Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.5/10

Daan

Nadat er wat fout was gegaan met mijn bestelling, werd er gelijk een 2e bestelling nagezonden (deze had ik na 1 dag binnen). Toen uiteindelijk de oorspronkelijke bestelling alsnog binnen kwam,...

Behulpzame klantenservice, hoogwaardige producten

Bruurs

Goede service en zorgeloos altijd nieuwe mesjes in huis.

Moderne dienst wat het leven makkelijk maakt.

Bert van der Bijl

Grweldig goeie service

Er zijn geen betere

Jw Hendriks

Het zijn echt goede scheermesjes word ook steeds op tijd geleverdđź‘Ť

Dat ze flexibel zijn die mesjes

Niels Hogendoorn

Geweldige mesjes en goede service!

Lang scherp

Beste Giovanni,

Hartelijk bedankt voor je review!

Wat fijn om te horen dat je onze mesjes geweldig vindt en dat de service je bevalt. We werken er heel hard aan om dit zo te houden en eventueel nog beter te maken. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact op met ons

Scherpenhuizen

Goed geholpen optijd bezorgd uiteindelijk.

Goede mesjes goede prijs

Beste Martin,

Hartelijk bedankt voor je review!

Het is heel fijn om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit en de prijs van onze mesjes. We zijn constant aan het kijken waar we onze producten en service kunnen verbeteren, je suggestie wordt zeker meegenomen. Het is vervelendc om te horen dat je je hebt gesneden, in de meeste gevallen komt dat door het te veel leggen van druk op je mes.

Wout van Duijn

Goede service, nette afhandeling

Beste Wout,

Hartelijk bedankt voor je bericht!

Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en de nette afhandeling. We werken er hard aan om dit in de toekomst zo te houden of te verbeteren. :-)

Bert

Leuk bedrijf leverd tijdig

Heel fijn in gebruik

Beste Bert,

Hartelijk bedankt voor je review!

Het is echt heel fijn om te vernemen dat je tevreden bent met onze producten en dat we een volle 10 punt krijgen van jou. Je mag in de toekomst de zelfde kwaliteit blijven verwachten, daar weren we heel hard aan. :-)

Sjouke van houten

Goeie mesjes, alleen had ik aangegeven dat ik om de twee maanden een set wilde maar ik krijg ze alle maanden

Beste Sjouke,

Hartelijk bedankt voor je review!

Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons een goeie review te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!

Ik heb het voor je in orde gemaakt dat je om de twee maanden een zending ontvangt in plaats van elke maand.

Groeten, August van Shaversclub

g j wolf

Heel goed

mesjes zijn scherp

Beste G.J. Wolf,

Hartelijk bedankt voor je review!

Wat fijn dat je je tevredenheid uit door ons de volledige 10 punten te geven! En dat je ons aanraad aan anderen!

Groeten, August van Shaversclub