Info op de website

Jori

Klantenservice zeer uitmuntend.

Klantvriendelijkheid en ecologisch

Jim

Mesjes doen niet onder voor Gilette.
Het handvat is fijn en lekker lang waardoor je achter in de nek makkelijker kunt scheren.

Handvat

Beste Jim,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Dit waarderen wij enorm!
Groeten, Leroy van Shaversclub

Prima mesjes voor prima prijs

Scherp en niet irriterend

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat zijn we blij met de feedback, dit waarderen we enorm. :-)
Groeten, August van ShaversClub

Guus Wolters

Ik vind de mesjes echt heel goed, ze zijn zéér scherp en omdat je weinig of geen druk hoeft uit te oefenen ondervind ik ook geen irritatie meer en heb geen last meer van ontstekingen. Ik vind de... Ik vind de mesjes echt heel goed, ze zijn zéér scherp en omdat je weinig of geen druk hoeft uit te oefenen ondervind ik ook geen irritatie meer en heb geen last meer van ontstekingen. Ik vind de mesjes zelfs beter dan de beste mesjes van Gillette. Ik heb intussen ook de scheercrème en de after shave balm gebruikt. Ondanks mijn zeer gevoelige huid werkt het perfect. Ik ben heel tevreden over de producten van ShaversClub.

Kwaliteit, verpakking en verzending.

Beste Guus,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat een leuke review, we zijn heel erg blij met je feedback. We werken er heel hard aan om de kwaliteit te behouden. :-)
Groeten, August van...
Beste Guus,
Groeten, August van HappySoaps

R. Linde

Verschrikkelijk slecht in het kort. Bestelling niet ontvangen. Toen ik hierover mailde, was het de schuld van bezorger Sand. Er kwamen alleen 4 mesjes van mijn bestelde startersset. Een houder is... Verschrikkelijk slecht in het kort. Bestelling niet ontvangen. Toen ik hierover mailde, was het de schuld van bezorger Sand. Er kwamen alleen 4 mesjes van mijn bestelde startersset. Een houder is dan essentieel lijkt mij. Sorry, had even niet gezien wat je had besteld. Maar nu zou dan mijn bestelling opnieuw worden verzonden. Deze zou donderdag worden verzonden in een spoedzending. Nu met PostNL. De maan d ag erop nog niets ontvangen. Bestelling gecanceld en mijn geld teruggevraagd. Wat een bedrijf....

Hoe vaak het ook fout gaat, ze blijven positief

Pim de Ridder

Ik heb twee keer mesjes besteld via Sandd en beide keren zijn ze niet geleverd. Prima, dat ze dan alsnog met Post NL worden bezorgd wanneer je hier melding van maakt maar ik vind dit niet opwegen... Ik heb twee keer mesjes besteld via Sandd en beide keren zijn ze niet geleverd. Prima, dat ze dan alsnog met Post NL worden bezorgd wanneer je hier melding van maakt maar ik vind dit niet opwegen tegen de tijd die je kwijt bent om een klacht in te dienen en extra lange wachten op de mesjes. Een vergoeding zou daarom coulant zijn.

Rob smits

Keurig contact en tijdige levering. Kwaliteit is prima

Scheerkwaliet is prima en voldoende duurzaam.
Houder is fijn en robuust.

Beste Rob,
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Dit waarderen wij enorm! :-)
Groeten, Leroy van ShaversClub

Fijne producten, goeie service!

Scheert prettig en goed!

Beste Tijn,
Beste Tijn,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te horen dat ons priduct prettig en goed scheert! Zo horen we het graag! We werken er hard aan om de kwaliteit hoog te houden. :-) Mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben, maak dan gerust contact met ons.
Groeten, August van ShaversClub

Marcel