Prijsstelling
Onze service

NL

Super

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel voor deze 5* beoordelingšŸ˜‰ Hier worden wij heel blij van!

Chris

Fijne webshop, ruim assortiment

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank Chris voor het plaatsen van deze mooie review en de complimentenšŸ¤©. Veel plezier van de aankoop en natuurlijk graag tot ziens bij Sextoyland.nl

Jw

Goed met goede service

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel JW voor het delen van jouw positieve ervaring met Sextoyland.nl šŸ€ Fijn om te lezen dat je onze service als goed hebt mogen ervaren.

Yorna

Leuke site en producten

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Yorna voor deze complimenten en het delen van jouw positieve ervaringšŸ˜€ Fijn dat je blij bent met de aankoop en natuurlijk verwelkomen wij je graag weer als klant bij Sextoyland.nl.

M

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Graag tot een volgende keeršŸ‘‹

T Eijnthoven

Een beetje opdringerig om een feedback te krijgen. Jammer hebben ze niet nodig!

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt voor deze 5* review. Vervelend om te lezen dat u de uitnodiging voor het schrijven van een review als opdringerig heeft ervaren. Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens bij... Bedankt voor deze 5* review. Vervelend om te lezen dat u de uitnodiging voor het schrijven van een review als opdringerig heeft ervaren. Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens bij Sextoyland.nl

Eddy De soete

Superrr

Dank je wel Eddy voor deze 5* reviewšŸ˜‰
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

Didier Bourry

Goede producten, vlugge levering.

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Didier voor het achterlaten van dit leuke bericht! Hier worden wij ook erg blij van šŸ¤©
Graag tot een volgende keer,

Johan Vdk

Goed aanbod en snel geleverd

Dank je wel Johan voor deze 5* beoordelingšŸ˜‰
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

Timme

Super snelle levering

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Timme voor deze mooie beoordeling en het delen van jouw positieve ervaring met Sextoyland.nlšŸ˜‰