Jacob Huis

De maten van de bestelde bloempotten zijn niet conform de beschrijving op de site. Potten worden dan ook geretourneerd. Ze zijn te klein.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Geen juiste beschrijving van het artikel.

Zeer correct telefoon gesprek

Keurig en netjes

Elly Bakker-v.d.Spoel -

Prima.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Wynnie van der Woude -

Zeer slecht, totaal geen communicatie van uw kant.

Zeer slecht

Beste Wynnie,
Beste Wynnie,
Helaas hebben wij jou moeten vertellen dat het bestelde artikel toch uit voorraad bleek te zijn bij onze leverancier. Wij vinden dit altijd erg vervelend, maar dit kan helaas gebeuren. Wij hebben direct jouw aankoopbedrag teruggestort.
Jammer dat je zo ontevreden bent achtergebleven. Hopelijk kunnen wij de volgende keer wel aan jouw verwachting voldoen.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice

Van der Nat

Slecht

Beschrijf uw ervaring in een regel

Beloofd snelle verzendtijd maar komen deze niet na

Beste,
Onze excuses dat jouw order een dagje langer heeft geduurd dan dat je van ons kan verwachten. Wegens drukte zijn er wel eens gevallen waarbij een kleine vertraging oploopt. Het pakket is inmiddels en binnen 3 werkdagen bezorgd. Hopelijk is dit wel naar wens.
Fijne dag toegewenst.

J. M. Louwerse

Uitstekend!

Uitstekend

Bloempot besteld, die helaas gebroken thuis aankwam. Ommegaand klantenservice gecontacteerd en meteen vervanging toegezonden gekregen. Prima! Ongelukjes gebeuren. Goede klantenservice.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goed contact met klantenservice, correcte service.

Femke Marijnissen -

Slecht

Ik krijg tot 3 x toe verkeerde producten geleverd

Beste,
Zoals aangegeven hebben wij niet het verkeerde product geleverd, maar wijkt deze helaas iets af van de afbeelding. Onze leverancier PTMD is dit momenteel aan het onderzoeken en in de tussentijd hebben wij deze artikelen offline gehaald. Wij vinden dit erg vervelend. Retour sturen is natuurlijk geen enkel probleem.

Nog niet positief

Beschrijf uw ervaring in een regel

Ik krijg dit klant onderzoek voordat ik het product heb ontvangen. Het product is 6 dagen geleden besteld, de bestel status is onbekend maar het product is wel al betaald.

Helaas geen goede ervaring