Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

Jan Tjallema

Ik maak pas sinds kort gebruik van de producten van de Shaversclub, maar scheer me mijn hele leven al nat.
Ik heb alles gebruikt Gillette, Boldking, en nog wel meer, maar verreweg het beste bevalt me nu al de shaversclub. Niet alleen zijn hun mesjes uitstekend, maar ook de bijgeleverd art. zoals aftershave zijn uitstekend.

De service. Op elke vraag krijg ik onmiddellijk een antwoord. En nog een antwoord waar ik iets aanheb, zonder teveel management en commercieel gepraat.

Hartelijk bedankt voor je review!
Het doet me goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten. :-) We streven ernaar de om kwaliteit zo te houden en waar het kan verbeteren.
Mocht je eens vragen hebben, dan kan je ons altijd gerust contacten.

Teunis Wagemakers

Ik ben ontevreden de levering was niet compleet, voetstuk ontbrak. Ook zat er geen afleverings bon bij. Als je belt wordt je in de wacht gezet, vervolgens krijg je te horen wij zijn niet meer... Ik ben ontevreden de levering was niet compleet, voetstuk ontbrak. Ook zat er geen afleverings bon bij. Als je belt wordt je in de wacht gezet, vervolgens krijg je te horen wij zijn niet meer bereikbaar. Ook de mail wordt niet serieus genomen. Sorry, maar dit is mijn ervaring. Bestelling 9139232.

Na mijn eerdere klacht, is de zaak netjes en correct afgehandeld, chapeu hiervoor.

Beste Teunis,
Beste Teunis,
Hartelijk bedankt voor je review!
Ik ben blij dat we achteraf samen tot een oplossing konden komen. We zijn altijd bereid om gemaakte fouten te herstellen. :-) Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan staan we altijd voor je klaar!

Rob van Dam

Prima service, mooi product

Goede communicatie

Beste Rob,
Beste Rob,
Hartelijk bedankt voor je review, blij te horen dat je blij bent met onze service en product. Er is reeds op de mail die je stuurde gereageerd omtrent het probleem welke je ervoer als je via je mobiel op onze website gaat. :-)
Mocht je andere vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag!

Gerard Hengstman

Via Bamigo hier gekomen. Reeds veel mesjes gebruikt en bevallen prima. Prima service.

levering in de brievenbus

Beste Gerard,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Beste Gerard,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Ik ben blij dat je tevreden bent met onze mesjes en onze service. De kwaliteit van onze mesjes en onze service mag je in de toekomst blijven verwachten. :-)
Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, dan kan je ons altijd een bericht sturen.

Jan Kievit

Goede mesjes en die aftershavebalsem is een echte aanrader

goede levering geen gezeur

Hartelijk bedankt voor je review!
Ik ben heel blij dat je op zo een manier jouw tevredenheid uit en dat je reclame voor ons maakt. Hartelijk bedankt! Als je vragen of opmerkingen hebt, kan je ons altijd gerust een bericht sturen. :-)

M. JANSEN

Goedemiddag communicatie m9gelijk

Scherp

Beste Jansen,
Beste Jansen,
Hartelijk bedankt voor je review!
Fijn dat de scherpte van onze mesjes je bevalt. Wat betreft een kom voor de Scheerzeep, die verschijnt één deze dagen op onze pagina. :-)

Michel Van der Heijden

Goed en duidelijk, erg goede mesjes

Kwaliteit erg goed

Hartelijk bedankt voor je review!
Ik ben blij dat je tevreden bent met onze mesjes. :-)
Als je vragen hebt, mag die altijd gerust aan ons stellen!

P Egbers

Gewoon goed

Beste Egbers,
Hartelijk bedankt voor je review!
Ik vindt het top dat je ons goed vindt, want wij zijn blij als jij ook blij bent! :-)

Edwin van der Waarden

Prima service

Veel scherper dan de concurrent , de kale kin.

Reactie ShaversClub:

Hartelijk bedankt voor je review en je complimenten. :-)
Mocht je vragen of hulp nodig hebben met iets, dan hoor ik het graag!

Henny Holtman

Goede keuze gemaakt om over te stappen op mesjes van shaving club. Prijs tegen kwaliteit zeer goed. Ben erg tevreden over service en kwaliteit.

Mesjes scheren mooi glad.

Hi Henny,
Hartelijk bedankt voor je review! :-)
Mochten we je nog met iets kunnen helpen, neem dan maar gerust contact met ons op.