Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Tino de Rijk

Zijn ze failliet of zo? website kapot, contact formulier werkt niet, telefoon wordt niet opgenomen.

op dit moment helaas geen. Was altijd tevreden, maar zijn kennelijk "out of business"

van Leeuwen

Goed materiaal

goede kwaliteit

Rene Donkers

Wel bedrag afgeschreven 10 april, nu 9 mei nog geen mesjes. Mailen via de website lukt niet. Telefoon wordt niet opgenomen. Slecht hoor!!

Goede kwaliteit voor een redelijk bedrag

Ivo

Geen interesse in een klant

Kwaliteit en prijs is ok

Jan

Mijn ervaring met de Club was uitstekend, maar het gaat ze te goed denk ik. Ik betaal wel, maar producten komen niet, klantservice reageert niet en bellen ... je wordt dus niet verbonden met een... Mijn ervaring met de Club was uitstekend, maar het gaat ze te goed denk ik. Ik betaal wel, maar producten komen niet, klantservice reageert niet en bellen ... je wordt dus niet verbonden met een medewerker! Totaal niet club waardig! Zo tevreden dat ik was voor de pauze in de levering, zo ontevreden ben ik nu.

Lid van de club. Dat was een heel sterk punt maar dat is totaal weggevaagd. Zo zonde.

Bram Heerschap

Slechte service. Begin november wat besteld. Na drie weken maar eens vragen waar de bestelling blijft. Blijkt een van de producten niet meer leverbaar. Te veel moeite om een berichtje te sturen. Ook... Slechte service. Begin november wat besteld. Na drie weken maar eens vragen waar de bestelling blijft. Blijkt een van de producten niet meer leverbaar. Te veel moeite om een berichtje te sturen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn bericht in Messenger.

Piet Schiks

Goede service en goede kwaliteit producten

Geen last van het openhalen van de huid tijdens scheren

Dennis Vink

Goede levering

Scherp

Daan Knijnenberg

Top

Duidelijk en netjes, contact vanaf shaversclub is goed!

Jaap Vos

Goede prijs kwaliteit. Scherpe mesjes, verbeterde website en leuke en prettige mensen bij de klantenservice. Een probleempje is snel verholpen.

Scherp en goede prijs/kwaliteitverhouding