Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Angela Dulfer

Kom elk half jaar terug en vanaf de start altijd leuke foto’s. Elke keer tot nu toe een andere fotograaf gehad en een ieder weet het weer voor elkaar te krijgen dat ze er perfect op staat.

Niks houden zo!

Mireille Postma

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Sterke punten:

Kwaliteit is goed, vriendelijke fotograaf.

Een locatie met eigen parkeerterrein

Silke en Thijmen

Ze zijn heel vriendelijk en leuke ideeen en super mooie foto's.

Sterke punten:

Ze zijn heel vriendelijk en leuke ideeen en super mooie foto's.

Niks we zijn echt meer dan super tevreden.

Monique

Mooie foto's, leuke ideeën en veel kunnen lachen.

Sterke punten:

Mooie foto's, leuke ideeën en veel kunnen lachen.

ik heb geen opmerkingen

Lieke

Ze hadden tegen mij voor de shoot gezegd dat je alle foto’s gratis per mail zou ontvangen toen waren we daar en uiteindelijk hebben we bijna €200 moeten betalen voor 15 foto’s die we per mail zouden... Ze hadden tegen mij voor de shoot gezegd dat je alle foto’s gratis per mail zou ontvangen toen waren we daar en uiteindelijk hebben we bijna €200 moeten betalen voor 15 foto’s die we per mail zouden krijgen dus was nog een hele dure shoot die ik eigenlijk gewonnen had. Dus veel te duur!!
Maar de shoot was leuk!

Professioneel

Goedkoper maken

S Schurer

Super leuk!

Sterke punten:

gezellig en stellen je op je gemak

niet

Wim Diesveld

Was een leuke en spontane fotoshoot

persoonlijke aandacht

Karin

Heel mooie foto's, mooie studio en goede fotograaf!

fijne sfeer

Ismahilyn de Mey

Heel klantvriendelijk en aardige personele.

Heel netjes

De prijzen zijn te duur! En de beschrijving staat niet duidelijk!

Aileen van den Steen

Samen met mijn zusje en onze 2 kindjes van 4,5 en 5,5 maanden vandaag op de foto geweest. Om 13:00 stond gepland, om 12:25 werd ik gebeld of we al onderweg waren, er was een dubbele boeking. Bij... Samen met mijn zusje en onze 2 kindjes van 4,5 en 5,5 maanden vandaag op de foto geweest. Om 13:00 stond gepland, om 12:25 werd ik gebeld of we al onderweg waren, er was een dubbele boeking. Bij binnenkomst worden we ontvangen door de fotograaf, hij bied ons te drinken aan en gaat direct aan de slag. Na amper 10 minuten vraagt hij of er nog ideeën zijn, of dat dit voldoende foto’s zijn (op de site staat dat de shoot 45 minuten duurt). Nadat wij enigszins teleurgesteld nog wat dingen aangeven, moeten wij na de shoot, gehaast de tent verlaten. Dit omdat de volgende klanten al buiten te wachten staan.
De fotograaf had weinig initiatief en leek niet goed te zijn in jonge kinderen op de foto zetten. Ook was er duidelijk haast te voelen, dit was niet prettig.

Wel een fijne nabespreking gehad met een dame. Deze heeft ons gehoord en zou dit met de fotograaf bespreken. Een paar foto’s zijn goed gelukt, de rest is matig en niet origineel. Toch wel besloten alle foto’s te kopen, dit omdat de kinderen nooit meer zo zijn als nu, ze groeien zo hard. Maar eigenlijk is het zonde om hiervoor €249,- te moeten betalen.
Helaas geen goede ervaring vandaag.. Eerder wel een leuke shoot gehad met mijn hond (en een andere fotograaf).

Sterke punten:

Fijne nabespreking via de computer.

Creatievere foto’s, meer initiatief nemen en fotografen koppelen aan hun specialiteit. Betere planning en vooral niet haasten.