Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

R. Linde

Op zich zijn de mesjes prima. Alleen blijft de shaversclub mesjes sturen. Dit terwijl ik dit aan hen heb laten weten dit niet te willen. Heb ook nergens om gevraagd. Ben zelf heel goed in staat om... Op zich zijn de mesjes prima. Alleen blijft de shaversclub mesjes sturen. Dit terwijl ik dit aan hen heb laten weten dit niet te willen. Heb ook nergens om gevraagd. Ben zelf heel goed in staat om mesjes te bestellen wanneer ik dit wil. Nu is er op hun site iets wat je blijkbaar op pauze moet zetten. Ondertussen boekt shaversclub ongevraagd bedragen van mijn rekening. Kortom, pas op bij het bestellen van een startpakket. je krijgt er ongevraagd een soort van abonnement op mesjes bij.

Mesjes zijn scherp en oké. Wel erg oppassen, je snijd je erg gemakkelijk.

Egbert Hulshof

Het bestellen van de mesjes duurt erg lang.

Lekker scherp

Frank Cooler

kwaliteit houder en mesjes

Arwoud Snippe

Prima wordt netjes geholpen en ze houden mij prima op de hoogte

zijn gewoon goed

Tiemo Vink

Goede ervaringen! Vriendelijke klantenservice! Het enige wat ik wat minder vind zijn de onzekere levermomenten. Ook het ontbreken van de bakkebaard-trim valt mij tegen zoals bijvoorbeeld de mesjes... Goede ervaringen! Vriendelijke klantenservice! Het enige wat ik wat minder vind zijn de onzekere levermomenten. Ook het ontbreken van de bakkebaard-trim valt mij tegen zoals bijvoorbeeld de mesjes van Gilette. Maar dat is op het moment geen reden om terug te gaan naar het zelf halen van mesjes.

Kwantiteit van de mesjes en goede scherpte van de mesjes

Jeroen Bagerman

Ik ben Niet erg tevreden over de mesjes. Mijn huid reageert er slecht op, blijft lang rood. Ook blijven de haartjes tussen de mesjes zitten, ook als je ze heel erg goed afspoelt.
Sorry geen...
Sorry geen aanrader als je het mij vraagt.

13-11-2020

Zijn perfecte scheermesjes ze scheren zacht en goed en heel zelden dat ik mij ermee snij

Zeer goede kwaliteit scheermesjes

Wesley Vanlaerhoven

Goede mesjes werkt perfect.
En de aftershave balsem heeft een heerlijke geur

Goede prijs kwaliteit verhouding gewoon goede mesjes

Thomas van Nispenrode

Uitstekende mesjes met een prima prijs. Ook de aftershave balsem is erg prettig.

Goede kwaliteit

Henton