L Van Bussel

Snel reactie en bezorgd

Yvonne van den Broek

Was goed verzorgd

Maartje

Product werd snel geleverd. Helaas kapot, maar dat werd (nog) snel(ler) opgelost! Goede klantenservice.

Vlotte en verzorgde levering

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik vond het heel vreemd dat ik bij retour aanmelden de optie kreeg van extra korting en dan het product houden. Als iets qua product toch anders is dan ver verwacht wordt het niet mooier als je... Ik vond het heel vreemd dat ik bij retour aanmelden de optie kreeg van extra korting en dan het product houden. Als iets qua product toch anders is dan ver verwacht wordt het niet mooier als je extra korting krijgt.

Angelique Roos -

Snelle levering, goede prijs. Helaas is het tafeltje niet helemaal onbeschadigd aangekomen.

Dirk Floegel

Very fast order and shipping!!!

Beschrijf uw ervaring in een regel

It would be nice to have an opportunity to order in English or German.

Nicole

Goede service, mooie producten

Herma den Reijer -

Slecht heel de vrijdag thuis geweest moet ik het ergens ophalen waar ?

Ben Nederlandse geen Engelse

Reactie Sfeer voor jou:

Beste Herma,
Beste Herma,
Uw bestelling is na een onsuccesvolle afleverpoging bij een UPS pick-up punt afgeleverd bij u in de buurt. Hier kan het pakket gemakkelijk worden afgehaald met een identiteitsbewijs.
Indien het ophalen van het pakket lastig is, kunnen wij een verzoek indienen bij UPS om het pakket hier op te halen en bij u thuis te laten bezorger. Hier zullen wel enkele dagen overeen gaan.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Sfeer Voor Jou

Dekabouwservice

Kunnen het niet waarmaken en geven valse hoop

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer slechte controle op uitleveringen

Reactie Sfeer voor jou:

Beste,
Beste,
Wat ontzettend jammer om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad. Wij willen dit erg graag samen met u oplossen. Hiervoor ontvangen wij graag jouw bestelnummer en toelichting van het probleem op klantenservice@sfeervoorjou.nl. Hopelijk kunnen we de ervaring ombuigen naar een positieve! Groetjes Sfeervoorjou

H. van de Laar

Goede service!

Beschrijf uw ervaring in een regel

Van begin tot het einde was het bestelproces overzichtelijk en gemakkelijk. Ook mails werden snel en super goed opgevolgd. Een tevreden klant die zeker nog eens zal bestellen bij Sfeervoorjou.nl.