Prijsstelling
Onze service

Akker

Prima.

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt voor deze mooie review. Veel plezier van de aankoop en natuurlijk graag tot een volgende keer!

M Koningsbrugge

Netjes. Order snel verwerkt en verstuurd. Artikelen zien er goed uit, mooie kwaliteit.

Dank je wel voor het achterlaten van deze 5* review🤩
Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen!

Ron Swanson

Bestelling was volgende dag binnen, in onherkenbare verpakking. Verder wordt de naam van deze webshop ook niet vermeld op het pakket of het betaalafschrift/overboeking.
Een dingetje echter zijn...
Een dingetje echter zijn de bevestigingen die je per mail krijgt, die hebben het webadres in het onderwerp staan.

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor deze mooie review Ron🍀 Zowel de verzending als betaling vindt 100% plaats bij ons. Om verwarring te voorkomen en vanuit gaande dat het mail adres behoort tot de persoon die bij... Hartelijk dank voor deze mooie review Ron🍀 Zowel de verzending als betaling vindt 100% plaats bij ons. Om verwarring te voorkomen en vanuit gaande dat het mail adres behoort tot de persoon die bij ons besteld heeft, worden de orderbevestigingen verstuurt uit naam van onze webshop.
Team Sextoyland.nl

Emanuel Tarlea

Very good

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Emanuel voor deze 5* review👍 Hopelijk tot ziens in onze webshop!

Lala

Lekker tuigje vooral persoon erachter

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel voor de review en fijn om te lezen dat je blij bent met de aankoop🤩

Pawel Wapinski

Top!

Hartelijk dank voor deze 5* review🍀
Veel plezier van de aankoop en graag tot ziens bij Sextoyland.nl.

ExcitedCouple

Mindblowing toyyyy!!

Reactie Sextoyland.nl:

Bedankt voor het delen van deze mooie beoordeling. Wij gaan ervan uit dat het speeltje goed is bevallen 😉 Graag tot ziens in onze webshop!

Willem

Geen opmerkingen

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Willem voor deze 5* beoordeling😉 Dit waarderen wij enorm!

G. v.h. M.

Top!

Reactie Sextoyland.nl:

Hartelijk dank voor deze 5* review😉Fijn dat alles naar wens is verlopen met de aankoop. Graag tot ziens,

Tabitha Van der Heyden

Ik heb voor het eerst hier besteld en het zal niet de laatste keer zijn.

Reactie Sextoyland.nl:

Dank je wel Tabitha voor deze complimenten en het delen van jouw positieve ervaring😀 Tot ziens in onze webshop!