Henriëtte Rinkens

Wat een top bedrijf. Zo wil je toch als klant behandeld worden. De plafondplaat van onze lamp was beschadigd toen wij de doos openden. Meteen contact opgenomen met Sfeerlampen. Nadat wij foto’s van... Wat een top bedrijf. Zo wil je toch als klant behandeld worden. De plafondplaat van onze lamp was beschadigd toen wij de doos openden. Meteen contact opgenomen met Sfeerlampen. Nadat wij foto’s van de beschadiging hadden gestuurd (10 min. later) kregen wij een mailtje waarin stond dat wij een nieuwe plafondplaat kregen en de vraag of de glazen bollen van de lamp ook beschadigd waren. Dit was niet het geval.
Twee dagen erna hadden wij de nieuwe plafondplaat in huis. Dit is toch geweldige service. Zonder problemen, niet moeilijk doen en hoefden niets terug te suren. Dit bedrijf verdiend meer dan een dikke, vette 10. Zij weten wat klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klantenbinding betekent!!! Daar kunnen veel bedrijven nog iets van leren. Ga vooral zo door, jullie zijn toppers!!!!!! Vooral een grote dank gericht aan Bjorn.

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor uw geweldige review! We waarderen de positieve feedback enorm. Kwaliteit en service staan bij ons voorop, en het is fantastisch om te horen dat dit ook bij u in de smaak valt. We kijken... Bedankt voor uw geweldige review! We waarderen de positieve feedback enorm. Kwaliteit en service staan bij ons voorop, en het is fantastisch om te horen dat dit ook bij u in de smaak valt. We kijken ernaar uit u weer van dienst te mogen zijn.

Wat een prachtige lampenkap is dit! Ik was bang dat hij te klein zou zijn voor de enorme lamp die we al hadden, maar hij past er perfect omheen. Hij staat erg mooi met de lampstandaard die we al... Wat een prachtige lampenkap is dit! Ik was bang dat hij te klein zou zijn voor de enorme lamp die we al hadden, maar hij past er perfect omheen. Hij staat erg mooi met de lampstandaard die we al hadden. Het lichtspel op de muur is heel sfeervol. Er wordt een zwart snoer met zwarte fitting bijgeleverd (ook die hadden we al, dus heb ik in dit geval niet gebruikt). De levering was heel snel, hij werd de volgende dag al geleverd. Al met al heel blij mee.

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier van de lamp gewenst!

Resi Thomassen

Super

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van uw lamp gewenst!

Bodine

We hebben lang moeten wachten, maar het product is super!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de review en veel plezier van de lamp gewenst.

Loe Butter

De lamp Fantasy die ik kocht bij Sfeerlampen was elders vele malen duurder. Bovendien werd alles heel snel verzonden. Ik ben erg tevreden met onze nieuwe lamp en de levering/service van... De lamp Fantasy die ik kocht bij Sfeerlampen was elders vele malen duurder. Bovendien werd alles heel snel verzonden. Ik ben erg tevreden met onze nieuwe lamp en de levering/service van Sfeerlampen.nl

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier van de lamp gewenst!

Susanne

Super service. Hele mooie lamp

Reactie Sfeerlampen.nl:

Heel blij om te horen dat de lamp en de service goed bevallen. Veel plezier van de lamp gewenst!

Hengelo.

Helaas was mijn rieten lampenkap toch niet de gewenste kleur. Maar de communicatie per mail verliep goed met Bjorn.

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor uw review. Helaas is de lamp niet een match geworden. Hopelijk vind u de gewenste kleur.

Saskia

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooi review Saskia. Veel plezier van de lamp gewenst.

Robert De Rooij

Snelle en correcte levering, erg blij met de lamp

Reactie Sfeerlampen.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier van de lamp gewenst.

Corine

Prachtige lamp besteld. Was vergeten ons huisnummer in te vullen en kreeg direct een persoonlijk mailtje voor de juiste adres gegevens.Zeer goede en snelle service.
En erg blij met het...
En erg blij met het resultaat!!!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Wat is het mooi geworden! Heel veel plezier van de lamp gewenst.