Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Richard Rensen

Redelijk - kwaliteit mesjes kunnen beter

Levering, klantenservice, gemak

Rijk

Prima scheerartikelen

Mesjes blijven lang scherp. Ook de scheerzeep is van uitstekende kwaliteit. Heb met deze zeep voor het eerst niet het probleem dat baardhaardjes en zeep tussen de mesjes blijft zitten. Echt top!

F.Keizer

Ongeveer een maand geleden een scheerkwast besteld en betaald, maar nog steeds niet ontvangen. Men reageert niet op mijn e-mails behalve de vraag of ik tevreden was met hetgeen ik bestelde (..!)

Carmelo

Voor een redelijke prijs mesjes van goede kwaliteit. Naar het scheren heb ik geen omkijken meer!

Gevoel voor humor in de communicatie en goede kwaliteit mesjes.

Zarko

Door de vele positieve reacties, zelf maar via de website een abonnement afgesloten. Begin november 2019 The Six Head Starterset besteld en om de maand nieuwe mesjes. Half december ging ik maar... Door de vele positieve reacties, zelf maar via de website een abonnement afgesloten. Begin november 2019 The Six Head Starterset besteld en om de maand nieuwe mesjes. Half december ging ik maar mailen waar mijn setje bleef, deze was begin november verstuurd volgende meneer Adelaar, waarschijnlijk is dit ergens bij bedrijf Sandd blijven liggen. Ze gingen een nieuwe versturen en deze zou ik dan binnen 2 dagen moeten ontvangen! Nou niet dus. weer maar mailen naar meneer Adelaar...maar dit keer geen reactie...... Helaas.... ik heb maar mijn abonnement stopgezet en die €15 euro mogen ze van mij houden.

Beloftes die ze niet na kunnen komen.

Marc

Prima!

Kwalitatief net zo goed als A-merk

Martijn Meijdam

Zeer goed.

Scherp en gaan lang mee

Jori

Klantenservice zeer uitmuntend.

Klantvriendelijkheid en ecologisch

Jim

Mesjes doen niet onder voor Gilette.
Het handvat is fijn en lekker lang waardoor je achter in de nek makkelijker kunt scheren.

Handvat

Reactie ShaversClub:

Beste Jim,
Hartelijk bedankt voor je mooie review! Dit waarderen wij enorm!
Groeten, Leroy van Shaversclub

Prima mesjes voor prima prijs

Scherp en niet irriterend

Reactie ShaversClub:

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor je review!
Wat zijn we blij met de feedback, dit waarderen we enorm. :-)
Groeten, August van ShaversClub