Dekabouwservice

Kunnen het niet waarmaken en geven valse hoop

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer slechte controle op uitleveringen

Reactie Sfeer voor jou:

Beste,
Beste,
Wat ontzettend jammer om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad. Wij willen dit erg graag samen met u oplossen. Hiervoor ontvangen wij graag jouw bestelnummer en toelichting van het probleem op klantenservice@sfeervoorjou.nl. Hopelijk kunnen we de ervaring ombuigen naar een positieve! Groetjes Sfeervoorjou

H. van de Laar

Goede service!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Van begin tot het einde was het bestelproces overzichtelijk en gemakkelijk. Ook mails werden snel en super goed opgevolgd. Een tevreden klant die zeker nog eens zal bestellen bij Sfeervoorjou.nl.

Dewi

Geweldige klantenservice!
Het glas van de bestelde lamp gebroken ontvangen, maar zowel telefonisch als via mail werd ik snel en super vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Voor een volgende aankoop kom ik hier zeker terug!

Geweldige klantenservice!

Grote bloempot besteld. Ondanks dat hij zeer goed verpakt was werd
hij geleverd met een barst. Contact gezocht met de klantenservice en binnen een paar berichtjes was alles opgelost!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle en nette levering. Zeer behulpzame en prettige klantenservice bij problemen.

WimenIngrid

Levering was goed en snel.

Goede verkoper dikke 10

Snelle levering en correct en goed afhandelen van retour zendingen

J

Adi

Niks bijzonders, gewoon zoals verwacht. Verliep via BOL.com dus eigenlijk geen direct contact met dit bedrijf gehad.

Gewoon zoals verwacht

Kitty