Je aankoop wordt beschermd

Was de informatie op onze site voldoende
Info Track en Trace

Thea van Krevel-Verkerk

Het product is me tegengevallen ondanks dat ik alles heb gedaan zodat beschreven is dekt het heel moeizaam de deurkozijnen, durf niet aan de deuren te beginnen met deze verf.

Reactie Shabby Treats:

Jammer om te lezen. Zeker omdat ik je een paar keer gesproken hebt. Je brengt de verf veel te dik aan. Twee keer zoveel als nodig is dan is het te dik gaat korrelen. Verder breng je de vernis zo dik aan dat je de verf weer oplost. Dit ligt niet aan de verf maar aan het gebruik helaas.

Lanny

Perfecte verf voor alles in een woord super!

Daantje van der Wijden

Bevalt me goed, het is makkelijk bestellen

A. Van der Meer

Hoewel de bestelling prima is verlopen ben ik verder niet tevreden met het product wat ik heb gekocht. De verf hecht namelijk helemaal niet op mijn keuken. Na 2 lagen verf + wax, met de tussentijdse...

Reactie Shabby Treats:

Jammer om dit te lezen. In onze gebruiksaanwijzing staat heel duidelijk. Dat de wax twee dagen nodig heeft om in te trekken en zo'n 7 dagen om uit te harden. Je moet dus in het begin voorzichtig zijn en wachten tot het echt is uitgehard. Ga je te vroeg schoonmaken dan krijg je zoals u heeft beschreven. Verder altijd schoonmaken met een milde zeep.

Prima product

Reactie Shabby Treats:

Vervelend om te horen dat het niet op tijd was. Wij hebben het wel direct verzonden. Maar helaas soms is PTT Post 1 dag later. Wij hebben hier geen invloed op.

Levering was snel.
De set borstels die aanbevolen werd om te verven ( Annie Sloan) is niets waard.
De haren komen los bij het eerste gebruik.
Had ik toch maar de duurdere Annie...

Reactie Shabby Treats:

Jammer om te horen dat je kwasten niet goed waren. Had even contact opgenomen. Wij lossen zulke dingen altijd op. Voor alle duidelijkheid. Het waren geen Anne Sloan kwasten die je had gekocht.

M. Brok

Snel geleverd, verfpot was goed verpakt.

Prachtige verf, snel geleverd. Goede handleiding.

Will

Super en snel bezorgd in zeer goede verpakking

Annick

Zeer vlotte afhandeling. Levering de dag nadien in de voormiddag!