Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.5/10

GH van Ginkel

Dit bevalt mij heel goed

De vlotte service en snelheid

Reactie ShaversClub:

Beste GH van Ginkel, Hartelijk bedankt voor je bericht! Het is heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, Je feedback waarderen we enorm! :-) Groeten,... Beste GH van Ginkel, Hartelijk bedankt voor je bericht! Het is heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, Je feedback waarderen we enorm! :-) Groeten, August van ShaversClub

Rob van Dam

Prima, goede service

Alles in orde, prima producten, goed contact

Reactie ShaversClub:

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor je review! We zijn heel blij met je feedback, dit geeft kracht om het werk voort te zetten! Fijn dat je op zo een manier ons promoot! :-) Groeten, August... Beste Rob, Hartelijk bedankt voor je review! We zijn heel blij met je feedback, dit geeft kracht om het werk voort te zetten! Fijn dat je op zo een manier ons promoot! :-) Groeten, August van HappySoaps

Marc Meuleman

Recent mijn eerste ervaringen gehad met Shaversclub, en die zijn zonder meer...SUPER!!
Enkele praktische regelingen omtrent levering ( naar Belgié ) werden met 1 mailtje , en dezelfde dag, verholpen.
Leveringstermijn amper 2 dagen na de bestelling !
kwaliteit van de aangeschafte producten zeer goed. De ,overigens, fraaie mesjeshouder ligt goed in de hand, en de six-head scheermesjes garanderen een diepe scheerbeurt en een mooi verzorgd gelaat gedurende de ganse dag.

Zeer goede algehele klantenservice.

Reactie ShaversClub:

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Het was een zeer prettige en duidelijke communicatie met jou, we hopen je in de toekomst nog meer van dienst te... Beste Marc, Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Het was een zeer prettige en duidelijke communicatie met jou, we hopen je in de toekomst nog meer van dienst te zijn! :-) Groeten, Leroy van ShaversClub

Daan

Nadat er wat fout was gegaan met mijn bestelling, werd er gelijk een 2e bestelling nagezonden (deze had ik na 1 dag binnen). Toen uiteindelijk de oorspronkelijke bestelling alsnog binnen kwam,... Nadat er wat fout was gegaan met mijn bestelling, werd er gelijk een 2e bestelling nagezonden (deze had ik na 1 dag binnen). Toen uiteindelijk de oorspronkelijke bestelling alsnog binnen kwam, hoefde ik deze niet retour te doen en mocht ik deze gewoon zelf houden.

Scherpe en fijne mesjes die niet zorgen voor irritatie.

Behulpzame klantenservice, hoogwaardige producten

Reactie ShaversClub:

Beste Daan, Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Ook heel fijn om te horen dat je toch de juiste bestelling hebt mogen ontvangen! :-) Groeten, Leroy van... Beste Daan, Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Ook heel fijn om te horen dat je toch de juiste bestelling hebt mogen ontvangen! :-) Groeten, Leroy van ShaversClub

Bruurs

Goede service en zorgeloos altijd nieuwe mesjes in huis.

Moderne dienst wat het leven makkelijk maakt.

Reactie ShaversClub:

Beste Bruurs, Hartelijk dank voor je positieve review, wij proberen uiteraard om het scheerleven van de klant zo makkelijk mogelijk te maken! Veel scheerplezier verder! :-) Groeten, Leroy van... Beste Bruurs, Hartelijk dank voor je positieve review, wij proberen uiteraard om het scheerleven van de klant zo makkelijk mogelijk te maken! Veel scheerplezier verder! :-) Groeten, Leroy van ShaversClub

Danny van der Putten

Vriendelijk, goedkoop en prima mesjes voor de prijs. Soms wat trage reactie maar verder prima service bij verhuizing en nalevering.

Voordeliger dan de te dure Wilkinson en Gilette.

Reactie ShaversClub:

Beste Danny, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm! :) We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op alle berichten, maar wij zijn gebonden aan de... Beste Danny, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm! :) We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op alle berichten, maar wij zijn gebonden aan de werktijden, buiten werktijden kunnen we niet reageren dus dan word het bericht de volgende dag beantwoord. Groeten, Leroy van ShaversClub

Bert van der Bijl

Grweldig goeie service

Er zijn geen betere

Beste Bert,

Hartelijk bedankt voor je positieve review, zo horen we het graag!

Groeten, Leroy van ShaversClub

Jw Hendriks

Het zijn echt goede scheermesjes word ook steeds op tijd geleverd👍

Dat ze flexibel zijn die mesjes

Beste Jw Hendriks,

Hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm. We stellen je feedback zeer op prijs en zullen er zeker wat mee doen! :)

Groeten, Leroy van ShaversClub

Niels Hogendoorn

Geweldige mesjes en goede service!

Lang scherp

Reactie ShaversClub:

Beste Giovanni, Hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze mesjes geweldig vindt en dat de service je bevalt. We werken er heel hard aan om dit zo te houden en... Beste Giovanni, Hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je onze mesjes geweldig vindt en dat de service je bevalt. We werken er heel hard aan om dit zo te houden en eventueel nog beter te maken. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met ons Groeten, August van ShaversClub

Scherpenhuizen

Goed geholpen optijd bezorgd uiteindelijk.

Goede mesjes goede prijs

Reactie ShaversClub:

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit en de prijs van onze mesjes. We zijn constant aan het kijken waar we onze... Beste Martin, Hartelijk bedankt voor je review! Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit en de prijs van onze mesjes. We zijn constant aan het kijken waar we onze producten en service kunnen verbeteren, je suggestie wordt zeker meegenomen. Het is vervelendc om te horen dat je je hebt gesneden, in de meeste gevallen komt dat door het te veel leggen van druk op je mes. Groeten, August van ShaversClub