Prijsstelling
Onze service

Patrick

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor deze 5* review🍀 Fijn dat alles naar wens is verlopen met de aankoop en graag tot ziens bij Sextoyland.nl.

D Ek

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor het delen van jouw positieve ervaring op FeedbackCompanyđŸ€©
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

Renée

Reactie Sextoyland.nl:

Dankjewel Renée voor het achterlaten en het delen van jouw ervaring met Sextoyland.nl. Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

HermanT

Snel en effectief

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling Herman👍
Graag tot ziens!

Harald De Bondt

Snelle levering goede producten, alleen jammer dat bij mijn laatste bestelling twee items zijn "verdwenen". Ze weten niet hoe het kan gebeuren maar ik heb niets ontvangen en ik ga waarschijnlijk... Snelle levering goede producten, alleen jammer dat bij mijn laatste bestelling twee items zijn "verdwenen". Ze weten niet hoe het kan gebeuren maar ik heb niets ontvangen en ik ga waarschijnlijk opnieuw moeten bestellen. Jammer van het verloren geld.

Annemarie Holtus

Snelle levering en goede kwaliteit

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Annemarie voor deze review🍀
Graag tot een volgende keer !

Merijn Bonte

Goede prijs en super snelle bezorging

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Merijn voor deze mooie woorden en complimenten! Dit wordt zeer gewaardeerd😉. Veel plezier van de aankoop en natuurlijk graag tot een volgende keer!

Ad Van der schans

Dank je wel Ad voor het plaatsen van deze 5* review😊

Yan Domenie

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel voor het achterlaten van deze positieve review😉
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens!

Bert

Snelle levering anoniem pakket afgeleverd netjes

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt Bert voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat alles prima is verlopen. Graag tot ziens in onze webshop!