Esther Verberne -

Prima ervaring

Anouk

Ik heb een artikel besteld bij Sfeer voor Jou via Fonq. Ik wilde het artikel retour sturen, hiervoor moest ik een mail sturen naar de klantenservice. Vrij snel kreeg ik een reactie met de vraag... Ik heb een artikel besteld bij Sfeer voor Jou via Fonq. Ik wilde het artikel retour sturen, hiervoor moest ik een mail sturen naar de klantenservice. Vrij snel kreeg ik een reactie met de vraag waarom ik het artikel wilde retourneren. Dit heb ik toegelicht. Daarna een nieuwe mail, waarin ik kon kiezen of een korting op mijn product zodat ik het product zou houden. Of een retourlabel. Ik heb direct gereageerd met dat ik graag een retourlabel wilde ontvangen, zoals ik al in mijn eerste mailcontact had aangegeven en dan hoor ik ineens niets meer. Heel vervelend. Net weer een reminder gestuurd voor dit label. Niet aan te raden en heel vervelend als je denkt dat alles goed geregeld is via Fonq.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Onprettig en geen gevoel met luisteren naar de klant

Reactie Sfeer voor jou:

Goedendag,
we vinden het spijtig dat je op deze manier onze service waardeert.
Goedendag,
we vinden het spijtig dat je op deze manier onze service waardeert.
We hebben altijd netjes gereageerd en ook met het retourlabel. Deze is binnen 24 uur verstuurd en om eerlijk te zijn vind ik deze reactie niet terecht. Je mag ons aanspreken op onze service maar in dit geval hebben we correct en op tijd gehandeld.
Met hartelijke groet,
Sfeervoorjou.nl

Huber van der Zwet

Verzenden duurde lang.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Zending in slechte staat ontvangen

Mooie aanbiedingen.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Product ziet goed uit en de levering was ook zeer snel.

Ontzettend slecht

Ontzettend slecht

Snel verstuurd

Lucien Hagelaar -

Snelle service. Mooie artikelen. Betaalbaar.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Klok gekocht niet tevreden wijzers zaten er scheef in

Maarten Bekkers -

Carin

Moeilijk te bereiken. Een windlicht beschadigd. Teruggestuurd. Moest ik zelf weer een nieuwe bestellen met opnieuw verzendkosten. 1e bestelling was op 5 december. Tot op heden geen bedrag terug... Moeilijk te bereiken. Een windlicht beschadigd. Teruggestuurd. Moest ik zelf weer een nieuwe bestellen met opnieuw verzendkosten. 1e bestelling was op 5 december. Tot op heden geen bedrag terug ontvangen en ze antwoorden niet op e-mail.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Moeilijk te bereiken en niet klantvriendelijk.