Esther

De gekochte pot 'Mica Decorations Gabriel ronde pot oker, maat in cm: 19 x 21' ziet er mooi uit van kleur en structuur. De kwaliteit viel echter erg tegen. Bij het zacht omver rollen brak de pot... De gekochte pot 'Mica Decorations Gabriel ronde pot oker, maat in cm: 19 x 21' ziet er mooi uit van kleur en structuur. De kwaliteit viel echter erg tegen. Bij het zacht omver rollen brak de pot totaal doormidden. Een pot moet naar mijn mening wel tegen een harder stootje kunnen. Ik heb dit aangekaart bij de verkoopster maar die schoof de schuld direct in mijn eigen schoenen en kon verder niets voor mij betekenen. Geen aanbeveling dus, zowel de pot als de webwinkel niet.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Schuld ligt bij de koper, einde verhaal

Marien

De kunstpalm kwam op tijd aan. Netjes verpakt en een heel aardig handgeschreven briefje. Ik kom hier beslist terug!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mooie producten en top service!

Stephanie

Snel en vlot geleverd, heel tevreden!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle en vlotte service!

Carla

Snelle en correcte levering, duidelijke communicatie en goed product.

Voortreffelijk

Sabine

Eerste bestelling, maar goed verlopen. Goed contact over afleveradres en afleverdatum, zodat het klopte met de aanwezigheid van ons op kantoor. Heel prettig.

Prettig

Paul

Mica Decoration bloempotten voor buiten. Elegante en moderne vormgeving. De potten waren goed verpakt. Doos in doos verpakking

Beschrijf uw ervaring in een regel

Bloempotten snel en goed verpakt geregeld

Hilde

Bij levering was alles veilig verpakt!

De bestelling liep vlot,

Esther

Ik ben heel blij met de Mica Decorations duke ronde pot donkerroze maat in cm: 17 x 18. Ze waren zoals de afbeelding, mooie glazuur. De productenfilter maakte dat ik snel vond wat ik zocht. De twee... Ik ben heel blij met de Mica Decorations duke ronde pot donkerroze maat in cm: 17 x 18. Ze waren zoals de afbeelding, mooie glazuur. De productenfilter maakte dat ik snel vond wat ik zocht. De twee keramieke potten die ik had besteld waren goed volgbaar via de track en tracecode. de potten waren heel goed ingepakt. Erg tevreden dus!

J

Ik heb deze potten vroeg voor mijn vriendin's verjaardag besteld, hopen dat ze eerder op tijd geleverd worden, maar was uiteindelijk vertraagd. Naar onze verrassing werd het precies op haar... Ik heb deze potten vroeg voor mijn vriendin's verjaardag besteld, hopen dat ze eerder op tijd geleverd worden, maar was uiteindelijk vertraagd. Naar onze verrassing werd het precies op haar verjaardag bezorgd!

Echt tevreden!

Ine