Prijsstelling
Onze service

Wim Horst

Mooie website en alles makkelijk te vinden

Beste Wim,
Bedankt voor je mooie review. Zien we je snel een keer terug? 🥰

Ad

Snelle levering,goede sexspeeltjes

Beste Ad,
Mooi om te lezen dat de levering snel was en heel erg bedankt voor deze mooie review. 😉

Maaike

Fijne website, snelle levering en dus een heerlijk weekend!

Beste Maaike,
Wat geweldig om te lezen dat wij hebben kunnen helpen met het creëren van jullie heerlijke weekend en super bedankt voor de geweldige review 🥰
Met vriendelijke...
Beste Maaike,

A Groenendijk

Zeker niet discreet , gezien de koppen van de mailtjes , de afzender op het pakket en al 3 dagen nog een pakket in de wacht bij post nl echt waardeloos , ook de spullen slecht aangegeven, glazen... Zeker niet discreet , gezien de koppen van de mailtjes , de afzender op het pakket en al 3 dagen nog een pakket in de wacht bij post nl echt waardeloos , ook de spullen slecht aangegeven, glazen dildo , groot ,,,,,niet echt nee 1 keer en nooit meer

Beste A,
Na telefonisch contact zijn we samen tot een passende oplossing gekomen en is alles naar alle tevredenheid opgelost en we hopen u dan ook snel weer terug te zien in onze shop?...
Beste A,
Na telefonisch contact zijn we samen tot een passende oplossing gekomen en is alles naar alle tevredenheid opgelost en we hopen u dan ook snel weer terug te zien in onze shop? 🥰

Robert Hollander

Nette en vlotte levering, het pakket was anoniem waardoor het overal bezorgt kan worden

Beste Robert,
Vriendelijk bedankt voor je 10⭐ review en voor het schrijven van deze mooie woorden😇 We hopen je snel terug te zien.

Florian

Zeer makkelijk te gebruiken website. Er was a mooie korting op de toy die ik kocht waardoor sextoyland de goedkoopste was vergeleken met de concurrentie. Zeker aan te raden!

Beste Florian,
Beste Florian,
Wat een mooie 10⭐ review heb je ons gegeven. Heel erg bedankt hiervoor en natuurlijk ook voor de tijd die jij hebt willen nemen voor het schrijven van de leuke complimenten. Hopelijk tot snel. 😇

Sander

Bedrijf werkte erg netes had het om 23:59 besteld en has alles de volgende dag rond 5 uur in huis.

Beste Sander,
Wat fijn om te horen dat alles voorspoedig is verlopen met je bestelling en heel erg bedankt voor de mooie review. 😇
Team sextoyland ❤

Stefan Dorst

Beste Stefan,
Heel erg bedankt voor je geweldige review. 😇 Tot snel!
Team Sextoyland

Raymond Van opstal

Onze ervaring is super discreet.dus zullen wij het liefst bij jullie winkelen.de producten zijn uitdagend en plezieren ons sex leven fantastisch.meer kunnen wij ons niet wensen.

Beste Raymond,
Beste Raymond,
Wat geweldig om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over ons bedrijf en onze diensten. We waarderen heel erg de tijd die jullie hebben genomen voor het schrijven van deze mooie 10⭐ review en we hopen jullie dan ook vaak terug te zien. 🤩

Everd Mallinckrodt-Spaan

Super discreet snelle levering en nooit problemen gehad.
Jij krijgt dat wat men bestellt meestal de volgende dag.

Beste Evert,
Heel erg bedankt voor je geweldige 10⭐ review en je mooie complimenten. Dit waarderen we heel erg. Zien we je snel weer?