Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

I. Visser

Ik ben zeer tevreden over de mensen en de producten van Shaversclub.

Het contact via chat verloopt snel en de hulp die me werd aangeboden vind ik ronduit positief.

Bester I. Visser,
Hartelijk bedankt voor je positieve review, dit waarderen wij enorm! Wat fijn dat je tevreden bent met de service/hulp die wij jou hebben aangeboden. :-)
Groeten, Leroy van...
Bester I. Visser,

Henk

Na ontevreden te zijn geworden met de produkten in de supermarkt die steeds hun systeem wijzigden kwam ik bij Shaversclub terecht. Ik was klaar met steeds veranderende systemen, steeds naar de... Na ontevreden te zijn geworden met de produkten in de supermarkt die steeds hun systeem wijzigden kwam ik bij Shaversclub terecht. Ik was klaar met steeds veranderende systemen, steeds naar de winkel en uiteindelijk niet al te goede kwaliteit mesjes. Nu, een jaar, later ben ik echt super tevreden met de zowel de produkten als de snelle service als iets even mis gaat. No nonsens en altijd op tijd per post je spullen in huis.

Snel antwoord op een vraag en problemen (als ze er al zijn) worden zonder gedoe snel opgelost.

Beste Henk,
Beste Henk,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
We zijn heel blij om te horen dat onze producten en de service die wij bieden jou bevallen! Je feedback waarderen we enorm. We werken er heel hard aan om onze producten en service zo te behouden en eventueel te verbeteren als nodig. :-)
Groeten, August van HappySoaps

GH van Ginkel

Dit bevalt mij heel goed

De vlotte service en snelheid

Beste GH van Ginkel,
Hartelijk bedankt voor je bericht!
Het is heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en ons product, Je feedback waarderen we enorm! :-)
Groeten,...
Beste GH van Ginkel,
Groeten, August van ShaversClub

Rob van Dam

Prima, goede service

Alles in orde, prima producten, goed contact

Beste Rob,
Hartelijk bedankt voor je review!
We zijn heel blij met je feedback, dit geeft kracht om het werk voort te zetten! Fijn dat je op zo een manier ons promoot! :-)
Groeten,...
Beste Rob,
Hartelijk bedankt voor je review!
Groeten, August van HappySoaps

Marc Meuleman

Recent mijn eerste ervaringen gehad met Shaversclub, en die zijn zonder meer...SUPER!!
Enkele praktische regelingen omtrent levering ( naar Belgié ) werden met 1 mailtje , en dezelfde dag, verholpen.
Leveringstermijn amper 2 dagen na de bestelling !
kwaliteit van de aangeschafte producten zeer goed. De ,overigens, fraaie mesjeshouder ligt goed in de hand, en de six-head scheermesjes garanderen een diepe scheerbeurt en een mooi verzorgd gelaat gedurende de ganse dag.

Zeer goede algehele klantenservice.

Beste Marc,
Beste Marc,
Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Het was een zeer prettige en duidelijke communicatie met jou, we hopen je in de toekomst nog meer van dienst te zijn! :-)

Daan

Nadat er wat fout was gegaan met mijn bestelling, werd er gelijk een 2e bestelling nagezonden (deze had ik na 1 dag binnen). Toen uiteindelijk de oorspronkelijke bestelling alsnog binnen kwam,... Nadat er wat fout was gegaan met mijn bestelling, werd er gelijk een 2e bestelling nagezonden (deze had ik na 1 dag binnen). Toen uiteindelijk de oorspronkelijke bestelling alsnog binnen kwam, hoefde ik deze niet retour te doen en mocht ik deze gewoon zelf houden.

Scherpe en fijne mesjes die niet zorgen voor irritatie.

Behulpzame klantenservice, hoogwaardige producten

Beste Daan,
Hartelijk bedankt voor je positieve review, wij waarderen dit enorm! Ook heel fijn om te horen dat je toch de juiste bestelling hebt mogen ontvangen! :-)
Groeten, Leroy van...
Beste Daan,

Bruurs

Goede service en zorgeloos altijd nieuwe mesjes in huis.

Moderne dienst wat het leven makkelijk maakt.

Beste Bruurs,
Hartelijk dank voor je positieve review, wij proberen uiteraard om het scheerleven van de klant zo makkelijk mogelijk te maken! Veel scheerplezier verder! :-)
Groeten, Leroy...
Beste Bruurs,

Danny van der Putten

Vriendelijk, goedkoop en prima mesjes voor de prijs. Soms wat trage reactie maar verder prima service bij verhuizing en nalevering.

Voordeliger dan de te dure Wilkinson en Gilette.

Beste Danny,
Beste Danny,
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm! :) We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te reageren op alle berichten, maar wij zijn gebonden aan de werktijden, buiten werktijden kunnen we niet reageren dus dan word het bericht de volgende dag beantwoord.

Bert van der Bijl

Grweldig goeie service

Er zijn geen betere

Beste Bert,
Hartelijk bedankt voor je positieve review, zo horen we het graag!

Jw Hendriks

Het zijn echt goede scheermesjes word ook steeds op tijd geleverd👍

Dat ze flexibel zijn die mesjes

Beste Jw Hendriks,
Hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij waarderen dit enorm. We stellen je feedback zeer op prijs en zullen er zeker wat mee doen! :)