Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes

Scherpenhuizen

Goed geholpen optijd bezorgd uiteindelijk.

Goede mesjes goede prijs

Beste Martin,
Beste Martin,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit en de prijs van onze mesjes. We zijn constant aan het kijken waar we onze producten en service kunnen verbeteren, je suggestie wordt zeker meegenomen. Het is vervelendc om te horen dat je je hebt gesneden, in de meeste gevallen komt dat door het te veel leggen van druk op je mes.

Wout van Duijn

Goede service, nette afhandeling

Beste Wout,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Beste Wout,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en de nette afhandeling. We werken er hard aan om dit in de toekomst zo te houden of te verbeteren. :-)

Bert

Leuk bedrijf leverd tijdig

Heel fijn in gebruik

Beste Bert,
Beste Bert,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is echt heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent met onze producten en dat we een volle 10 punt krijgen van jou. Je mag in de toekomst de zelfde kwaliteit blijven verwachten, daar weren we heel hard aan. :-)

Sjouke van houten

Goeie mesjes, alleen had ik aangegeven dat ik om de twee maanden een set wilde maar ik krijg ze alle maanden

Beste Sjouke,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons een goeie review te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!
Ik heb het voor je in orde...
Beste Sjouke,
Hartelijk bedankt voor je review!
Ik heb het voor je in orde gemaakt dat je om de twee maanden een zending ontvangt in plaats van elke maand.

g j wolf

Heel goed

mesjes zijn scherp

Beste G.J. Wolf,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!
Groeten, August van...
Beste G.J. Wolf,

Vinny Potter

Top! Het abonnement dat ik heb, sluit goed aan, ik heb altijd 1 week van te voren mijn nieuwe mesjes. Gewoon door de brievenbus, dus het kost me geen moeite. Het geld wordt netjes afgeschreven en de... Top! Het abonnement dat ik heb, sluit goed aan, ik heb altijd 1 week van te voren mijn nieuwe mesjes. Gewoon door de brievenbus, dus het kost me geen moeite. Het geld wordt netjes afgeschreven en de mesjes zijn prima, ik moest even wennen aan de scherpte, maar kan er nu goed mee omgaan.

Op tijd, afspraakbetrouwhaar, prima kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Beste Vinny,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wij zullen je verbeterpunten...
Beste Vinny,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wij zullen je verbeterpunten noteren om er in de toekomst gebruik van te maken

Johan Koch

Op 5 september een bestelling gedaan van startersset incl. scheerkwast en RVS kommetje. Tot op de dag van vandaag (18 september) niets ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om wat scheermestjes en... Op 5 september een bestelling gedaan van startersset incl. scheerkwast en RVS kommetje. Tot op de dag van vandaag (18 september) niets ontvangen. Hoe moeilijk kan het zijn om wat scheermestjes en scheerkwast te versturen. Zojuist maar weer eens gebeld waar de levering blijft maar werd afgescheept met een antwoordapparaat. Erg teleurstellende 1e kennismaking met dit bedrijf...

Beste Johan,
Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Onze excuus voor het feit dat je eerste ervaring niet zo goed was! Gelukkig is het probleem nu al opgelost en is het al duidelijk waar dit aan heeft gelegen. Graag wilden we dit verder telefonisch met je afhandelen/bespreken, via de mail gaf je aan dat je nog met ons zou bellen hieromtrent, dat is tot zo ver nog niet gebeurd. We horen nog graag van je! :-)

Fred Woestmaat

Mooie en goede producten

geen omkijken meer om telkens zelf op te moeten letten of je voldoende mesjes hebt..en ze zijn betaalbaar ook

Beste Fred,

J. Elsenaar

Geen gedoe, doen!

Beste J. Elsenaar,
Groeten, August van...
Beste J. Elsenaar,

C.faber

Prima kwaliteit , doe langer met de mesjes , goede communicatie via mail , service is top!

De mesjes gaan erg lang mee...communicatie via mail is top

Beste C. Faber,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven!