Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

Vinny Potter

Top! Het abonnement dat ik heb, sluit goed aan, ik heb altijd 1 week van te voren mijn nieuwe mesjes. Gewoon door de brievenbus, dus het kost me geen moeite. Het geld wordt netjes afgeschreven en de... Top! Het abonnement dat ik heb, sluit goed aan, ik heb altijd 1 week van te voren mijn nieuwe mesjes. Gewoon door de brievenbus, dus het kost me geen moeite. Het geld wordt netjes afgeschreven en de mesjes zijn prima, ik moest even wennen aan de scherpte, maar kan er nu goed mee omgaan.

Op tijd, afspraakbetrouwhaar, prima kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Beste Vinny,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons een goeie review te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!
Wij zullen je verbeterpunten...
Beste Vinny,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wij zullen je verbeterpunten noteren om er in de toekomst gebruik van te maken

Johan Koch

Op 5 september een bestelling gedaan van startersset incl. scheerkwast en RVS kommetje. Tot op de dag van vandaag (18 september) niets ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om wat scheermestjes en... Op 5 september een bestelling gedaan van startersset incl. scheerkwast en RVS kommetje. Tot op de dag van vandaag (18 september) niets ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om wat scheermestjes en scheerkwast te versturen. Zojuist maar weer eens gebeld waar de levering blijft maar werd afgescheept met een antwoordapparaat. Erg teleurstellende 1e kennismaking met dit bedrijf...

Beste Johan,
Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Onze excuus voor het feit dat je eerste ervaring niet zo goed was! Gelukkig is het probleem nu al opgelost en is het al duidelijk waar dit aan heeft gelegen. Graag wilden we dit verder telefonisch met je afhandelen/bespreken, via de mail gaf je aan dat je nog met ons zou bellen hieromtrent, dat is tot zo ver nog niet gebeurd. We horen nog graag van je! :-)
Groeten, August van ShaversClub

Fred Woestmaat

Mooie en goede producten

geen omkijken meer om telkens zelf op te moeten letten of je voldoende mesjes hebt..en ze zijn betaalbaar ook

Beste Fred,

J. Elsenaar

Geen gedoe, doen!

Beste J. Elsenaar,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!
Groeten, August van...
Beste J. Elsenaar,

C.faber

Prima kwaliteit , doe langer met de mesjes , goede communicatie via mail , service is top!

De mesjes gaan erg lang mee...communicatie via mail is top

Beste C. Faber,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven!

Roeland Grootoonk

Ik heb mij altijd geschoren met Gilette mesjes en dacht ik probeer eens wat nieuws.
De bezorging ging (redelijk) vlot maar het scheren viel mij toch tegen. De eerste keer scheren vond ik de mesjes al niet lekker scherp en had ik het gevoel met wegwerp mesjes bezig te zijn. De tweede keer was hetzelfde verhaal en na 3 keer waren ze al bot.
Vanaf het begin al stroef scheren, irritatie op mijn huid en geen lekker glad resultaat. Geef mij maar weer Gilette, velen malen beter, gaan beduidend langer mee, scheren soepeler zonder irritatie en zijn dus op termijn goedkoper.

Mooi setje om te zien, maar daar stopt het dan ook.

Peter Driessen

Ik ben erg teleurgesteld in deze scheermesjes. Ik zag de goede reviews, dus heb een setje besteld. Ze kunnen echter niet tippen aan de Gilette fusion. Ze zijn niet zo scherp en de glijstrip is maar... Ik ben erg teleurgesteld in deze scheermesjes. Ik zag de goede reviews, dus heb een setje besteld. Ze kunnen echter niet tippen aan de Gilette fusion. Ze zijn niet zo scherp en de glijstrip is maar matig. Ik kreeg tijdens het scheren telkens een branderige huid. Helaas kan ik geen betere review geven.

Beste Peter,
Beste Peter,
Hartelijk bedankt voor je review!
Gelukkig hebben we hierover telefonisch al een luchtig gesprek kunnen voeren. :-) Ik hoop dat je nog een tweede mes zal proberen om te zien als de ervaring anders is, soms moet je huid wennen aan een nieuw product. We horen nog heel graag van je! :-)
Groeten, August van ShaversClub

Kees

Super service, zelf gekozen voor elke twee maanden nieuwe mesjes. Ook super handig dat ze gewoon door de brievenbus komen.

Beste Kees,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons een goeie review te geven!

Bjorn Berendsen

Erg slechte mesjes. Vergelijkbaar met wegwerp mesjes, na 1x scheren bot. Eerder heb ik nooit last gehad van scheer irritatie, bij deze mesjes helaas wel. Daarnaast heeft dit bedrijf zijn zaakjes... Erg slechte mesjes. Vergelijkbaar met wegwerp mesjes, na 1x scheren bot. Eerder heb ik nooit last gehad van scheer irritatie, bij deze mesjes helaas wel. Daarnaast heeft dit bedrijf zijn zaakjes duidelijk niet op orde. Heb met de "volgende dag in huis' service de mesjes besteld, helaas de verkeerde mesjes geleverd gekregen. Na veelvuldig contact met de klantenservice na een week eindelijk de juiste mesjes toegestuurd gekregen. Zonde van mijn geld en tijd.

Hans van den Hoff

Snelle levering en de mesjes zijn perfect .
Ik raad het iedereen aan om bij Shaversclub iets te bestellen 👍

Netjes verpakt en een snelle levering !!!

Beste Hans,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven!