Matig

Matig

Slechte ervaring

Beschrijf uw ervaring in een regel

Kerstboom besteld die 2 dagen later zou geleverd worden. Na 3 dagen nog niets gekregen en dan via mail met de klantenservice te horen gekregen dat het product die dag met UPS meegegeven werd. Dan... Kerstboom besteld die 2 dagen later zou geleverd worden. Na 3 dagen nog niets gekregen en dan via mail met de klantenservice te horen gekregen dat het product die dag met UPS meegegeven werd. Dan zou het de zaterdag of maandag geleverd worden. Maandag geen levering gehad. Op dinsdag gewoon een mail gekregen dat de bestelling geannuleerd wordt omdat ze niet meer op tijd kunnen leveren. Nochtans kan ik diezelfde kerstboom nu nog altijd bestellen aan diezelfde prijs op de site dus andere mensen zullen juist hetzelfde tegenkomen.

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen. Alleen wat we kregen klopte niet met de foto. Na wat mail verkeer eindelijk een telefoonnummer gevonden van de leverancier. Maar de kleur plafond plaat van... Duidelijke website, gemakkelijk bestellen. Alleen wat we kregen klopte niet met de foto. Na wat mail verkeer eindelijk een telefoonnummer gevonden van de leverancier. Maar de kleur plafond plaat van de lamp die wij gezien en besteld hadden is er helemaal niet!?!?!?

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zie hiervoor dus niet zo goed

Mariette van Grinsven

Servicegericht !

Beschrijf uw ervaring in een regel

Waarom zijn er niet meer bedrijven zoals Sfeer voor jou ! Is vanaf nu mijn vaste adres !

Kelly Beckers

Heel positief

Snelle service, goede klantendienst

Verkeerd product geleverd, maar het is goed opgelost, en snel

Zie vorige opmerking

Slechte service zou volgende dag geleverd worden na 8 dagen nog niks van ze gehoord.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Een bestelling wat 1 dag zou duren, na 8 dagen nog niks met 2 keer contact op genomen te hebben en nogsteeds niet het gevoel hebben dat er iets word gedaan.

5 mails van alle verschillende partijen

Gerrie Van Dorst -

Netjes ingepakt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slecht verpakt . Product gebroken afgeleverd . Snel geld terug gekregen .