Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

Bas van Bracht

Prima scheermesjes, scheren beter dan de voorgaande merken die ik heb gehad.

Levering van steeds op tijd en problemen bij levering worden snel verholpen.

Marcel Leeuwestein

Altijd scherp

David de Jong

Alles top. Mesjes zijn goed scherp, en altijd goeie kwaliteit. De houder voor t mesje is ook fijn zwaar. Voelt kwalitatief stukken beter dan andere services.

Scherpe en kwalitatief goede mesjes.

Jay W.

Positief! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik bestelde vroeger mesjes via een andere service, maar blijf nu mooi bij de Shaversclub!

De mesjes zijn echt goed. Ik gebruik ze om mijn hoofd te scheren en zonder moeite heb ik een glimmend kaal hoofd. Ook wanneer ik een tijdje niet geschoren heb,

Ian Dorrenboom

Prima mesjes met dito service. Ook de overige producten als after shave balm en zeep zijn erg goed tegen nette prijzen

Prijs kwaliteit is top

Robin Ketting

Rommelig

Lijkt goed verzorgd

Christian

Starterskit besteld. Snelle levering. Erg fijne scheercreme en after shave balm. De mesjes daarintegen vind ik absoluut niet fijn scheren. Ik was altijd Gilette gewend en wou eens wat anders... Starterskit besteld. Snelle levering. Erg fijne scheercreme en after shave balm. De mesjes daarintegen vind ik absoluut niet fijn scheren. Ik was altijd Gilette gewend en wou eens wat anders proberen. Doordat de mesjes relatief kort op elkaar zitten blijven de haartjes ertussen steken welke je er met water niet tussenweg spoelt. Vervolgens scheren de mesjes niet meer.

Scheercreme en aftershave balm

John Ivens

6 head scheert na 2 scheerbeurten niet meer glad. Deze zijn volgelopen en niet meer onder de kraan schoon te spoelen!

Elly Zielschot

bezorging