Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Jay W.

Positief! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik bestelde vroeger mesjes via een andere service, maar blijf nu mooi bij de Shaversclub!

De mesjes zijn echt goed. Ik gebruik ze om mijn hoofd te scheren en zonder moeite heb ik een glimmend kaal hoofd. Ook wanneer ik een tijdje niet geschoren heb,

Ian Dorrenboom

Prima mesjes met dito service. Ook de overige producten als after shave balm en zeep zijn erg goed tegen nette prijzen

Prijs kwaliteit is top

Robin Ketting

Rommelig

Lijkt goed verzorgd

Christian

Starterskit besteld. Snelle levering. Erg fijne scheercreme en after shave balm. De mesjes daarintegen vind ik absoluut niet fijn scheren. Ik was altijd Gilette gewend en wou eens wat anders... Starterskit besteld. Snelle levering. Erg fijne scheercreme en after shave balm. De mesjes daarintegen vind ik absoluut niet fijn scheren. Ik was altijd Gilette gewend en wou eens wat anders proberen. Doordat de mesjes relatief kort op elkaar zitten blijven de haartjes ertussen steken welke je er met water niet tussenweg spoelt. Vervolgens scheren de mesjes niet meer.

Scheercreme en aftershave balm

John Ivens

6 head scheert na 2 scheerbeurten niet meer glad. Deze zijn volgelopen en niet meer onder de kraan schoon te spoelen!

Elly Zielschot

bezorging

A Hoekstra

Scheren lekker glad

Johan Korpershoek

Kwalitatief goed en bij vragen goed geholpen

Vriendelijk en goed geholpen. Kwaliteit is top.

Reactie ShaversClub:

Beste Johan,
Beste Johan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je als klant tevreden bent met ons product en dat je probleem goed is opgelost, de feedback waarderen we enorm!
Happy Groet, August van ShaversClub

Marco

Goede ervaring, mesjes scheren prettig en een plus voor het vriendelijk contact.

Het automatisch bezorgen verloopt soepel. Steeds op de hoogte gesteld per email als er een nieuwe zending wordt gestuurd. Klantenservice vriendelijk. Toch een goede keuze gemaakt.

Dylan Schlepers

Via via bij Shaversclub beland en tot op de dag van vandaag geen spijt van! Goede kwaliteit mesjes en de prijs is ook meer dan prima.

Ik ging er vanuit dat, door deze tijd van corona, ik...

Ik ging er vanuit dat, door deze tijd van corona, ik rekening moest houden met langere levertijden dan normaal, maar deze keer zelfs sneller geleverd dan aangegeven, top service!

Duidelijke informatie op de website, abonnementsvorm mogelijk en uiterst makkelijke betaalservice.

Reactie ShaversClub:

Beste Dylan,
Hartelijk bedankt voor je review!
Het is heel fijn om te weten dat je als klant tevreden bent, we werken er hard aan om dit zo te houden. :-)
Happy Groet, August van...
Beste Dylan,
Happy Groet, August van ShaversClub