Info op de website
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Olav

Goede mesjes! Overige producten leveringsproblemen

kwaliteit mesjes, automatisch leveren gaat goed

Beste Olav,
Beste Olav,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat ons product je bevalt, aan de andere kant jammer dat je deze ervaring had. Gelukkig heb je de bestelling nu reeds ontvangen. Het Komt van tijd tot tijd dat een verzending vermist raakt bij PostNL, geef altijd even door als je iets niet ontvangt, zodat wij het kunnen onderzoeken en oplossen, we staan altijd voor je klaar. :-)

Ritchie Quandt

Goede producten, start moeizaam door niet ontvangen van pakketjes via Sandd

Houder en scheermesjes zijn van goede kwaliteit, aftershave creme erg aangenaam (geur, frisheid, etc.)

Beste Ritchie,
Hartelijk bedankt voor je review!
De feedback waarderen we enorm! Je wens is nu al in vervulling gegaan, alle verzending gaan via PostNL. :-)
Happy Groet, August van...
Beste Ritchie,

Paul Persoon

Een top product. Zeer tevreden over de RVS mesjes.

Geen last van irritaties die ik bij andere merken wel heb.

Beste Paul,
Hartelijk bedankt voor je review!
Dat wij een 10 als score mogen ontvangen waarderen we enorm! Dank voor de leuke feedback. :-)

Aris Nikopoulos

Zeer snelle levering, prima mesjes, en snel hulp bij problemen. Ik ben een tevreden klant

Beste Aris,
Hartelijk bedankt voor je review!
Kort en krachtig! We werken er hard aan om het zou te houden. :-)

Ken Rijs

Starterset en 2de bestelling ontvsngen. Derde bestelling, mesjes, niet gekregen. Geld was van mijn rekening afgegaan. 2 weken later nog niks gekregen. Bedrag heb ik terug laten boeken.

Ontiegekijk scherp

Beste Ken,
Beste Ken,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat ons product je bevalt, aan de andere kant jammer dat je deze ervaring had. We staan altijd klaar om problemen op te lossen, neem gerust contact met ons op via de telefoon, mail of Facebook. :-)

Bert

Bestelling snel en netjes geleverd

Goede uitstraling

Beste Bert,
Beste Bert,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is jammer om te horen dat dit je ervaring is geweest met onze mesjes. Uit je review kunnen we niet achterhalen, wat volgens jouw precies het probleem is, we nemen nog contact met je op om dit te bespreken/ op te lossen. :-)
Groeten, August van ShaversClub

Reinier de Vies

Meisjes gaan langer mee dan welk ander merk

Je hebt altijd mesjes in huis voor een scherpe prijs

Beste Reinier,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat ons product je bevalt, We werken er hard aan om dit zo te houden. :-)
Happy Groet, August van ShaversClub

Prima kwaliteit, goede service en zonder problemen steeds weer automatische nieuwe mesjes in de brievenbus. Super!

Gemak en kwaliteit

Beste klant,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat ons product je bevalt, de feedback waarderen we enorm! :-)

Erik Dekker

Heel goed

Je mailt met een probleem en zo is het geregeld

Beste Eric,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn dat je door middel van een review je ervaring deelt, dit waarderen we enorm. :-)

Bloederig

goede levering

Beste Robert,
Beste Robert,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is jammer om te horen dat onze mesjes je niet bevallen. Uit je review kunnen we niet achterhalen wat volgens jouw precies het probleem is, we nemen nog contact met je op om dit te bespreken/ op te lossen. :-)
Groeten, August van ShaversClub