J

Ik heb deze potten vroeg voor mijn vriendin's verjaardag besteld, hopen dat ze eerder op tijd geleverd worden, maar was uiteindelijk vertraagd. Naar onze verrassing werd het precies op haar... Ik heb deze potten vroeg voor mijn vriendin's verjaardag besteld, hopen dat ze eerder op tijd geleverd worden, maar was uiteindelijk vertraagd. Naar onze verrassing werd het precies op haar verjaardag bezorgd!

Echt tevreden!

Ine

Alles naar wens verlopen

Vlotte bestelling en levering

Claudia

Geen probleem gewoon bestellen, leuke potten goede service

Diana

Fijne ervaring met aankoop, grote keuze en snelle levering.

Goede webwinkel

Frank

Makkelijk besteld en snel geleverd

Prima service

Marijke

Via de website heb ik 2 prachtige overpotten voor binnen besteld, van hetzelfde merk en dezelfde kleur als waarvan ik vorig jaar bij een tuincentrum een pot gekocht had, Omdat ik twijfelde over de... Via de website heb ik 2 prachtige overpotten voor binnen besteld, van hetzelfde merk en dezelfde kleur als waarvan ik vorig jaar bij een tuincentrum een pot gekocht had, Omdat ik twijfelde over de maat heb ik eerst één pot besteld die ofwel voor de grote ofwel voor de middelgrote plant geschikt was. Hij bleek voor de middelgrote plant geschikt, dus meteen weer via de website dezelfde pot in een maat groter besteld. Beide leveringen waren zeer vakkundig en veilig verpakt en werden op de dag na bestelling al naar de verzender gestuurd. Super geregeld allemaal.

Beschrijf uw ervaring in een regel

super correcte, veilig verpakte en snelle levering

Christel

Super snelle levering

Heel goed verpakt tegen beschadigingen

Super snel en correct

W

Snelle en goede levering. Spullen zijn heel goed verpakt.

Perfect

Bea

Kleuren zijn zelfs mooier dan op de foto

Beschrijf uw ervaring in een regel

goed geleverd en voldoet aan verwachtingen

Paul

Product voldoet volledig aan beeld/omschrijving zoals op de site.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering.