Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.5/10

Rick Koken

Top mesjes en netjes thuisbezorgd. Helemaal te vreden over het product.

Fijne mesjes, en je hoeft niet meer naar de winkel om nieuwe te kopen.
Fijn dat er geen vervelende reclame gemaakt wordt.

Reactie ShaversClub:

Beste Rick, Hartelijk bedankt voor je review! Ik vind het top dat we tien punten konden schoren bij jou, dit doet ons heel goed en geeft inspiratie om altijd goed werk te verrichten. Hartelijk... Beste Rick, Hartelijk bedankt voor je review! Ik vind het top dat we tien punten konden schoren bij jou, dit doet ons heel goed en geeft inspiratie om altijd goed werk te verrichten. Hartelijk bedankt hiervoor! Groeten, August van ShaversClub

Johan Pater

Prettig systeem en handig dat ze bezorgd worden

Gratis bezorgd en kwaliteit is goed

Reactie ShaversClub:

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de gratis bezorging, Ik kan je garanderen dat je in... Beste Johan, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de gratis bezorging, Ik kan je garanderen dat je in de toekomst zal blijven genieten hiervan. :-) Groten, August van ShaversClub

Henk Kruithof

Reactie ShaversClub:

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor je review! Ik ben heel blij dat je jouw tevredenheid uit, door een goed review over ons te schrijven en dat je ons zo aanraadt bij anderen. Hartelijk... Beste Henk, Hartelijk bedankt voor je review! Ik ben heel blij dat je jouw tevredenheid uit, door een goed review over ons te schrijven en dat je ons zo aanraadt bij anderen. Hartelijk bedankt! :-) Groeten, August van ShaversClub

Cees Bavinck

Prima service en uitstekende mesjes!

Reactie ShaversClub:

Beste Cees, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met onze service en onze mesjes. We doen hard ons best om de kwaliteit en de goede service te... Beste Cees, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met onze service en onze mesjes. We doen hard ons best om de kwaliteit en de goede service te behouden. :-) Groeten, August van ShaversClub

Joop

Top Scheermesjes met een goed resultaat

Reactie ShaversClub:

Beste Joop, Hartelijk bedankt voor je review! Het doet me heel goed om te zien, dat we als bedrijf de volle 10 punten van je mochten ontvangen. We werken er heel hard aan om onze klanten... Beste Joop, Hartelijk bedankt voor je review! Het doet me heel goed om te zien, dat we als bedrijf de volle 10 punten van je mochten ontvangen. We werken er heel hard aan om onze klanten tevreden te houden, want als onze klanten blij zijn, zijn wij ook blij. :-) Groeten, August van ShaversClub

Patrick Westrik

Contact met de klanten service zeer tevreden over.

Beste Patrick,

Hartelijk bedankt voor je review!

Het is heel fijn om te weten dat jij een tevreden klant bent en je advies nemen we zeker weten ook mee. :-)

Groeten, August van ShaversClub

m van den anker

Ik heb geen goede ervaring met uw scheermes ik zal uitleggen waarom ....het scheermes van 5 te breed en de mesjes zijn niet scherp genoeg in vergelijking met een wegwerp mesje en het handvat heeft... Ik heb geen goede ervaring met uw scheermes ik zal uitleggen waarom ....het scheermes van 5 te breed en de mesjes zijn niet scherp genoeg in vergelijking met een wegwerp mesje en het handvat heeft geen grip wand als ik mij scheer dan glijd hij uit mijn hand ik heb u ook aan gegeven dat ik liever scheer met een mesje van 3 die ik bij ook besteld heb omdat die kleiner zijn waar u niks mee gedaan heeft en ik vind de verbinding tussen het mesje en het handvat niet variabel als ik me scheer met een wegwerp mesje met 3 mesjes die ook veel smaller zijn dan die van u vind ik dat die beter en fijner scheert dan het mesje van u in de hooft zaak vind ik dat uw mesjes veel te grof zijn mvrg M van den anker.

Weet ik nog niet dat hang af van uw reactie op mijn verbeter punten over uw product we zullen zie waar u mee komt misschien is het te persoonlijk per persoon

Reactie ShaversClub:

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor je review! Het is vervelend om te horen dat dit je ervaring is geweest. We hebben je gemaild voor contact om dit samen op te lossen. We horen graag nog van... Beste Martin, Hartelijk bedankt voor je review! Het is vervelend om te horen dat dit je ervaring is geweest. We hebben je gemaild voor contact om dit samen op te lossen. We horen graag nog van je! Groeten, August van ShavrsClub

Jan Akkerman

Mesjes worden mooi op tijd geleverd, goede kwaliteit

Relatief lage prijs, voor de geboden kwaliteit.

Reactie ShaversClub:

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor je review! Ik stel je review zeer op prijs! Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent met de leveringen en de kwaliteit van onze producten. We doen hard... Beste Jan, Hartelijk bedankt voor je review! Ik stel je review zeer op prijs! Ik ben blij om te vernemen dat je tevreden bent met de leveringen en de kwaliteit van onze producten. We doen hard ons best om dit zo te houden. Voor vragen en of opmerkingen kan je altijd gerust contact met ons maken. :-) Groeten, August van ShaversClub

Paul Stam de Jonge

Prima, maar de nieuwe mesjes komen te snel.

handig en goede prijs/prestatie

Reactie ShaversClub:

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je onze mesjes handig vindt en dat je tevreden bent met de prijs en prestatie daarvan! :-) Wat betreft de... Beste Paul, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je onze mesjes handig vindt en dat je tevreden bent met de prijs en prestatie daarvan! :-) Wat betreft de leveringen kan je altijd je leverfrequentie aanpassen naar 1, 2 of 3 maanden, dat kan via je persoonlijke account via de volgende link: https://www.shaversclub.nl/mijn-account/#mijn-naleverservices Voor vragen kan je ons altijd nog bellen, appen of mailen. :-) Groeten, August van ShaversClub

Rutger

Eenvoudig

Geen omkijken naar. Toch kan ik me altijd goed scheren.

Reactie ShaversClub:

Beste Rutger, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om op alle punten een 10 van jou te mogen krijgen en om te weten dat je tevreden bent. We werken er heel hard aan om jou... Beste Rutger, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om op alle punten een 10 van jou te mogen krijgen en om te weten dat je tevreden bent. We werken er heel hard aan om jou tevreden te houden. :-) Groeten, August van ShaversClub