Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Gerard Hengstman

Via Bamigo hier gekomen. Reeds veel mesjes gebruikt en bevallen prima. Prima service.

levering in de brievenbus

Beste Gerard,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Beste Gerard,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Ik ben blij dat je tevreden bent met onze mesjes en onze service. De kwaliteit van onze mesjes en onze service mag je in de toekomst blijven verwachten. :-)
Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen.

Jan Kievit

Goede mesjes en die aftershavebalsem is een echte aanrader

goede levering geen gezeur

Beste Jan,
Beste Jan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Ik ben heel blij dat je op zo een manier jouw tevredenheid uit en dat je reclame voor ons maakt. Hartelijk bedankt! Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je ons altijd gerust een bericht sturen. :-)

M. JANSEN

Goedemiddag communicatie m9gelijk

Scherp

Beste Jansen,
Beste Jansen,
Hartelijk bedankt voor je review!
Fijn dat de scherpte van onze mesjes je bevalt. Wat betreft een kom voor de Scheerzeep, die verschijnt één deze dagen op onze pagina. :-)

Michel Van der Heijden

Goed en duidelijk, erg goede mesjes

Kwaliteit erg goed

Hartelijk bedankt voor je review!
Ik ben blij dat je tevreden bent met onze mesjes. :-)
Als je vragen hebt, mag die altijd gerust aan ons stellen!

P Egbers

Gewoon goed

Beste Egbers,
Hartelijk bedankt voor je review!
Ik vindt het top dat je ons goed vindt, want wij zijn blij als jij ook blij bent! :-)

Edwin van der Waarden

Prima service

Veel scherper dan de concurrent , de kale kin.

Reactie ShaversClub:

Hartelijk bedankt voor je review en je complimenten. :-)
Mocht je vragen of hulp nodig hebben met iets, dan hoor ik het graag!

Henny Holtman

Goede keuze gemaakt om over te stappen op mesjes van shaving club. Prijs tegen kwaliteit zeer goed. Ben erg tevreden over service en kwaliteit.

Mesjes scheren mooi glad.

Hi Henny,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Mochten we je nog met iets kunnen helpen, neem dan maar gerust contact met ons op.

Altenburg

De mesjes zijn scherp maar ik word er bond door en ik snij mezelf er snel mee open

Communicatie

Beste Altenburg,
Beste Altenburg,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is vervelend dat dit je ervaring is met onze mesjes, dit is absoluut niet de bedoeling. Je kan ons voor tips en informatie over hoe en wat altijd contacten via www.shaversclub.nl of info@shaversclub.nl. We helpen je graag! :-)
Groeten, August van Shaversclub

Riekelt Bethlehem

Ik heb de metaalkleurige houder met mesjes, de mesjes zijn niet al te scherp naar mijn idee.
De vorige houder (oranje) was voor mij beter, scheerde beter, flexibeler over de contouren van mijn kaak.

Komt afspraken na, en leverd op tijd

Beste Riekelt,
Beste Riekelt,
Hartelijk bedankt voor je review!
We zijn nooit van houder verandert. :-) Er zijn verschillende redenen waarom mesjes snel bot kunnen worden. Voor info en tips kan je ons altijd contacten via www.shaversclub.nl of info@shaversclub.nl. We helpen je graag!

Henk

Prima niks aan temerken.

Beste Henk,
Hartelijk bedankt voor je review!
We zijn heel blij met het feit dat je tevreden bent met ons, als de klant blij is zijn wij automatisch ook blij. :-)
Groeten, August van...
Beste Henk,