Guus Zwan Van Der -

Tafeltje in goede staat ontvangen

Goede en
snelle aflevering

Anita de Crom

Alles correct geleverd.

Fijne ervaring.

Bonnie

Mooi aanbod, snelle levering. Vond het item bij Fonq, volgende keer ga ik rechtstreeks naar de shop :)

Niet al te best

Reactie Sfeer voor jou:

Beste Luc,
Helaas is jouw bestelde item onderweg beschadigd geraakt. Wij hebben jouw bestelling direct terugbetaald en hopelijk juist opgelost. Indien dit niet het geval is, horen wij het graag.

Spiegel is kapot aangekomen. Ik heb dit meerdere keren gemeld maar er kwam geen reactie. Toen heb ik mijn ontevredenheid hierover gescheven in de recentie en kwam er wel reactie. Die was... Spiegel is kapot aangekomen. Ik heb dit meerdere keren gemeld maar er kwam geen reactie. Toen heb ik mijn ontevredenheid hierover gescheven in de recentie en kwam er wel reactie. Die was vriendelijk. Er werd aangegeven dat er een nieuwe spiegel werd verzonden. Die kwam maar niet. Ik heb toen contact gezocht en toen bleek dat de spiegel niet meer leverbaar is. Geld terug gekregen.

Teleurgesteld

Reactie Sfeer voor jou:

Beste Iris,
Beste Iris,
Zoals aangegeven hebben wij nooit bericht van jou mogen ontvangen. Bij het krijgen van jouw negatieve beoordeling, hebben wij direct contact met je opgenomen. Onze intentie was om je direct een nieuwe spiegel op te sturen, maar helaas bleek deze uitverkocht. Vandaar dat we genoodzaakt waren jouw order terug te betalen. Dit was ook niet de oplossing die wij zelf graag hadden gezien, maar wel de enige mogelijkheid. Jammer om te zien dat je deze oplossing negatief beoordeeld.

Martijn B

Twee plantensoorten besteld. Een kapot geleverd, de ander vond ik niet mooi. Gevraagd om retour label, daar wacht ik nu al dagen op. En dan komt nu een vraag om te beoordelen…

Monique van Ede -

Zeer coulant behandeld. Omdat het product veel later geleverd was dan beloofd en ook licht beschadigd was - dat was wel de schuld van de vervoerder overigens - had ik een klacht ingediend. Er werd... Zeer coulant behandeld. Omdat het product veel later geleverd was dan beloofd en ook licht beschadigd was - dat was wel de schuld van de vervoerder overigens - had ik een klacht ingediend. Er werd snel gereageerd en ik heb toen een flinke korting gekregen. :)

Goede service en logistiek, mooie producten

Fam. Beijers

Mooie producten

Snelle en correcte levering

Helaas was de wijnrek beschadigd binnen gekomen. We hebben meerdere keren contact opgenomen maar geen reactie. Uiteindelijk gebeld en is er een goed alternatief aangeboden. We kregen een nieuw... Helaas was de wijnrek beschadigd binnen gekomen. We hebben meerdere keren contact opgenomen maar geen reactie. Uiteindelijk gebeld en is er een goed alternatief aangeboden. We kregen een nieuw wijnrek is opgestuurd.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Jammer dat er moeilijk contact op te nemen was, verder alles wel netjes afgehandeld.