Deskundigheid medewerkers
Behandelen van de akte
Ontvangst op kantoor
Communicatie met de medewerkers

Dirkzwager

Onbeschoft. Als je belt met vragen over tijdsverloop van transactie wordt je niet behandelt als klant maar als mannetje dat zich koest moet houden. Minachtend. Mails worden niet beantwoord.... Onbeschoft. Als je belt met vragen over tijdsverloop van transactie wordt je niet behandelt als klant maar als mannetje dat zich koest moet houden. Minachtend. Mails worden niet beantwoord. Afhandeling duurt lang. Geen fijne mensen.

Janice van Dooren

Fijne geholpen, duidelijke communicatie.

Nienke

Begin december een testament laten opstellen. Deze kan pas eind maart worden ondertekend. Wij zijn van te voren niet op de hoogte gesteld dat er meer dan een kwartaal tussen ons bezoek en het... Begin december een testament laten opstellen. Deze kan pas eind maart worden ondertekend. Wij zijn van te voren niet op de hoogte gesteld dat er meer dan een kwartaal tussen ons bezoek en het tekenen zit. Buiten het feit dat het niet netjes is dat hierover niet met ons is gecommuniceerd, vind ik het ronduit te bizar voor woorden dat hier zoveel tijd tussen zit. Wil je snel geholpen worden binnen een redelijke termijn? Ga dan op zoek gaan naar een ander notariskantoor.

Stefan Toronila

They were professional and easy to work with!

Frank Kalkhoven

Tevreden over de geboden diensten
rondom de aankoop van ons huis.

We snel de aktes laten passeren en dat is gelukt. Helaas viel het ontvangst op kantoor tegen, het was rond de lunch waardoor we wel gezien waren maar niet begroet omdat de lunch voor ging.

Els Killaars

Alles leek in orde te zijn, zowel tekenen van koopcontract als de bankovereenkomst van lening. Alleen richting VVE verkeerde namen van eigenaar doorgegeven. Dit had nogal vervelende consequenties.

Mutsaers

Moeilijk contact, weinig begrip voor iemand die uit het buitenland komt, ondanks verzoek om duidelijk aan te geven wat wij geacht werden aan documenten te kunnen overhandigen, kwam 10 dagen voor... Moeilijk contact, weinig begrip voor iemand die uit het buitenland komt, ondanks verzoek om duidelijk aan te geven wat wij geacht werden aan documenten te kunnen overhandigen, kwam 10 dagen voor overdracht nog een vraag voor een huwelijksbootje uit de doos. Na de overdracht is de hypotheek niet gelijk uit het register verdwenen: wij moesten daar zelf achter komen en hebben nooit een kopie gekregen van de bank die de notaris heeft ontvangen dat de hypotheek is vervallen. Kortom, er kan hier aardig wat beter.