Fotopresentatie
Communicatie

Anneke.eenkhoorn

Zie hieronder bij verbeterpunten

Marketing , maar kan ook negatief uitvallen . Zie hieronder

Ik heb als cadeau een fotoshoot gekocht, ik weet niet of deze al ontvangen is.
Mijn ervaring ik heb een schoot gekocht om cadeau te geven voor mij een heel duur cadeau maar een speciale gelegenheid.

Bijna 40,00 EUR . Maar wat schetst mijn verbazing kom ik deze schoot tegen op VakantieVeilingen en daar ging deze shoot weg voor 1 euro voor de zelfde schoot.. dus ik voel mij genept , in de maling genomen omdat ik veel geld heb uitgegeven en dan zie dat deze schoot weg gaat voor maar 1 EURo . Tip geef mensen die het volledige bedrag uitgeven voor een schoot een extraatje zodat het pakket anders is en mensen zich niet BEKOCHT voelen. Misschien denken de ontvangers van mijn cadeau dat ik er heeel weinig aan heb uitgegeven en dat is dus absoluut niet zo , maar dat ga je niet zeggen.
Om verder te gaan met deze enquête moet ik wat invullen , ik weet niet of de krijgers al gebruik hebben gemaakt van de shoot, maar ik moet alle velden invullen dus doe ik dat op het minimale ( dit kan dus niet kloppend zijn maar dit doe ik om de enquête af te ronden.

Bart van Leeuwen

We hebben geen vergelijkingsmateriaal dus lastig voor ons, maar raden het zeker niet af

Sterke punten:

Duidelijk aangeven waar te parkeren.

Esther van Liempt

Vanwege algehele indruk, sfeervol, creatieve ideeen als foto met confetti. heel mooi gefotografeerd.

Sterke punten:

vanwege algehele indruk, sfeervol, creatieve ideeen als foto met confetti. heel mooi gefotografeerd.

Amy

Was een hele fijne fotograaf. Heel vriendelijk en gaf veel poses.

Sterke punten:

Was een hele fijne fotograaf. Heel vriendelijk en gaf veel poses.

Bankjes, misschien een hele grote lijst waar je achter kan staan.

Sebastian Doolaege

Erg spontane fotoshoot. Niet te stijf en echt eens wat anders.

Sterke punten:

Erg spontane fotoshoot. Niet te stijf en echt eens wat anders.

Mogelijkheid om digitaal selectie te maken van de foto's (zeker voor ons zou dit erg handig zijn geweest) We moesten 1,5 uur rijden voor de dichtstbijzijnde vestiging en dan 2 keer. Toch blij dat we het gedaan hebben.

Marielle van der Leest

Het was leuk

Het was leuk

n.v.t

Reni van Dijk

Prettige ervaring, goed behandeld en mooie spontane foto's

Prettige ervaring, goed behandeld en mooie spontane foto's

Meer verschillende lampen die andere effecten geven

Froukje

Het is erg gezellig geweest en ziet er leuk uit

Het is erg gezellig geweest en ziet er leuk uit

Dat je maximaal 3 foto's mee mag nemen en de fotoshoot iets duurder maken, maar de foto's die je kan bestellen goedkoper maken.

Sterre Mimpen

Ze luisteren naar je wensen en maken mooie foto's

Ze luisteren naar je wensen en maken mooie foto's

Ik vind het goed zo.

Victor Verschuur

Sterke punten:

De service en de afhandeling was erg professioneel en er was een gezellige en warme sfeer tijdens de fotoshoot, de kwaliteit van de foto's waren ook erg goed en als ik rond kijk in de voorkamer van de vestiging zien de afdrukken er ook erg goed uit

Niks