Levering eindproduct
Nakomen van de afgesproken levertijd
Offerte procedure

Pionierrccup

Heel leuk bedrijf en vriendelijk personeel het was al klaar voor de deadline

Vriendelijk personeel

Liesbeth | Rondje Rem | Watersportvereniging Zandvoort

Service met een hoofdletter S!! Ik kom zelden nog bedrijven tegen waarbij het complete team to vriendelijk, geduldig en service gericht is. Wij als leek in de wereld van printen hadden geen idee hoe... Service met een hoofdletter S!! Ik kom zelden nog bedrijven tegen waarbij het complete team to vriendelijk, geduldig en service gericht is. Wij als leek in de wereld van printen hadden geen idee hoe we prints moesten aanleveren, nou dat weten we nu wel! Met alle geduld hebben ze ons uitgelegd en geholpen om iedere print perfect te krijgen. Zij leveren een top product en wij hebben heel veel geleerd! Ik kan Shirts en Zo echt iedereen aanraden.

Heel behulpzaam in het meedenken voor het juiste product en het aanleveren van de juiste print formats.

EB Academy

Top services!! We werden goed begeleid met hoe we alles aan moesten leveren voor het bedrukken van onze shirts. Dat ging van onze kant niet in 1 keer goed maar Paulo en Soraya hebben engelen geduld!... Top services!! We werden goed begeleid met hoe we alles aan moesten leveren voor het bedrukken van onze shirts. Dat ging van onze kant niet in 1 keer goed maar Paulo en Soraya hebben engelen geduld! Heel erg bedankt!

Geduld, flexibel, meedenken.

VANDERLEE

Goede service, mooi dat we zo veel verschillende maten beschikbaar kregen om te passen.

Service en keuzen van producten

Marissa van Petegem

Super fijn bedrijf. Alles is mogelijk en de medewerkers zijn erg vriendelijk. Ze denk met je mee als je niet de juiste dingen kan vinden op de site. Het eindproduct is echt fantastisch geworden.

De medewerkers denken goed met je mee als je op de site niet het juiste kledingstuk of de juiste kleur kan vinden. Super fijn dat zij dan met alle mogelijke opties komen.

Verdonk stukadoor en schildersbedrijf

communicatie en duidelijkheid

Sjeff van Vliet , Nicole van Vliet

Zeer goed ! Geduldig gezocht naar onze juiste overhemden

Klant vriendelijk en behulpzaam

Glasparelstralen de kempen bv

Goed advies, goede shirts en jassen

prijs/kwaliteit

Loopgroep Oudewater

Goede service, hele vriendelijke mensen, luisteren goed naar de wens van de klant

Communicatie en service

Ferry

Prima.

Snelle reactie bij de communicatie, veel ruimte voor flexibiliteit bij het aanpassen van de bestelling.