Fotopresentatie
Fotoshoot
Beleving
Communicatie

Martin van Haestregt

Het was een gezellige fotoshoot met mogelijkheden om je tussendoor om te kleden. De foto's zien er erg leuk en mooi uit

We waren erg tevreden over de fotoshoot, dus we kunnen niets bedenken

Loes

Leuk maar kater na afloop. Verkoopfuik.

Enthousiaste fotografe

Veel duidelijker maken dat de prijs van de foto's is extra boven prijs foto shoot. Ik dacht dat het een prijs opbouw was. Foto shoot +een afdruk 49 euro. Wil je daarnaast nog 5 digitale foto's is... Veel duidelijker maken dat de prijs van de foto's is extra boven prijs foto shoot. Ik dacht dat het een prijs opbouw was. Foto shoot +een afdruk 49 euro. Wil je daarnaast nog 5 digitale foto's is het totaalbedrag 99. En met 10 extra foto's 149. Ik had gratis shoot van de Etos en moest voor 10 foto's dus niet 100 euro maar toch 149 euro aftikken. Want shoot staat los van de digitale foto's. Probeer na een leuke shoot een puber maar eens zo ver te krijgen dat ze met een afdruk genoegen neemt. Ik adviseer mensen heel standvastig te zijn voor ze beginnen. Mooie foto's dat wel. Geen topkwaliteit.

Irmgard

Leuk en gezellig!

Sterke punten:

Goede sfeer, goede persoonlijke begeleiding, goede ideeën ingebracht, goed op individuele wensen ingegaan.

Karin Groen

Onwijs leuk!

Sterke punten:

Dat indanks je je ongemakkelijk voelt zij het toch voor elkaar krijgt super fotos te verkrijgen dank

CiSchwaggoed

Leuke medewerker(s) maar de prijs is heel onlogisch opgebouwd. Online €119 betaald voor 3 foto’s. In de winkel staat €99 voor 5. Onderbouwing “maar dat is geen zakelijke shoot”…????? Twee foto’s... Leuke medewerker(s) maar de prijs is heel onlogisch opgebouwd. Online €119 betaald voor 3 foto’s. In de winkel staat €99 voor 5. Onderbouwing “maar dat is geen zakelijke shoot”…????? Twee foto’s erbij a €35 pst. Dus voor €200 heb je 5 foto’s. Kortom: zeg niet dat je zakelijke foto’s wilt! En je krijgt dan digitale foto’s die lastig te gebruiken zijn!

Betere prijs kwaliteit verhouding

Eerlijk communiceren

Maria

Fijne en ontspannen fotoshoot, heel tevreden met mijn nieuwe foto's. Eigen inbreng qua achtergrond en belichting was geen enkel probleem.
Ik als klant was bij Shoots&More voor even a Queen. Dank!

Ontspannen en relaxed

nvt

Warner Grondhuis

Uitstekend

Sterke punten:

Hoe er om wordt gegaan met de wensen die je voor de foto in gedachten hebt

Asia Mooiweer

Leuke sfeer en erg gezellig

Gitta Wiersema

Kindvriendelijke benadering en zeer gastvrij. Eva is een topper!

Mark Puik

Goede ontvangst en alles gaat in samenspraak

Hekje in de wachtruimte zodat je jouw huisdier los kan laten lopen