Gerrie Van Dorst -

Netjes ingepakt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Slecht verpakt . Product gebroken afgeleverd . Snel geld terug gekregen .

astrid Bakker de Klerk -

Super verpakt

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ovale plantenbakken gekocht, heel blij mee

Niet correct bij intracommunautaire verkoop B2B

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik kocht als Belgisch bedrijf met BTW. Normaal moet BTW worden verlegd en mag deze niet worden aangerekend. Sfeer weigert om de factuur aan te passen en BTW terug te betalen waardoor wij de BTW nu 2... Ik kocht als Belgisch bedrijf met BTW. Normaal moet BTW worden verlegd en mag deze niet worden aangerekend. Sfeer weigert om de factuur aan te passen en BTW terug te betalen waardoor wij de BTW nu 2 x zullen betalen !

Ok

Ok

Ria Lorse Buttner -

Top heel tevreden

Super geholpen

Karin Wassink-Lute

Snelle levering, klacht prima opgelost

Beschrijf uw ervaring in een regel

Mijn bestelling kwam vlot binnen. Van de 2 sfeerlichten die ik had besteld zat een afwijking in. Telefonisch proberen contact te leggen, nummer is niet in gebruik. Via mail de klacht neergelegd en... Mijn bestelling kwam vlot binnen. Van de 2 sfeerlichten die ik had besteld zat een afwijking in. Telefonisch proberen contact te leggen, nummer is niet in gebruik. Via mail de klacht neergelegd en werd dezelfde dag een nieuw sfeerlicht verzonden.

Jeanette

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering. Goed verpakt.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snel en netjes geleverd. Zending bestond uit meerdere dozen en over ieder doosje update e-mails was wat veel van het goede maar verder top

Anneke List -

Niet positief,moet nog steeds een kussen ontvangen

Klantonvriendelijk