Info op de website

Scheren uitstekend

Beste Eddie,
Beste Eddie,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je als klant tevreden bent met ons product, daarnaast is het jammer om te horen dat je dit probleem ervoer. Stuur ons in het vervolg gerust even een bericht via de mail of Facebook of bel ons op, we staan altijd voor je klaar. :-)

Niels Hogendoorn

Makkelijk, goedkoop en goede mesjes.

Levering wanneer m'n oude op zijn.

Beste Niels,
Hartelijk bedankt voor je review!
Een tien als score zegt ons al heel veel, je suggestie wordt zeker weten doorgestuurd. :-)

Nick Althuizen

De mesjes worden tijdig toegezonden en de kwaliteit van de mesjes is goed. Ze scheren glad en minder snel wondjes dan die van conculegabedrijven die ook thuis sturen.

Minder snel wondjes

Beste Nick,
Beste Nick,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je als klant tevreden bent met ons product, de feedback waarderen we enorm. Wat betreft het schoonmaken van de mesjes kunt je dit gemakkelijk onder de kraan doe en de afstand tussen het water en het mes zo groot mogelijk houden, waardoor het water harder op de mes valt. :-)

Erwin Pelgrim

Positief, altijd fijn om weer een nieuw pakje mesjes in de brievenbus te vinden. Blijvend aandacht voor persoonlijke verzorging. Mooie range aan producten goed op elkaar afgestemd.

Gewoon een goed mesje en een heel prettige houder.

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je als klant tevreden bent met ons product, we werken er hard aan om dit zo te houden. Je kan via je persoonlijke account gemakkelijk zelf regelen hoe vaak je een nieuwe zending ontvangt. Een tweede houder kan je via de website bestellen. :-)

Van Veldhuisen

Betere scheermesjes zijn er niet

Scherm, ligt goed in de hand, glijdt vanzelf over je gezicht

Beste Richard,
Hartelijk bedankt voor je review!
Een tien als score, dat is top! De feedback waarderen we enorm! :-)

Cock Bouwer

Zeer goede service altijd op tijd

Altijd op tijd

Beste Cock,
Hartelijk bedankt voor je review!
De feedback waarderen we enorm! We werken er hard aan om dit zo te houden. :-)

Olav

Goede mesjes! Overige producten leveringsproblemen

kwaliteit mesjes, automatisch leveren gaat goed

Beste Olav,
Beste Olav,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is fijn om te horen dat ons product je bevalt, aan de andere kant jammer dat je deze ervaring had. Gelukkig heb je de bestelling nu reeds ontvangen. Het Komt van tijd tot tijd dat een verzending vermist raakt bij PostNL, geef altijd even door als je iets niet ontvangt, zodat wij het kunnen onderzoeken en oplossen, we staan altijd voor je klaar. :-)

Ritchie Quandt

Goede producten, start moeizaam door niet ontvangen van pakketjes via Sandd

Houder en scheermesjes zijn van goede kwaliteit, aftershave creme erg aangenaam (geur, frisheid, etc.)

Beste Ritchie,
Hartelijk bedankt voor je review!
De feedback waarderen we enorm! Je wens is nu al in vervulling gegaan, alle verzending gaan via PostNL. :-)
Happy Groet, August van...
Beste Ritchie,

Paul Persoon

Een top product. Zeer tevreden over de RVS mesjes.

Geen last van irritaties die ik bij andere merken wel heb.

Beste Paul,
Hartelijk bedankt voor je review!
Dat wij een 10 als score mogen ontvangen waarderen we enorm! Dank voor de leuke feedback. :-)

Aris Nikopoulos

Zeer snelle levering, prima mesjes, en snel hulp bij problemen. Ik ben een tevreden klant

Beste Aris,
Hartelijk bedankt voor je review!
Kort en krachtig! We werken er hard aan om het zou te houden. :-)