Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

L

Scherpe mesjes, spoelen alleen lastig schoon

Super scherp

Anwar Mohamedjar

Ik ben redelijk tevreden, de mesjes zijn scherp en blijft goed in het handvat vastzitten. Maarr ik hoop wel dat jullie m toch nog wel verbeterd krijgen op een manier dat je eigenlijk een soort van... Ik ben redelijk tevreden, de mesjes zijn scherp en blijft goed in het handvat vastzitten. Maarr ik hoop wel dat jullie m toch nog wel verbeterd krijgen op een manier dat je eigenlijk een soort van see trough hebt dat de haartjes die erin komen er weer uitgespoeld kunnen worden dat ze er ook aan de voor en achterkant weer uitgaan, want nu is het iets wat irritatie oplevert om schoon te krijgen en je uit je concentratie haalt met het precisie scheren en het heeft me hierdoor een al x een stukje vlees gekost ?

Scherp duurzaam en stevig

B Bedo

Heb geen starterset ondvangen alleen maar mesjes

Scherp

Anno Schimmel

Mesjes zijn goed

Nee

Johan

Eindelijk, geen wondjes meer, geen mesje meer die er onder het scheren spontaan van het steeltje springt. Zepfs na 5 dagen niet scheren, scheert deze de stoppels in 1 keer weg zelfs met een... Eindelijk, geen wondjes meer, geen mesje meer die er onder het scheren spontaan van het steeltje springt. Zepfs na 5 dagen niet scheren, scheert deze de stoppels in 1 keer weg zelfs met een voordelige scheergel.
Ja, u leest het goed, ik ben nl weer overgestapt naar mijn oude, vertrouwde Gillette Fusion mesjes.
Het spijt me ShaversClub dat ik geen betere review kan plaatsen.

De aftershave balm is lekker

boomen

Slechte ervaring ,beloven van alles maar .veel woorden maar geen daden

misschien is het product prima maar ja niks ontvangen

Leen de Waardt

Dit is de tweede keer dat ik lid/abonnee ben geworden. Tussendoor de bolling geprobeerd. Maar dat is toch een mindere klasse vind ik. Shaversclub is top. Mooi gereedschap en foutloze leveringen

Heel goede mesjes. Scherpe prijs . Mooie nevenprodukten

Andre Roddenhof

Fijn om mee te scheren

Het grote scheermes is perfect

Iwan Fransen

Ok

veel mesjes op een blad

Lennart Markenstein

De mesjes zijn van goede kwaliteit, komen in een moderne verpakking gepasseerd op millieubescherming en worden netjes geleverd.

De producten zijn van goede kwaliteit en de prijs is erg ok!