punten:

Leuke shoot, vriendelijke fotografe en fijne studio.

Nvt

Tara

Ik vindt het heel fijn hier en luisteren goed naar de input en komen zelf met goeie ideeën

Zou het nu niet weten

Ja omdat Het super leuke foto’s zijn en heel aardig personeel

Ja omdat Het super leuke foto’s zijn en heel aardig personeel

Niets op aan te merken

Chris en Deborah van der Lubbe

Het voelt niet ongemakkelijk om foto's te laten maken. Sandra was heel lief voor de kinderen en had veel ideeën om ze er leuk op te zetten.

Sterke punten:

Niets. Het is een goed concept

Tessa en Rick

Het was een leuke, spontane vrouw die goed meedenkt en enthousiast is.

Sterke punten:

Het was een leuke, spontane vrouw die goed meedenkt en enthousiast is.

niks

Bo

Vriendelijk, enthousiast, super mooi resultaat

Vriendelijk, enthousiast, super mooi resultaat

niks

Esercan

Ze nemen echt de tijd er voor om zo goed mogelijk de foto's in elkaar te zetten. Voor de rest erg vriendelijk en ze hebben leuke idee'tjes.

Sterke punten:

ze nemen echt de tijd er voor om zo goed mogelijk de foto's in elkaar te zetten. Voor de rest erg vriendelijk en ze hebben leuke idee'tjes.

niets

Lisette