Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
Uitstraling van onze club

Richard

Echt geweldig.
Een voorbeeld voor alle bedrijven in Nederland. De service is uitstekend. Geen gezeur maar daadwerkelijk het probleem oplossen.

Alles.
De mesjes zijn uitstekend en blijven lang scherp.
De klantenservice; vriendelijk en er op gericht om eventuele problemen snel en goed op te lossen

Marcel Sponselee

Supergoede service! Als er iets is misgegaan met een zending wordt het direct keurig opgelost. Schermesjes bevallen uitstekend, ze blijven lang scherp.

Guido Beckers

Low profile, niet pusherig, klantvriendelijk en prima service. Eén keer een bestelling niet ontvangen. Klacht werd meteen opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.

De eerlijke prijs/kwaliteit verhouding.
Het gemak van de levering op de deurmat.
De uitstekende service.

David Bruggeman

De persoonlijke benadering van ShaverClub is plezierig en gelukkig niet pusherig.

Wat betreft het product ben ik een tevreden gebruiker:
Fijne scherpe mesjes en een 'classy' houder: lekker stevig en prettig in de hand.

André

Wow, heb altijd met Gilette Fusion gescheerd, maar wat een verschil, wat zijn deze mesjes scherp, het scheerde zo fijn, dat het voor mij veel belovend is, geweldig dit product, heb wel de The...

Scheert geweldig goed, wat scherp

Leander

Zeer goede mesjes en ook de houder is zeer goede kwaliteit. Even aftasten om de hoeveel tijd ik mesjes nodig heb.

Houder is super. Mesjes zijn ook super en erg scherp.

René Keizer

Fantastische snelle service!

Accurate levering

Jan Rooijakkers

Prima, snelle reactie op mails, geen gedoe !! maar meedenken

eenvoudige effectieve verpakking maakt goedkope verzending mogelijk.
kwaliteit vd mesjes is goed, voor een goede prijs.

Frans

Uitstekende scheermesjes voor een prima prijs. Echt top had dit veel eerder moeten ontdekken. Ook met vragen reageren ze snel en doen hun uiterstebest.

Uiteraad prijs kwaliteit en service.

Leen de Waardt

Ik scheer al meer dan 25 jaar mijn hele hoofd en mijn kruis. Sinds 2 maanden lid vd shaversclub en dat bevalt uitstekend. Één maal per maand 4 nieuwe mesjes triplehead is ruim voldoende om helemaal...

Zo gemakkelijk. Automatisch op je deurmat. Goede communicatie