Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Johan

Eindelijk, geen wondjes meer, geen mesje meer die er onder het scheren spontaan van het steeltje springt. Zepfs na 5 dagen niet scheren, scheert deze de stoppels in 1 keer weg zelfs met een... Eindelijk, geen wondjes meer, geen mesje meer die er onder het scheren spontaan van het steeltje springt. Zepfs na 5 dagen niet scheren, scheert deze de stoppels in 1 keer weg zelfs met een voordelige scheergel.
Ja, u leest het goed, ik ben nl weer overgestapt naar mijn oude, vertrouwde Gillette Fusion mesjes.
Het spijt me ShaversClub dat ik geen betere review kan plaatsen.

De aftershave balm is lekker

boomen

Slechte ervaring ,beloven van alles maar .veel woorden maar geen daden

misschien is het product prima maar ja niks ontvangen

Leen de Waardt

Dit is de tweede keer dat ik lid/abonnee ben geworden. Tussendoor de bolling geprobeerd. Maar dat is toch een mindere klasse vind ik. Shaversclub is top. Mooi gereedschap en foutloze leveringen

Heel goede mesjes. Scherpe prijs . Mooie nevenprodukten

Andre Roddenhof

Fijn om mee te scheren

Het grote scheermes is perfect

Iwan Fransen

Ok

veel mesjes op een blad

Lennart Markenstein

De mesjes zijn van goede kwaliteit, komen in een moderne verpakking gepasseerd op millieubescherming en worden netjes geleverd.

De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs is erg ok!

Harry

De meest irritante bestelsite

De mesjes en de zeep

R. Linde

Op zich zijn de mesjes prima. Alleen blijft de shaversclub mesjes sturen. Dit terwijl ik dit aan hen heb laten weten dit niet te willen. Heb ook nergens om gevraagd. Ben zelf heel goed in staat om... Op zich zijn de mesjes prima. Alleen blijft de shaversclub mesjes sturen. Dit terwijl ik dit aan hen heb laten weten dit niet te willen. Heb ook nergens om gevraagd. Ben zelf heel goed in staat om mesjes te bestellen wanneer ik dit wil. Nu is er op hun site iets wat je blijkbaar op pauze moet zetten. Ondertussen boekt shaversclub ongevraagd bedragen van mijn rekening. Kortom, pas op bij het bestellen van een startpakket. je krijgt er ongevraagd een soort van abonnement op mesjes bij.

Mesjes zijn scherp en oké. Wel erg oppassen, je snijd je erg gemakkelijk.

Egbert Hulshof

Het bestellen van de mesjes duurt erg lang.

Lekker scherp

Frank Cooler