Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

anonymous

Dit is echt een top bedrijf en de fotograaf was echt super leuk, grappig en gezellig echt een aanrader ze hebben allerij keuze uit fotoshoots was super leuk!

Alles was gewoon top!

anonymous

De foto's zijn ontzettend mooi gemaakt en de filters waren heel mooi. en er was heel veel keuze. en de foto's waren mooi en scherp :).

Veel keuze

niet veel, want de zaak is heel leuk aangekleed en de foto's zijn ontzettend leuk!

Ria

We konden in veel verschillende combinaties op de foto. We kregen een mooie presentatie met een duidelijk overzicht van alle foto's. De koffie was lekker.

Sterke punten:

Mooie presentatie en duidelijk overzicht

Betere ventilatie in de studio.

Sharon & Nadia

We vonden het een geweldige ervaring.. We hebben veel gelachen en jullie waren zo lief voor de hondjes!

Heel goed met dieren

Dat jullie ook op locatie kunnen komen. Verder niets, alles ziet er prachtig uit en is goed verzorgd.

Kayleigh Vos

Ja, omdat de fotoshoot gezellig, spontaan en leuk was en omdat het erg leuke foto's opgeleverd heeft van een goede kwaliteit.

Spontaan en leuk

Ik zou zo snel niet iets weten dat verandert zou moeten worden!

Ramika

Wij kwamen binnen zonder verwachtingen. De fotograaf heeft ons erg op ons gemak gesteld door aanwijzingen te geven tijdens de shoot. Wij zijn erg tevreden met de foto´s. Wij zullen dit zeker... Wij kwamen binnen zonder verwachtingen. De fotograaf heeft ons erg op ons gemak gesteld door aanwijzingen te geven tijdens de shoot. Wij zijn erg tevreden met de foto´s. Wij zullen dit zeker aanraden bij familie en/of vrienden.

Sterke punten:

Stelt je snel op je gemak

niks, de service is erg goed.

Warsha Shairmahomed - Hassankhan

Voor het eerst een fotoshoot bij Shoots & more. Fotograaf erg vriendelijk en we voelden ons daardoor erg op onze gemak. Ook ons dochtertje van 5 vond het leuk. Goede service, uitleg en we kregen... Voor het eerst een fotoshoot bij Shoots & more. Fotograaf erg vriendelijk en we voelden ons daardoor erg op onze gemak. Ook ons dochtertje van 5 vond het leuk. Goede service, uitleg en we kregen zelfs een extra foto mee, vanwege een schoolopdrachtje van ons dochtertje.

Sterke punten:

Goed met kinderen en voelde ons snel op ons gemak

Dat vind ik erg lastig om aan te geven. Voor nu geen op of aanmerkingen.

Els

Je voelt je prettig. professioneel. ze nemen de tijd voor je. luisteren naar je wensen.

Professioneel

vragen of je de muziek in de foto-ruimte prettig vindt, of niet.

Charissa

Goed geholpen, het ging geduldig en ze probeerde er alles aan te doen om de baby te laten lachen.

Sterke punten:

Heel geduldig en goed met baby's

Alles is super goed, omdat er heel veel foto's zijn was er dus ook veel keuze, dus misschien meer aantal foto's die je erbij kan krijgen.

Sandra Stofberg

Kindvriendelijk. Geduldig. Laagdrempelig. Zitten juweeltjes van foto's bij.

Kindvriendelijk, geduldig

Meer vestigingen in het land; in andere stadscentra.