Mike

Geweldige lamp gekocht voor de overkapping!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Geweldig om te horen. We zijn erg benieuwd naar het resultaat.

Sfeerlampen.nl

Super ervaring!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor uw mooie review en veel plezier van de lamp gewenst.

seijnaeve

Mooi verpakt , snelle service

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van uw lamp gewenst.

Stephan

Zeer snelle levering van een prachtige lamp

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review, Stephan. Veel plezier van de lamp gewenst!

Ang

Goede levering tevreden met de lamp

Reactie Sfeerlampen.nl:

Beste Ang, bedankt voor uw review. Heel veel plezier van de lamp gewenst.

Petra Mitrovic

Heel fijn! Snelle levering en superblij met de prachtige lamp!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Beste Petra, bedankt voor de mooie review. Veel plezier van uw lamp gewenst.

Herma Bramer

We zijn lang opzoek geweest naar de juiste lamp. De vorige gaf naar ons idee te weinig licht.
Op de website van sfeerlampen uitgekomen en daar zagen we een lamp die ons uitstekend leek. Ook voor een zeer scherpe prijs. Vaak betaal je meer voor een soort gelijk exemplaar.
We waren vergeten lichtbronnen er bij te bestellen. Gelukkig werden we hier vriendelijk op geattendeerd door Bjorn.
Al met al zeer tevreden met het eindresultaat. En heel belangrijk, we hebben genoeg licht boven onze eettafel!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van uw aankoop!

Wijbenga

Er wordt mij gevraagd een review te delen. Ik heb echt mijn bestelde lamp nog (steeds) niet ontvangen. Hier heb ik zelf een mail over gestuurd en ben vervolgens gebeld met de uitleg dat de levering... Er wordt mij gevraagd een review te delen. Ik heb echt mijn bestelde lamp nog (steeds) niet ontvangen. Hier heb ik zelf een mail over gestuurd en ben vervolgens gebeld met de uitleg dat de levering langer (waarschijnlijk een maand/5 weken) op zich laat wachten. Jammer, maar niets aan te doen. Misschien is het in zo'n geval wel netjes om korting oid aan te bieden. Ik vind het lastig om nu het bedrijf aan te bevelen/review te geven aangezien ik eerst graag wil zien of ik het bestelde ook daadwerkelijk ga ontvangen, vandaar nu aanbevelen eerst op nee gezet

Reactie Sfeerlampen.nl:

Beste mevrouw Wijbenga, bedankt voor uw review. De levering van uw lamp is inderdaad niet helemaal volgens onze richtlijnen verlopen. Gelukkig hebben we de lamp met enige vertraging bij u af kunnen... Beste mevrouw Wijbenga, bedankt voor uw review. De levering van uw lamp is inderdaad niet helemaal volgens onze richtlijnen verlopen. Gelukkig hebben we de lamp met enige vertraging bij u af kunnen leveren. We hopen ook dat u er veel plezier van heeft.

Danice

Hele fijne en goede service. Ik had een lamp gekocht met bolletjes er bij. Ik werd een dag later gebeld of het bedrijf advies mocht geven over de uitgekozen lampenbolletjes. Dit vond ik erg fijn... Hele fijne en goede service. Ik had een lamp gekocht met bolletjes er bij. Ik werd een dag later gebeld of het bedrijf advies mocht geven over de uitgekozen lampenbolletjes. Dit vond ik erg fijn waardoor ik uiteindelijk de juiste lampenbolletjes heb gekregen. Ook erg tevreden met de lamp!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Beste Danice, bedankt voor de mooie review. En leuk om te horen dat de service wordt gewaardeerd. Veel plezier van de lamp gewenst.

S. Bramer

In 1 woord Fan-tastisch! Snelle service & goede kwaliteit! Zeker een aanrader!

Reactie Sfeerlampen.nl:

Bedankt voor de mooie review en veel plezier van de lamp.